To je fér odpověď.Fabo píše: ↑25. 10. 2022, 11:471. SW brand je v pohode, Travel Servis brand byl k hovnu, ale ten uz je pryc.
2. SW ma u svych zakazniku reputaci dobrou. Dokonce i u svych cestujicich ma reputaci dobrou. Par kriklounu na foru jim muze byt ukradenych. Navic ti kriklouni by na ne stejne nadavali porad, a jeste vic, ze "znicili znacku CSA"
3. Na znacku a AOC OK jsou navazane nejake povinosti, clenstvi IATA, clenstvi SkyTeam, urcite neco co QS nechce tahat do sveho hlavniho ani sekundarniho byznysu.
4. Na prestiz se dneska nehraje, minimalne ve vnitro letech po evrope vubec. Mozna na dalkovkach trochu. Dnesni cestak hodi svou trasu do Google Flights, podiva se na casy, podiva se na ceny, mozna vyradi uplne LCC jako Wizz a Ryan a pak koupi to nejlevnejsi co mu casove vyhovuje. Jaka je u toho znacka je putna, pokud mu ta znacka neprinese nejakou konkretni vyhodu.
@PS: maj jeste jednu 320 v pronajmu.
I když myslím že bod 4 trochu podceňuješ. Nejsem si jistej jestli většina lidí hledá přes agregátory, a když jo, tak přecejen ta značka může mít mírnej vliv na cenovou senzitivitu. Když uvidí tentýž let od Wizz a od Lufthansy a rozdíl je třeba 1000 korun, tak možná půjde do té LH, přestože racionální důvod tam moc není. Podobně by někdo možná dal pár korun víc za ČSA než za SW. Ostatně píšeš že někdo vyřadí Ryan a Wizz, přestože k tomu racionální důvod není, je to čistě jen ta prestiž. No a pokud někdo vyřazuje Ryan a Wizz, tak s něma nejspíš vyřazuje i SW. S ČSA by to možná neudělal.