Speciální let - 100 let ČSA
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3118
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Speciální let - 100 let ČSA
Nakonec něco fakt bude.
https://www.csa.cz/cz-cs/zazitkovy-let/
Praha-Praha přes Brno a Ostravu ale bez přistání.
4 tisíce a místa zatím jsou.
https://www.csa.cz/cz-cs/zazitkovy-let/
Praha-Praha přes Brno a Ostravu ale bez přistání.
4 tisíce a místa zatím jsou.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5861
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Speciální let - 100 let ČSA
Už je vyprodáno.
A doufám, že tu bude nějaký report, jako z 80 let Ruzyně
A doufám, že tu bude nějaký report, jako z 80 let Ruzyně

-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 596
- Registrován: 21. 07. 2009, 18:25
- Oblíbené typy letadel: Jak to má alespoň jednu uličku, tak letím...
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Speciální let - 100 let ČSA
Ahoj,byl přidán další let na sobotu od 12:00 dnes koupeno cca v 16hod a teĎ tam místa jsou, jen již nejsou u okna
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 596
- Registrován: 21. 07. 2009, 18:25
- Oblíbené typy letadel: Jak to má alespoň jednu uličku, tak letím...
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Speciální let - 100 let ČSA
https://youtu.be/ka1X57p-96g tak tady to je. PS: Máslo nebylo
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5861
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Speciální let - 100 let ČSA
Skvělé, díky!


Re: Speciální let - 100 let ČSA
Po OK-YBA a Piešťanech za mě absolutní fiasko. ATR vyhlídkových letů jsem se nezúčastnil, ale nebýt fantastické posádky, která celý let provázela zajímavými informacemi z historie ČSA, snad by mě i peněz mrzelo. Celá akce na mě působila dojmem, že je vše na popud dlouholetých zaměstnanců ČSA, kterým historie a ani budoucnost není lhostejná.
Na zemi absolutní nic. To je tak těžké, např.:
- Certifikát, který byl rozdán před přistáním, je vhodný na utření zadní části těla. Je tak těžké se seznamem cestujících mít certifikát nachystaný na odbavení se jménem, datumem letu?
- Pro většinu lidí to byl, předpokládám, jeden z mála letů za rok / možná i život. Tatínci vzali své děti. To je tak složité zaplatit na tři hodiny študentku, která při odbavení nabídne vodu / bohemku? Vždyť ten patok stojí kolem stovky a 9 z 10 by bylo omámeno VIP efektem...
- Raut nebo třeba proslov někoho z vedení, nakrojení dortu..., je asi také složité zařídit. Chápu, že raut stojí peníze, ale je to standardem např. na inauguračních letech, tak kdy jindy, když ne tady?
- Na T3 je celkem dost prostoru udělat alespoň malou výstavu, napadla nás třeba foto výstava typů letadel, které pro ČSA létaly.
Prostě za naši skupinu absolutně nezvládnutá akce ze strany (vedení?) ČSA a nebýt skvělé posádky a informací i z kokpitu, byla by to tragédie nejvyššího kalibru.
Nedávno jsem při IRROPS na CDG zvolil cestu domů do Prahy s ČSA (kdyby to bývalo operovalo TVS, letěl bych s AF) a byl jsem naprosto nadšený ze služeb na palubě (C class) a celé posádky, ale včerejší šaškec mi teda na optimismu zase hodně ubral. Je mi strašně líto posádky, protože jsou to úžasní lidé, ze kterých srší pozitivní nálada, chuť do práce s lidmi a nadšení pro létání, ale mám pocit, že ta společnost si je nezaslouží.
Na zemi absolutní nic. To je tak těžké, např.:
- Certifikát, který byl rozdán před přistáním, je vhodný na utření zadní části těla. Je tak těžké se seznamem cestujících mít certifikát nachystaný na odbavení se jménem, datumem letu?
- Pro většinu lidí to byl, předpokládám, jeden z mála letů za rok / možná i život. Tatínci vzali své děti. To je tak složité zaplatit na tři hodiny študentku, která při odbavení nabídne vodu / bohemku? Vždyť ten patok stojí kolem stovky a 9 z 10 by bylo omámeno VIP efektem...
- Raut nebo třeba proslov někoho z vedení, nakrojení dortu..., je asi také složité zařídit. Chápu, že raut stojí peníze, ale je to standardem např. na inauguračních letech, tak kdy jindy, když ne tady?
- Na T3 je celkem dost prostoru udělat alespoň malou výstavu, napadla nás třeba foto výstava typů letadel, které pro ČSA létaly.
Prostě za naši skupinu absolutně nezvládnutá akce ze strany (vedení?) ČSA a nebýt skvělé posádky a informací i z kokpitu, byla by to tragédie nejvyššího kalibru.
Nedávno jsem při IRROPS na CDG zvolil cestu domů do Prahy s ČSA (kdyby to bývalo operovalo TVS, letěl bych s AF) a byl jsem naprosto nadšený ze služeb na palubě (C class) a celé posádky, ale včerejší šaškec mi teda na optimismu zase hodně ubral. Je mi strašně líto posádky, protože jsou to úžasní lidé, ze kterých srší pozitivní nálada, chuť do práce s lidmi a nadšení pro létání, ale mám pocit, že ta společnost si je nezaslouží.