Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti
Podle malůvky to vypadá na dlouhý Airbus 330-300. Ale mám pocit, ze zrovna Soul-Praha byla nejdelší linka operovaná pravidelně tímhle typem a byl tam problém v zimě s doletem.
Ale je to jenom na křídovem papíře, což je jak známo jeden z pilířů moderního mysticismu.
Ale je to jenom na křídovem papíře, což je jak známo jeden z pilířů moderního mysticismu.
-
- Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29. 11. 2008, 10:56
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Palma de Mallorca
- Stav: Offline
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti
Já jsem se taky chtěl původně zeptat, jestli to -300 (v pohodě) doletí, ale pak jsem to taky našel jako snad nejdelší pravidelnou linku.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 335
- Registrován: 22. 08. 2011, 08:52
- Oblíbené typy letadel: ATR 42
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha & Ostrava, ČR
- Stav: Offline
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti
Podle Airfleets.net disponují Korean Air v současnosti 23 kusy Airbusu A330 z toho 7 ve verzi -200 a 16 ve verzi -300. Nejstaršímu kousku je (v tuto chvíli) 16 let a nejmladšímu rok a půl.
Nemělo by být vybavení co se IFE týče srovnatelné s úrovní, kterou současně posílá na trase ICN-PRG sám Korean? Asi by bylo nelogické, aby pod kódem Korean jednou prodávali svůj stroj s vlastním IFE a jednou patnáct let starou (ač nevím, jestli třeba nemodernizovanou) mašinu ála "nudolet"?
Podle Seatguru.com je ve verzi -200 "Personal TV" (v economy) a ve verzi -300 "Video: None"
Nemělo by být vybavení co se IFE týče srovnatelné s úrovní, kterou současně posílá na trase ICN-PRG sám Korean? Asi by bylo nelogické, aby pod kódem Korean jednou prodávali svůj stroj s vlastním IFE a jednou patnáct let starou (ač nevím, jestli třeba nemodernizovanou) mašinu ála "nudolet"?
Podle Seatguru.com je ve verzi -200 "Personal TV" (v economy) a ve verzi -300 "Video: None"
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 276
- Registrován: 10. 07. 2011, 18:14
- Bydliště: Pitěr
- Stav: Offline
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti
jonapet píše:Podle Airfleets.net disponují Korean Air v současnosti 23 kusy Airbusu A330 z toho 7 ve verzi -200 a 16 ve verzi -300. Nejstaršímu kousku je (v tuto chvíli) 16 let a nejmladšímu rok a půl.
Nemělo by být vybavení co se IFE týče srovnatelné s úrovní, kterou současně posílá na trase ICN-PRG sám Korean? Asi by bylo nelogické, aby pod kódem Korean jednou prodávali svůj stroj s vlastním IFE a jednou patnáct let starou (ač nevím, jestli třeba nemodernizovanou) mašinu ála "nudolet"?
Podle Seatguru.com je ve verzi -200 "Personal TV" (v economy) a ve verzi -300 "Video: None"
Taky jsem to chtěl říct, že asi KE nepředaj OK ten stroj úplně oholenej, podle mě by tam mohla zůstat i původní C kabina, atd. Nebo se pletu?
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 596
- Registrován: 21. 07. 2009, 18:25
- Oblíbené typy letadel: Jak to má alespoň jednu uličku, tak letím...
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti
don_quijote píše:jonapet píše:Podle Airfleets.net disponují Korean Air v současnosti 23 kusy Airbusu A330 z toho 7 ve verzi -200 a 16 ve verzi -300. Nejstaršímu kousku je (v tuto chvíli) 16 let a nejmladšímu rok a půl.
Nemělo by být vybavení co se IFE týče srovnatelné s úrovní, kterou současně posílá na trase ICN-PRG sám Korean? Asi by bylo nelogické, aby pod kódem Korean jednou prodávali svůj stroj s vlastním IFE a jednou patnáct let starou (ač nevím, jestli třeba nemodernizovanou) mašinu ála "nudolet"?
Podle Seatguru.com je ve verzi -200 "Personal TV" (v economy) a ve verzi -300 "Video: None"
Taky jsem to chtěl říct, že asi KE nepředaj OK ten stroj úplně oholenej, podle mě by tam mohla zůstat i původní C kabina, atd. Nebo se pletu?
tak jestli to bude takhle, tak to nemusejí ani dávat do laku, ať se korejci nepletou. Nemyslím, si že a330 bude od korejců...
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti
Na internetových stránkách ČSA jsou leteky již nabízeny a při rozkliknutí se zobrazí typ: A 330-300.
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti
Jen ještě nechápu, že doba letu KE je přez 10 hodina OK 9:45 min.
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti
tak konfigurace letadla je C28 a Y252
Sedačky v business class jsou 2-4-2 !!!!!!!!!
Je zajímavé, že AUH se začalo prodávat jen pár týdnů před odletem a SEL půl roku dopředu?? Navíc na letadle, které ČSA ještě ani nemá (a neví ani, jaké to bude)?
EDIT: .. a ty ceny se jim nějak nepovedly. Rozhodně je výhodnější koupit si letenku s KE.
Sedačky v business class jsou 2-4-2 !!!!!!!!!
Je zajímavé, že AUH se začalo prodávat jen pár týdnů před odletem a SEL půl roku dopředu?? Navíc na letadle, které ČSA ještě ani nemá (a neví ani, jaké to bude)?
EDIT: .. a ty ceny se jim nějak nepovedly. Rozhodně je výhodnější koupit si letenku s KE.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti
prodejce píše:tak konfigurace letadla je C28 a Y252
Sedačky v business class jsou 2-4-2 !!!!!!!!!
Je zajímavé, že AUH se začalo prodávat jen pár týdnů před odletem a SEL půl roku dopředu?? Navíc na letadle, které ČSA ještě ani nemá?
2-4-2 tomsnad nikdo v cecku ani nema
Zni to jako chyba.
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti
flyingblue píše:2-4-2 tomsnad nikdo v cecku ani nema
Zni to jako chyba.
presne tak. Aj v 747 a 777 byva 2-3-2 max, a tam sa toho zmesti kusok viac ako do 330. To bude nejaky error.
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti
no já doufám, že to bude eror, ale zatím si ten eror můžete koupit za 125 704,- Kč.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
- Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti
prodejce píše:tak konfigurace letadla je C28 a Y252
Sedačky v business class jsou 2-4-2 !!!!!!!!!
Tak to bude snad omyl, apríl je až za dlouho.
2-4-2 má Korean v Economy na A333, za maximum snesitelného v business považuju 2-3-2
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti
Mně to zas tak šokující nepřijde, žijeme pořád ještě v Čechách, ne?
Očekávat původní interiér od Korean a nedejbože IFE mi přijde jako velmi naivní představa. Ale product manager ČSA (jestli vůbec nějaká taková pozice u OK existuje...) by měl začít přemejšlet, jestli iPady pro Business class cestující vydrží 9 a třičtvrtě hodiny nabitý.
Nic víc než interiér alá A310 nečekam. We wish you a pleasant flight.
Očekávat původní interiér od Korean a nedejbože IFE mi přijde jako velmi naivní představa. Ale product manager ČSA (jestli vůbec nějaká taková pozice u OK existuje...) by měl začít přemejšlet, jestli iPady pro Business class cestující vydrží 9 a třičtvrtě hodiny nabitý.
Nic víc než interiér alá A310 nečekam. We wish you a pleasant flight.
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti
jonapet píše:Podle Airfleets.net disponují Korean Air v současnosti 23 kusy Airbusu A330 z toho 7 ve verzi -200 a 16 ve verzi -300. Nejstaršímu kousku je (v tuto chvíli) 16 let a nejmladšímu rok a půl.
Nemělo by být vybavení co se IFE týče srovnatelné s úrovní, kterou současně posílá na trase ICN-PRG sám Korean? Asi by bylo nelogické, aby pod kódem Korean jednou prodávali svůj stroj s vlastním IFE a jednou patnáct let starou (ač nevím, jestli třeba nemodernizovanou) mašinu ála "nudolet"?
Podle Seatguru.com je ve verzi -200 "Personal TV" (v economy) a ve verzi -300 "Video: None"
Vetsina A330-300 je uz taky predelana do noveho interieru a J -class
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti
romul píše:prodejce píše:tak konfigurace letadla je C28 a Y252
Sedačky v business class jsou 2-4-2 !!!!!!!!!
Tak to bude snad omyl, apríl je až za dlouho.
2-4-2 má Korean v Economy na A333, za maximum snesitelného v business považuju 2-3-2
2-3-2 v business měly myslím starší A310 u ČSA a to nebylo nic moc. Každá normální společnost má 2-2-2. Pruměr trupu je myslim stejný u všech A300-A340.