Brut píše:velpa.66 píše:CheckFlyer píše:Mé tajné přání je, aby ČSA začaly létat na Heathrow...
Nevím jaké by muselo ČSA nabídnout ceny a časy,spíš LCY ale na to nemají letadla.
Kolikrát letím raději s BA z LHR , protože je levnější než lowcost ze STN,LTN,LGW a mám na výběr 4-5 spojů denně. Navíc když teď BA přidali lety na LCY nemají ČSA v LON šanci.
Taky si nemyslim, ze by mely CSA sanci v LON. Jsou bud lidi co litaji s BA a hledi na frekvence, a pak ti co litaji s LCC a hledi na cenu. Myslim ze se neni mezi ty dva kam dostat, protoze CSA nikdy nebudou prodavat letenky za 500kc OW. Na druhou stranu si myslim, ze napr. MAN, GLA, EDI nebo i DUB uz by sanci melo. BHX se asi dari, kdyz uz to lita dva roky a neni zruseny (uvidime co po vstupu Jet2).
Ano, to přesně vystihuje, proč ČSA byly nuceny opustit Londýn, na jedné straně často létající BA, na druhou stranu LCC. ČSA nedokázaly najít nic mezitím. Šance byla u toho LCY, ale to by si musely najmout mašinu, která tam může létat. Teď, když už to spouští BA, to nemá cenu.
MAN, GLA, EDI, DUB...to jsou všechno destinace, kam ČSA kdysi létaly, ale kvůli low-costům je musely opustit. A ty low-costy tam létají pořád. A krom toho GLA i celkem často.
BHX byl specifický, že tam po čase nic nelétalo, tak to zkusili a ono to vyšlo (podobný případ byl předtím LPL, ale ten s příchodem Ryanu skončil). Jet2 je na téhle lince podle mně zatím neohrozí, jestli se nepletu, tak tam mají snad létat jen 2x týdně, kdežto ČSA měly přes léto lety snad každý den (nevím, jak to bude přes zimu).
Někdo tu výše zmiňoval Cork. Ten už před pár lety ČSA zkoušely obnovit, ale stopli to ještě před tím, že se uskutečnil první let. Což asi o něčem vypovídá.
Osobně bych to viděl na obnovení Káhiry a Permu, a Nižneho Novgorodu. A můj tajný tip je Hannover. Ale myslím, že nás všechny ČSA zase překvapí.