Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět

Nejvhodnější letoun pro dálkové linky ČSA:

Airbus A330-200
161
45%
Airbus A350
39
11%
Boeing 787 "Dreamliner"
98
28%
Boeing 767-400
33
9%
Zachovat A310-300
9
3%
Jiný
15
4%
 
Celkem hlasů: 355

fricoolinek2
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 193
Registrován: 15. 08. 2005, 01:26
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od fricoolinek2 »

prodejce píše:Na to velké výročí za 5 let je předběžně přislíbený ohňostroj.



Když to nebude v 10 000m


qwertyx64
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 156
Registrován: 03. 08. 2016, 02:20
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od qwertyx64 »

fricoolinek2 píše:Za 5 let oslaví ČSA jednu trochu kulatější výročí, mělo by se něco pořídit, aby to časově vyšlo. Osobně si myslim, že jsou i chvíle, kdy by nemělo hrát prim nějaké to ekonomické racio, ale i trochu jakási presitž. Aspoň trojici A350 nebo A330Neo bychom mít měli, ať to stojí, co to stojí.

Když můžem vyhazovat peníze na Gripeny.

Troll?

Prestiz sa da budovat aj inak, vid napr Air Baltic.

Mailand
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 192
Registrován: 01. 04. 2017, 12:27
Oblíbené typy letadel: A340, A380, B717
Pohlaví: muž
Bydliště: BRQ
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od Mailand »

flyingblue píše:
alesesl píše:
fricoolinek2 píše:Za 5 let oslaví ČSA jednu trochu kulatější výročí, mělo by se něco pořídit, aby to časově vyšlo. Osobně si myslim, že jsou i chvíle, kdy by nemělo hrát prim nějaké to ekonomické racio, ale i trochu jakási presitž. Aspoň trojici A350 nebo A330Neo bychom mít měli, ať to stojí, co to stojí.

Když můžem vyhazovat peníze na Gripeny.


Proc rovnou nevzit 3x 380? Nebylo by to lepsi pro to tvoje "wow"?


Myslim, ze jsou nejaky volny po Singapurcich!

ACMI od HiFly, to je tutovka! :biggrin:
https://zdopravy.cz/druhy-zivot-pro-a38 ... rvu-13920/

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od flyingblue »

Mailand píše:
flyingblue píše:
alesesl píše:
Proc rovnou nevzit 3x 380? Nebylo by to lepsi pro to tvoje "wow"?


Myslim, ze jsou nejaky volny po Singapurcich!

ACMI od HiFly, to je tutovka! :biggrin:
https://zdopravy.cz/druhy-zivot-pro-a38 ... rvu-13920/


Jen v pripade, ze by chodili na priblizeni kolem institutu nikym nevoleneho a nikoho nezajimajiciho Vaclava Klause :-)

fricoolinek2
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 193
Registrován: 15. 08. 2005, 01:26
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od fricoolinek2 »

Jak se řešilo, když v 90s byla (plánovaně či neplánovaně) uzemněna jedna ze dvou A310-300? Měnil se nějak letový řád nebo letecký spoj zařídil partnerský dopravce "kus za kus"?


Odpovědět