Pardon, ale musim se teto myslence smat. Je to absolutni nesmysl a hlavne tezce neekonomicke.
Já s tím nemám problém, čekal jsem, že se někdo z Prahy-západ ozve a od srdce se zasměje. Aspoň jsem Ti tím o pár minut prodloužil život. Já se zas od srdce směju myšlence, jak se PAX z PRG a okolí rvou o to letět na lince ČSA provozovanou Smartwings, když můžou letět s konkurencí... My z Brna a Bratislavy holt pojedeme jako vždy do VIE. Z Ostravy do Katowic/Krakova a z Košic pojedou do BUD nebo poletí přes VIE Austrianem. Cajk. OK, tak ať si Smartwings ještě něco za pronájmy letadel od ČSA ukousne a pak poslední zhasne...
To odlišení by se dalo postavit na službách, obzvlášť v době, kdy už ani EW a easyJet nemají příruční zavazadlo v ceně. Pro mě bude vždycky důvod upřednostnit ČSA jejich servis, kdy za pár eur navíc může mít člověk zacházení jako v byznysu, teplé jídlo, nápoje a sedačku vepředu. Mohli by to inzerovat klidně jako premium economy, jako TAP, spojit ještě s přednostním nástupem. To teplé jídlo nemá už po Evropě snad vůbec nikdo, na lety v době oběda/večeře, kdy mají ČSA většinu letů, je to úplně perfektní.
Pardon, ale musim se teto myslence smat. Je to absolutni nesmysl a hlavne tezce neekonomicke.
Já s tím nemám problém, čekal jsem, že se někdo z Prahy-západ ozve a od srdce se zasměje. Aspoň jsem Ti tím o pár minut prodloužil život. Já se zas od srdce směju myšlence, jak se PAX z PRG a okolí rvou o to letět na lince ČSA provozovanou Smartwings, když můžou letět s konkurencí... My z Brna a Bratislavy holt pojedeme jako vždy do VIE. Z Ostravy do Katowic/Krakova a z Košic pojedou do BUD nebo poletí přes VIE Austrianem. Cajk. OK, tak ať si Smartwings ještě něco za pronájmy letadel od ČSA ukousne a pak poslední zhasne...
Já život nepotrebuji prodlužovat touto diskuzí. ČSA před několika léty zkoušelo létat přímo z BTS do AMS, CDG a nevím kam ještě a dopadlo to hodně tragicky. Když jim to nešlo z BTS, pochybuji, že by naplnili to co mají z BRQ, osr, ksc. Všem těmto místům přeji co nejvíce linek, ale v podání ČSA to rozhodně nevidím.
Ještě by mne zajímaly názory jiných na to - proč se Smartwings snaží udržet stůj co stůj ČSA vlastně jen jako svůj další prodejní kanál pro využití svých letadel a posádek. Dokážu si představit (a zase někomu tím prodloužit život), že můžou třeba jít dál za C/S dohodu s Eurowings. QS jim podle mne můžou nabídnou i užší win-win spolupráci. EW umí určitě lépe prodávat individuální letenky než Smartwings nebo ČSA. QS zase má dobré kontakty na CK v zemích V4. A jako bonus podle indícií umí i "lépe" ořezat náklady, třeba personální. Akorát by museli dodávat standard na úrovni EW služeb. Zřejmě tak QS a EW zatím daleko nejsou, ale kdo ví jak bude vypadat svět za pár let... Za pár let - koncem října třeba tiskem proběhlo, že QS bude své Maxy příštích 5 let udržovat u Lufthansa Technik... Takže aliance proti FR a WZ ?
Ono staci trochu pouzivat hlavu, preco lietat z BTS na CDG, ked maju OS a AF codeshare na lety medzi VIE a CDG. To KSC by davali vacsi zmysel, pekne to bolo vidiet na LOTe, ktory business pax prilakal, kedze z WAW boli dokonca lepsie pripoje nez z VIE.
Máte někdo radu jak donutit csa změnit voucher na kapacitu smart wings? Například u letu do malagy naprosto ztrácí smysl voucher uplatnit, protoze je let 3x dražší
Máte někdo radu jak donutit csa změnit voucher na kapacitu smart wings? Například u letu do malagy naprosto ztrácí smysl voucher uplatnit, protoze je let 3x dražší
Nevím, jestli jsem správě pochopil podstatu věci, ale když jsem měl vouchery ČSA, jednoduše jsem zavolal na Smartwings a oni mně to na telefon přehodili ve stejné hodnotě na vouchery Smartwings, které jsme u nich pak uplatnil.