Co bude dál s ČSA?

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět

Do konce roku 2017

Odpojení od přístrojů - společnost skončí v insolvenci
5
7%
Konsolidace - ČSA se vydají na cestu ke konkurenceschopné moderní evropské aerolince
13
18%
Pomalý úpadek - bude dál pokračovat, ale nic převratného se nestane
16
23%
Restart - vyvedení značky a leteckých aktivit firmy pod nový "čistý subjekt
0
Žádná hlasování
Fúze - ČSA budou schlamstnuty TVS
37
52%
 
Celkem hlasů: 71

Marty-t
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1074
Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
Pohlaví: muž
Bydliště: BRQ
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Marty-t »

alesesl píše:
11. 11. 2021, 13:54
Pardon, ale musim se teto myslence smat. Je to absolutni nesmysl a hlavne tezce neekonomicke.
Já s tím nemám problém, čekal jsem, že se někdo z Prahy-západ ozve a od srdce se zasměje. Aspoň jsem Ti tím o pár minut prodloužil život. :wink: Já se zas od srdce směju myšlence, jak se PAX z PRG a okolí rvou o to letět na lince ČSA provozovanou Smartwings, když můžou letět s konkurencí... My z Brna a Bratislavy holt pojedeme jako vždy do VIE. Z Ostravy do Katowic/Krakova a z Košic pojedou do BUD nebo poletí přes VIE Austrianem. Cajk. OK, tak ať si Smartwings ještě něco za pronájmy letadel od ČSA ukousne a pak poslední zhasne...


Mat
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 243
Registrován: 08. 12. 2013, 09:30
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Mat »

To odlišení by se dalo postavit na službách, obzvlášť v době, kdy už ani EW a easyJet nemají příruční zavazadlo v ceně. Pro mě bude vždycky důvod upřednostnit ČSA jejich servis, kdy za pár eur navíc může mít člověk zacházení jako v byznysu, teplé jídlo, nápoje a sedačku vepředu. Mohli by to inzerovat klidně jako premium economy, jako TAP, spojit ještě s přednostním nástupem. To teplé jídlo nemá už po Evropě snad vůbec nikdo, na lety v době oběda/večeře, kdy mají ČSA většinu letů, je to úplně perfektní.

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2809
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od alesesl »

Marty-t píše:
11. 11. 2021, 14:11
alesesl píše:
11. 11. 2021, 13:54
Pardon, ale musim se teto myslence smat. Je to absolutni nesmysl a hlavne tezce neekonomicke.
Já s tím nemám problém, čekal jsem, že se někdo z Prahy-západ ozve a od srdce se zasměje. Aspoň jsem Ti tím o pár minut prodloužil život. :wink: Já se zas od srdce směju myšlence, jak se PAX z PRG a okolí rvou o to letět na lince ČSA provozovanou Smartwings, když můžou letět s konkurencí... My z Brna a Bratislavy holt pojedeme jako vždy do VIE. Z Ostravy do Katowic/Krakova a z Košic pojedou do BUD nebo poletí přes VIE Austrianem. Cajk. OK, tak ať si Smartwings ještě něco za pronájmy letadel od ČSA ukousne a pak poslední zhasne...
Já život nepotrebuji prodlužovat touto diskuzí. ČSA před několika léty zkoušelo létat přímo z BTS do AMS, CDG a nevím kam ještě a dopadlo to hodně tragicky. Když jim to nešlo z BTS, pochybuji, že by naplnili to co mají z BRQ, osr, ksc. Všem těmto místům přeji co nejvíce linek, ale v podání ČSA to rozhodně nevidím.

Marty-t
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1074
Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
Pohlaví: muž
Bydliště: BRQ
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Marty-t »

Ještě by mne zajímaly názory jiných na to - proč se Smartwings snaží udržet stůj co stůj ČSA vlastně jen jako svůj další prodejní kanál pro využití svých letadel a posádek. Dokážu si představit (a zase někomu tím prodloužit život), že můžou třeba jít dál za C/S dohodu s Eurowings. QS jim podle mne můžou nabídnou i užší win-win spolupráci. EW umí určitě lépe prodávat individuální letenky než Smartwings nebo ČSA. QS zase má dobré kontakty na CK v zemích V4. A jako bonus podle indícií umí i "lépe" ořezat náklady, třeba personální. Akorát by museli dodávat standard na úrovni EW služeb. Zřejmě tak QS a EW zatím daleko nejsou, ale kdo ví jak bude vypadat svět za pár let... Za pár let - koncem října třeba tiskem proběhlo, že QS bude své Maxy příštích 5 let udržovat u Lufthansa Technik... Takže aliance proti FR a WZ ?

jencik
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 773
Registrován: 23. 03. 2014, 15:03
Bydliště: SIN
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od jencik »

Ono staci trochu pouzivat hlavu, preco lietat z BTS na CDG, ked maju OS a AF codeshare na lety medzi VIE a CDG. To KSC by davali vacsi zmysel, pekne to bolo vidiet na LOTe, ktory business pax prilakal, kedze z WAW boli dokonca lepsie pripoje nez z VIE.


Odpovědět