Varel Frystensky píše: Z A310 se A330 ci dokonce A350 konkurovat neda i kdyby tam servirovaly “topeless” letusky.
...uvedené již praktikují některé americké chartrovky...link na jejich web už tu na fóru někde je...
Varel Frystensky píše:To je preci uplne jedno ktere letadlo se vybere. Letadla se prece nevybiraji aby cestak ocenoval vnitrek. Letadlo se musi vybrat tak aby naklady na sedadlo /km byly co nejnizsi a letadlo letalo plne obsazene pri cenach ktere zaplati letadlo a vytvori zisk. Cim nizsi naklady na sedacku/km tim je vetsi sance na vytvoreni zisku v boji s konkurenci, a tam se pak dostava otazka vybavenosti interieru. Nutno dodat ze v pripade CSA tyto naklady na sedacku/km dale zatezuji naklady na THP pracovniky jehz je jako maku, coz v soucastne sytuaci nedovoli CSA dohnat jeji konkurenci i kdyby koupily Dreamliners. Lasak jako ucetni pouze srazi naklady, ale problem CSA se zda byt v podkapitalisovani vyrobnich prostredku. Z A310 se A330 ci dokonce A350 konkurovat neda i kdyby tam servirovaly “topeless” letusky. Bohuzel ma predpoved je ze CSA bude zprivatizovana a jako znaka zanikne, coz nebude az na takovou skodu, neb ta znacka nema ve svete vubec zadnou vahu. Je treba se podivat pravde do oci.
Varel Frystensky píše:To je preci uplne jedno ktere letadlo se vybere. Letadla se prece nevybiraji aby cestak ocenoval vnitrek. Letadlo se musi vybrat tak aby naklady na sedadlo /km byly co nejnizsi a letadlo letalo plne obsazene pri cenach ktere zaplati letadlo a vytvori zisk. Cim nizsi naklady na sedacku/km tim je vetsi sance na vytvoreni zisku v boji s konkurenci, a tam se pak dostava otazka vybavenosti interieru. Nutno dodat ze v pripade CSA tyto naklady na sedacku/km dale zatezuji naklady na THP pracovniky jehz je jako maku, coz v soucastne sytuaci nedovoli CSA dohnat jeji konkurenci i kdyby koupily Dreamliners. Lasak jako ucetni pouze srazi naklady, ale problem CSA se zda byt v podkapitalisovani vyrobnich prostredku. Z A310 se A330 ci dokonce A350 konkurovat neda i kdyby tam servirovaly “topeless” letusky. Bohuzel ma predpoved je ze CSA bude zprivatizovana a jako znaka zanikne, coz nebude az na takovou skodu, neb ta znacka nema ve svete vubec zadnou vahu. Je treba se podivat pravde do oci.
Varel Frystensky píše: Proc myslite ze uz tady neni Oskar, Peagas, CKD atd. Ty budovy a lide v nich stale jsou, ale znacky se zmenily s vlastniky.
Varel Frystensky píše: A na zaver, po privatizaci muze nova spolecnost prijmout uplne jine jmeno, aby nenakrkla vlastence neboli zakazniky CSA. Spokojeni?
Zlin142 píše:Varel Frystensky píše: Proc myslite ze uz tady neni Oskar, Peagas, CKD atd. Ty budovy a lide v nich stale jsou, ale znacky se zmenily s vlastniky.
Oskar a Paegas byli od počátku majoritně vlastněné cizími subjekty (TIW, resp. Deutsche Telekom), navíc v případě Oskara byla "tradice" značky zhruba pětiletá, u Paegase o něco dělší.
ČKD holt padnul na oltář změně ekonomiky a bohužel jen logo jim v beznadějné zaostalosti a neschopnosti prodávat nepomohlo.Varel Frystensky píše: A na zaver, po privatizaci muze nova spolecnost prijmout uplne jine jmeno, aby nenakrkla vlastence neboli zakazniky CSA. Spokojeni?
Axe píše:K nakladum na sedadlo; je to sice VELMI dulezity udaj, ne vsak generalni hledisko. U jiste spolecnosti maji ledalo, ktere ma nejvyhodnejsi pomer cena/sedadlo v jejich flotile a ejhle ..... to letadlo ma docela problem s ekonomikou sveho provozu. Takze neni mozne hledet jen na tento faktor!! Takz jako jine veci u letecke spol. nejsou veci cerno/bile.
Zlin142 píše:
Sorry, ale jaká je logika za tím měnit jméno společnosti na "úplně jiné", když tady je k dispozici značka s 83-letou historii a tradicí? (Proto taky zůstalo zachováno KLM, protože je to tradiční značka a spolu s ČSA jedna z nejstarších aerolinek na světě)
HighFlyer píše:Axe, zkus se zamyslet nad svym vyrokem: "Letadlo, ktere ma nejvyhodnejsi pomer nakladu na sedacku ... a to letadlo ma problem s ekonomikou sveho provozu." Co jineho je, mein Gott, ekonomika provozu letadla, nez naklady na sedacku?!?!?
Varel Frystensky píše:Ale jak jsme se dostali sem od tematu dalkove flotily?
dider píše:B767 - snadno dostupne ve verzi 200 a 300.Specialne verze 300 by mohla na tech par let byt pro CSA docela terno. Udelat renovaci interieru,sehnat kousky v dobrem stavu. Doleti vsude kam CSA potrebuje, asi sou starsi a nemaji tak vyspelou Ekonomiku provozu ale na tech par let mi to vychazi jako docela vhodna volba.By me docela zajimalo porovnani s A340.Ale do tehle veci moc nevidim.