Nové destinace - LS 2018

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Nové destinace - LS 2018

Příspěvekod micaello » 04. 09. 2017, 09:17

gaba02 píše:
smradlava zizala píše:To se ti bohužel nesplní. Čsa už dávno prodalo sloty, tak stejně jako JFK. A tam se už nikdy nepodívaji

JFK by stačilo klidně 3x-4x týdně. Sloty by se daly vždycky sehnat, jen se musí chtít.

Chtít? Předně na to musí být kapitál. A pochybuji, že by na něco takového teď ČSA hledalo peníze, zvlášť u linky, kde ten yield nebude kdovíjak zázračný..


velpa.66
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 237
Registrován: 26. 08. 2012, 17:49
Status: Offline

Re: Nové destinace - LS 2018

Příspěvekod velpa.66 » 04. 09. 2017, 10:59

CheckFlyer píše:Mé tajné přání je, aby ČSA začaly létat na Heathrow... :(


Nevím jaké by muselo ČSA nabídnout ceny a časy,spíš LCY ale na to nemají letadla.
Kolikrát letím raději s BA z LHR , protože je levnější než lowcost ze STN,LTN,LGW a mám na výběr 4-5 spojů denně. Navíc když teď BA přidali lety na LCY nemají ČSA v LON šanci.

Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1540
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Status: Offline

Re: Nové destinace - LS 2018

Příspěvekod Airbus380 » 04. 09. 2017, 22:43

Otázka je, do jaké míry se dají destinace rozšiřovat bez rušení současných při aktuálním počtu letadel...?

Ten TRN bych taky viděl jako vcelku rozumnou destinaci. Jasně, MXP není tak daleko, ale nějakou hodinku to přeci jen je, navíc Turín sám o sobě má 900 tisíc obyvatel a pokud se nemýlím, je největším evropským městem bez přímého spojení do PRG.

Co bych viděl reálně dál: BRE, STR (nechápu, že aktuálně neexistuje žádné přímé spojení), LUX, SJJ, SOF, TBS, EVN, LWO, něco v Rusku...
Co bych viděl rád, ale asi nemá potenciál: GDN (pozemní spojení je mizerné), ILZ (prosím prosím :D ), TAT, SLD, BRN...

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2536
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Nové destinace - LS 2018

Příspěvekod alesesl » 04. 09. 2017, 23:20

Airbus380 píše:Otázka je, do jaké míry se dají destinace rozšiřovat bez rušení současných při aktuálním počtu letadel...?

Ten TRN bych taky viděl jako vcelku rozumnou destinaci. Jasně, MXP není tak daleko, ale nějakou hodinku to přeci jen je, navíc Turín sám o sobě má 900 tisíc obyvatel a pokud se nemýlím, je největším evropským městem bez přímého spojení do PRG.

Co bych viděl reálně dál: BRE, STR (nechápu, že aktuálně neexistuje žádné přímé spojení), LUX, SJJ, SOF, TBS, EVN, LWO, něco v Rusku...
Co bych viděl rád, ale asi nemá potenciál: GDN (pozemní spojení je mizerné), ILZ (prosím prosím :D ), TAT, SLD, BRN...


BRN si myslim, ze realny neni vubec, potencial minimalni. LUX preci leta LG. ILZ bych si moc pral taky. Se SOF, LWO, EVN, TBS souhlasim a taky STR.

U BRE jsem docela skepticky, vzdyt jsou do 100 km od HAM, kde uz letaji.

Marty-t
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 868
Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
Pohlaví: muž
Bydliště: BRQ, FRA
Status: Offline

Re: Nové destinace - LS 2018

Příspěvekod Marty-t » 05. 09. 2017, 06:40

Nad tim STR jsem taky premyslel. Je to relativne velka a bohata aglomerace. Ackoliv jej celkem nedavno znovu objevil LOT a Finnair, ma hlavni nevyhodu v tom, ze z rozkopaneho hlavniho nadrazi ve Stuttgartu jedete bud 30 minut na STR nebo 1:15 primo na FRA - tj. okradaci efekt potencialu blizkeho velkeho letiste, ktery zname z BRQ... Nicmene je rozdil dat za jednosmernou jizdenku beze slev na letiste 4,20 EUR nebo 65... Hodne lidi ze STR co znam v Praze na prodlouzeny vikend bylo a jelo vlastnim autem (cca 4,5-5h) nebo primym busem (cca 6-7h). Takze jsem presvedcen, ze male jATRo by se na prime lince PRG-STR 1x denne pri nejakych rozumnych casech pres den urcite uzivilo.


jorge
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 70
Registrován: 15. 08. 2007, 22:01
Status: Offline

Re: Nové destinace - LS 2018

Příspěvekod jorge » 05. 09. 2017, 09:11

Muj tip je TXL

bureaucrat
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 127
Registrován: 25. 04. 2017, 12:53
Pohlaví: muž
Bydliště: Královské Vinohrady
Status: Offline

Re: Nové destinace - LS 2018

Příspěvekod bureaucrat » 05. 09. 2017, 11:30

Airbus380 píše: Co bych viděl rád, ale asi nemá potenciál: GDN (pozemní spojení je mizerné), ILZ (prosím prosím :D ), TAT, SLD, BRN...

TAT bych rád viděl i já. Možná jako sezónní linka navazující na lety zejména z Ruska mohla mít s rotací 2x/týden (pátek a neděle večer) smysl.
Jednak jako 7 nebo 9 denní lyžarské zájezdy, nebo jenom jako víkend v horách (+ pro lidi z TAT a okolí pracující v PRG).
Když to funguje airBalticu z RIX, nevidím důvod, proč by to nešlo i z PRG, kde jsou ty vazby silnější.

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Nové destinace - LS 2018

Příspěvekod micaello » 05. 09. 2017, 11:50

Btw., když je řeč o TAT, netuší někdo, jak se daří lince LTN-TAT? Nedávno jsem koukal na ceny a všechno poměrně vysoko, okolo 140 liber ow.. :shock:

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3720
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Nové destinace - LS 2018

Příspěvekod HighFlyer » 05. 09. 2017, 14:34

bureaucrat píše:Když to funguje airBalticu z RIX, nevidím důvod, proč by to nešlo i z PRG, kde jsou ty vazby silnější.

Z Prahy autem 5h do Alp, nesrovnatelne vyssi kvalita sluzeb, snehova pokryvka bohatsi a po delsi dobu, stovky kilometru dobre upravenych sjezdovek a Gemütlichkeit vs. neochotne chovani mistniho personalu (to neni nic proti SK, ani do ceskych hor nejezdim presne z techto duvodu).

vladivostok
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 491
Registrován: 10. 12. 2014, 12:03
Status: Offline

Re: Nové destinace - LS 2018

Příspěvekod vladivostok » 05. 09. 2017, 18:05

HighFlyer píše:
bureaucrat píše:Když to funguje airBalticu z RIX, nevidím důvod, proč by to nešlo i z PRG, kde jsou ty vazby silnější.

Z Prahy autem 5h do Alp, nesrovnatelne vyssi kvalita sluzeb, snehova pokryvka bohatsi a po delsi dobu, stovky kilometru dobre upravenych sjezdovek a Gemütlichkeit vs. neochotne chovani mistniho personalu (to neni nic proti SK, ani do ceskych hor nejezdim presne z techto duvodu).


Jasné že sa Tatry nemôžu rovnať s Aplami ale odkedy lyžiarske strediská kupila J&T a invastuje do nich ročne milióny eur nebojim sa tvrdiť že Jasná a Tatranská Lomnica sa vyrovna väčšine alpských lyžiarskych stredisk......Porovnávať Tatry a Alpy je ako porovnávať Prahu a Viedeň ....Praha sa tiež zďaleka nevyrovná Viedni a čo sa týka služieb je Praha za Viedni míle ďaleko ale aj tak väčšina slovákov ( nerátam Bratislavakov čo chodia na jednodňové výlety ) vo Viedni nikdy nebola a naopak Prahu väčšina slovákov navštevuje pravidelné ....a to plati aj naopak stačí si pozrieť štatistiky koľko Čechov ročne navštívi Tatry

vladivostok
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 491
Registrován: 10. 12. 2014, 12:03
Status: Offline

Re: Nové destinace - LS 2018

Příspěvekod vladivostok » 05. 09. 2017, 18:49

vladivostok píše:
HighFlyer píše:
bureaucrat píše:Když to funguje airBalticu z RIX, nevidím důvod, proč by to nešlo i z PRG, kde jsou ty vazby silnější.

Z Prahy autem 5h do Alp, nesrovnatelne vyssi kvalita sluzeb, snehova pokryvka bohatsi a po delsi dobu, stovky kilometru dobre upravenych sjezdovek a Gemütlichkeit vs. neochotne chovani mistniho personalu (to neni nic proti SK, ani do ceskych hor nejezdim presne z techto duvodu).


Jasné že sa Tatry nemôžu rovnať s Aplami ale odkedy lyžiarske strediská kupila J&T a invastuje do nich ročne milióny eur nebojim sa tvrdiť že Jasná a Tatranská Lomnica sa vyrovna väčšine alpských lyžiarskych stredisk......Porovnávať Tatry a Alpy je ako porovnávať Prahu a Viedeň ....Praha sa tiež zďaleka nevyrovná Viedni a čo sa týka služieb je Praha za Viedni míle ďaleko ale aj tak väčšina slovákov ( nerátam Bratislavakov čo chodia na jednodňové výlety ) vo Viedni nikdy nebola a naopak Prahu väčšina slovákov navštevuje pravidelné ....a to plati aj naopak stačí si pozrieť štatistiky koľko Čechov ročne navštívi Tatry


Zabudol som dodať že aj napriek tomu si myslím že linka PRG-TAT je blbosť a určite by bez dotácií dlho nevydržala

m@rtin
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 643
Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
Bydliště: Praha
Status: Offline

Re: Nové destinace - LS 2018

Příspěvekod m@rtin » 05. 09. 2017, 19:01

vladivostok:
Troufám si tvrdit, že ani v jednom srovnání nemáte pravdu. Ano, lyžařská střediska Tatranská Lomnica a Chopok-Jasná udělaly neuvěřitelný skok ve výbavě. Lyžoval jsem zde 2 týdny v letech 2016 a 2002. Ale oproti Alpám jsou Tatry světelné míle vzdálené ochotou místních zaměstnanců. Kde se nepohnulo skoro nic, je kvalita pohostinství, která je opravdu v Tatrách více než zoufalá.

Obdobně nesouhlasím u porovnání Vídeň vs. Praha. Praha má podstatně krásnější centrum města a architekturu všeobecně. Praha za to paradoxně vděčí Vídni, jelikož nebyla po dobu 300 let hlavní městem a neprošla v 18. století asanací, jako Paříž, Budapešť nebo Vídeň. I proto si zachovaly Malá Strana a Staré město středověkou atmosféru. Služby považuji za srovnatelné. Vídeň má upravenější předměstí, lepší infrastrukturu (silnic), ale například veřejnou dopravu považuji v Praze za lepší (pokud nepočítám zrovna spojení na letiště). Úroveň restaurací považuji taktéž za srovnatelnou. Stejně tak vídeňská ZOO nesahá té pražské ani po kolena. Pořádek jsem vždy vnímal ve Vídni na lepší úrovni, ale za poslední roky sleduji docela slušný propad kopírující velká německá města, hlavně v arabských čtvrtích. Naopak Praha zaostává za Vídní moderní architekturou.

Jestli něco obdivuji na Tatrách, pak je to příroda, která je nádherná a naopak ji považuji dokonce za trochu krásnější než tu alpskou, především svým naturelem.

Orus-x
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1172
Registrován: 28. 08. 2003, 15:28
Status: Offline

Re: Nové destinace - LS 2018

Příspěvekod Orus-x » 06. 09. 2017, 09:04

vladivostok píše:....Praha sa tiež zďaleka nevyrovná Viedni a čo sa týka služieb je Praha za Viedni míle ďaleko ale aj tak väčšina slovákov ( nerátam Bratislavakov čo chodia na jednodňové výlety ) vo Viedni nikdy nebola a naopak Prahu väčšina slovákov navštevuje pravidelné ....a to plati aj naopak stačí si pozrieť štatistiky koľko Čechov ročne navštívi Tatry

Protože většina Čechů a Slováků versus rozsah a komfort při používání cizího jazyka...o tom to celé je. Pak taky možná nějaká čs-nostalgie.

clovicek
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 258
Registrován: 27. 05. 2004, 13:47
Oblíbené typy letadel: 773, 380, 330, 748, 787
Pohlaví: muž
Bydliště: Fox Lake
Status: Offline

Re: Nové destinace - LS 2018

Příspěvekod clovicek » 06. 09. 2017, 22:26

A zapomněli jsme na CORK! O&D to má 28 000 lidí za rok...

Brut
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 194
Registrován: 03. 06. 2011, 20:30
Pohlaví: muž
Bydliště: u BHX
Status: Offline

Re: Nové destinace - LS 2018

Příspěvekod Brut » 07. 09. 2017, 05:29

velpa.66 píše:
CheckFlyer píše:Mé tajné přání je, aby ČSA začaly létat na Heathrow... :(


Nevím jaké by muselo ČSA nabídnout ceny a časy,spíš LCY ale na to nemají letadla.
Kolikrát letím raději s BA z LHR , protože je levnější než lowcost ze STN,LTN,LGW a mám na výběr 4-5 spojů denně. Navíc když teď BA přidali lety na LCY nemají ČSA v LON šanci.


Taky si nemyslim, ze by mely CSA sanci v LON. Jsou bud lidi co litaji s BA a hledi na frekvence, a pak ti co litaji s LCC a hledi na cenu. Myslim ze se neni mezi ty dva kam dostat, protoze CSA nikdy nebudou prodavat letenky za 500kc OW. Na druhou stranu si myslim, ze napr. MAN, GLA, EDI nebo i DUB uz by sanci melo. BHX se asi dari, kdyz uz to lita dva roky a neni zruseny (uvidime co po vstupu Jet2).



Zpět na “ČSA - České aerolinie”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů