bigtomas píše:Super diskuze. Tou mučírnou ČSA myslím ty mechanické sedačky v business class, kde pro zvednutí novou je potřeba zavolat letušku nebo sbalit stoleček a nahnout se dolů. Zvedací pružina už dávno dopružila. Dále když spím jedině na boku, tak sedačka tvaru /\/ působí modřiny. Když pak přesedáte na Etihad, to je úleva, ty jejich postele ještě z masáží, ne? Lety do Prahy s příletem v 6:00 skoro beze spánku jsou taky mučírna. Tak to beru z pohledu člověka, který dá za business 3x tolik, a čeká službu. Emirates mají do Prahy taky skoro postele. Ale Etihad zatím fakt vede.
V Abú jsme z business class vlastní autobus neměli, ale autobusy stejně nemám rád. Naopak boarding přímo ze salonku do A380 v Dubaji láká.
Ale zase ČSA z tím jejich šefkuchařem mají dobrá jídla. Jednou tam byla nějaká šedá hmota, která super voněla. Chutnala jako rybí paštika, ale voněla fakt super.
ČSA, pokud získá nějaké dobré letadlo, to snad hned pošle i do Abú. A kolegové v práci se mě ptají, čím letět na výlet do Prahy, tak bych rád odpověděl národovecky.
Mimochodem, Boeing před pár lety nabídnul ČSA dreamliner za 1 miliardu Kč. Za kolik to asi kupují poláci atd?
[/quote]
S tim docela souhlasim. I ja jsem mel pocit ze moje IQ nestaci pro ovladani C class sedacky (hlavne pro nohy ale i pro zada - proste "upright position" nebylo mozne) ale na 6 hodin to bylo OK - jsem mensiho vzrustu.
Neletam vzdy C class... S busem velice rad... nejak mi to pripomina detstvi a lety OK co jsem mel rocne z CAI do PRG, ranni hodiny, poust... proste memories.
A ohledne 2-4-2, stale jsem si jist ze je to proste chyba. I po tech letech, nemyslim si ze by lide v OK byly tak hloupe. Ono to ani nejde v pripade ze sedadcky budou trosku sirsi.. Sirka trupu letounu to ani nedovoli.
otazka: Mame jistotu ze letoun bude of KE? Nekde jsem nepostrehl ze by to potvrdili. V tomto pripade mam trosku obavy (tak dobra, paniku) aby leasing nebyl normalne od "leasingovky" a tudiz interier bude mnohem chudsi nez u KE.
aby "dalkovka" CSA nemela toto:
a
Misto