Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)
Travel Service lítá tuším do BKK s 738 s mezipřistáním, protože je to prý levnější než přímo 763.
-
- Nejlepší autor trip reportů 2015
- Příspěvky: 1649
- Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
- Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Provodín
- Stav: Offline
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)
Tak zpráva o code-sharingo mezi ČSA a VN na linkách PRG-FRA-HAN/SGN, zdá se býti hřebíčkem do rakve skvostné myšlence PRG-TAS-HAN by 319, či dokonce PRG-HAN se 777
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)
Vietnam s tim A319 byla stejne blbost a nikdo tomu neveril.... ale -->
toto nechci ani komentovat Je tristni ze CSA nema zadne ambice se podilet na tyto lety... Ze by FRA byla nova "Prazska" brana na dalkove lety?
CSA codeshare s Korean jiz 100 let primo z Prahy = Nevidim ze by CSA prodavala letenky? proc ta nefer sitauce?
CSA codeshare s China Airlines pres FRA do TPE = je to relativne na nic.. nevidim ze by to nekdo prodaval
CSA ted Codeshare s Vietnam - chapu ze namji letadla aby letaly primo do PRG a muze to byt opravdu test jak by VN zjistili pocet cestujicich ale opet pro CSA se vzdy dava do situace pasivniho dopravce a nemuze prodavat tyto lety normalne a pak mozna i z Prahy primo!
Na strankach VN (mozna hledam spatne) ale nemohu najit nic pod 930 EUR ... toto je linka jen PRG/HAN cestujici... kdo by hopsal 2x aby se dostal tam kam chce? skoda... pockam a uvidim co z toho bude.
18.11.2010 23:36 | České aerolinie mají codeshare s Vietnam Airlines na linkách do Frankfurtu
Lety Vietnam Airlines z Hanoje (VN545) a Ho Chi Minh City (VN543) do Frankfurtu nosí také označení kódem Českých aerolinií (OK3157 a OK3155). Stejně tak je to ve směru opačném. Cestující tak mohou "s ČSA" doletět z Prahy s přestupem ve Frankfurtu do dvou největších vietnamských měst. Tyto lety se prodávají i na webu Českých aerolinií, zatím mají ale nasazeny nereálné ceny letenek 95 000 korun za jednu cestu (zpáteční let 140 000). Letenky do Prahy (přes Frankfurt) za znatelně nižší cenu prodávají i Vietnam Airlines, které zase těží z toho, že linka ČSA Praha - Frankfurt - Praha je provozována také pod kódem VN vietnamského dopravce. Ten létá do Frankfurtu s B777 před půlnocí z Hanoje (pondělí, úterý, čtvrtek a sobota) nebo z Ho Chi Minh City (středa, pátek a neděle). Zpět vždy následujícího dne.
toto nechci ani komentovat Je tristni ze CSA nema zadne ambice se podilet na tyto lety... Ze by FRA byla nova "Prazska" brana na dalkove lety?
CSA codeshare s Korean jiz 100 let primo z Prahy = Nevidim ze by CSA prodavala letenky? proc ta nefer sitauce?
CSA codeshare s China Airlines pres FRA do TPE = je to relativne na nic.. nevidim ze by to nekdo prodaval
CSA ted Codeshare s Vietnam - chapu ze namji letadla aby letaly primo do PRG a muze to byt opravdu test jak by VN zjistili pocet cestujicich ale opet pro CSA se vzdy dava do situace pasivniho dopravce a nemuze prodavat tyto lety normalne a pak mozna i z Prahy primo!
Na strankach VN (mozna hledam spatne) ale nemohu najit nic pod 930 EUR ... toto je linka jen PRG/HAN cestujici... kdo by hopsal 2x aby se dostal tam kam chce? skoda... pockam a uvidim co z toho bude.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 193
- Registrován: 15. 08. 2005, 01:26
- Stav: Offline
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)
Moc se omlouvám, ale když vidim to množství podstránek, tak se mi to skutečně nechce celé číst
Tedy, ČSA se zbavily všech svých Airbusů A310?
Tedy, ČSA se zbavily všech svých Airbusů A310?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)
fricoolinek2 píše:Moc se omlouvám, ale když vidim to množství podstránek, tak se mi to skutečně nechce celé číst
Tedy, ČSA se zbavily všech svých Airbusů A310?
Ano, probudil ses o par mesicu pozdeji ...
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 686
- Registrován: 28. 01. 2009, 01:34
- Bydliště: PU
- Stav: Offline
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)
flyingblue píše:fricoolinek2 píše:Moc se omlouvám, ale když vidim to množství podstránek, tak se mi to skutečně nechce celé číst
Tedy, ČSA se zbavily všech svých Airbusů A310?
Ano, probudil ses o par mesicu pozdeji ...
Ale no tak, flyingblue, proc zase ta ironie, pro Tebe jiz tak typicka? Novacek se proste jen zeptal. Co takhle byt trosku nad veci ?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)
dydzej píše:flyingblue píše:fricoolinek2 píše:Moc se omlouvám, ale když vidim to množství podstránek, tak se mi to skutečně nechce celé číst
Tedy, ČSA se zbavily všech svých Airbusů A310?
Ano, probudil ses o par mesicu pozdeji ...
Ale no tak, flyingblue, proc zase ta ironie, pro Tebe jiz tak typicka? Novacek se proste jen zeptal. Co takhle byt trosku nad veci ?
Novacek se prece nebude namahat cist, ze?
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti
Jedna otazka co me vrta hlavou. Vim ze jsou ruzne formy jak spolupracovat mezi leteckymi spolecnostmi. Vse asi zalezi co je povoleno a co ne na zaklade mezinarod. a bilateralnich smluv.
Kdyz se podivam na -podle meho- jedinou dlkovou linku CSA do ICN. Metal je Korean, let je provozovan jako Code share a CSA ma nejaka mista na plaube co se prodavaji jako OK.
tak...
CSA nema zadnou aktivitu na prodej letenek do ICN ci Asie a vypada to ze ani nebude. Ma z toho CSA vubec nejake to EUR? co destinace ktera nabizi CSA dal po evrope? je nejaky revenue share ci neco podobneho? jsou nejaka cisla ze by letaly lide pres PRG dal?
diky za info
Kdyz se podivam na -podle meho- jedinou dlkovou linku CSA do ICN. Metal je Korean, let je provozovan jako Code share a CSA ma nejaka mista na plaube co se prodavaji jako OK.
tak...
CSA nema zadnou aktivitu na prodej letenek do ICN ci Asie a vypada to ze ani nebude. Ma z toho CSA vubec nejake to EUR? co destinace ktera nabizi CSA dal po evrope? je nejaky revenue share ci neco podobneho? jsou nejaka cisla ze by letaly lide pres PRG dal?
diky za info
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 961
- Registrován: 05. 01. 2008, 21:30
- Oblíbené typy letadel: Airbus A320, Airbus A380, Airbus A330
Canadair CRJ900, ULL Zephyr :) - Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti
Nějaké novinky ohledně plánů s A319 to Vietnamu či jiných destinací, případně něco kolem nákupu dálkových letadel, jak nedávno vyhlašoval ředitel holdingu nebo někdo takový?
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti
Smurfx píše:Nějaké novinky ohledně plánů s A319 to Vietnamu či jiných destinací, případně něco kolem nákupu dálkových letadel, jak nedávno vyhlašoval ředitel holdingu nebo někdo takový?
Tak na dalkovce do Vietnamu se pilne pracuje, dalkove letadlo melo byt aktualnim tematem az za rok az dva ci tak neco.
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 961
- Registrován: 05. 01. 2008, 21:30
- Oblíbené typy letadel: Airbus A320, Airbus A380, Airbus A330
Canadair CRJ900, ULL Zephyr :) - Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti
jane píše:Smurfx píše:Nějaké novinky ohledně plánů s A319 to Vietnamu či jiných destinací, případně něco kolem nákupu dálkových letadel, jak nedávno vyhlašoval ředitel holdingu nebo někdo takový?
Tak na dalkovce do Vietnamu se pilne pracuje
Máš nějaké bližší info?
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti
Smurfx píše:jane píše:Smurfx píše:Nějaké novinky ohledně plánů s A319 to Vietnamu či jiných destinací, případně něco kolem nákupu dálkových letadel, jak nedávno vyhlašoval ředitel holdingu nebo někdo takový?
Tak na dalkovce do Vietnamu se pilne pracuje
Máš nějaké bližší info?
Moc blizsi ne, snad jen ze by mela byt garantovana urcita obsazenost letadel pres cestovky. Ale jak casto to bude litat a v jake dny, to nevim.
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti
jane píše:Moc blizsi ne, snad jen ze by mela byt garantovana urcita obsazenost letadel pres cestovky. Ale jak casto to bude litat a v jake dny, to nevim.
Jezsimarja tak nestaci co predvadi cestovky ve spojeni s Travel Service, uz i CSA se propujcuje k dalkovkam s miniletadly
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti
PDan píše:jane píše:Moc blizsi ne, snad jen ze by mela byt garantovana urcita obsazenost letadel pres cestovky. Ale jak casto to bude litat a v jake dny, to nevim.
Jezsimarja tak nestaci co predvadi cestovky ve spojeni s Travel Service, uz i CSA se propujcuje k dalkovkam s miniletadly
A to jeste nevite, ze to nakonec pro CSA bude litat CCA s Saabem340
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 580
- Registrován: 09. 01. 2007, 20:26
- Stav: Offline
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti
Moc blizsi ne, snad jen ze by mela byt garantovana urcita obsazenost letadel pres cestovky. Ale jak casto to bude litat a v jake dny, to nevim.
Jeden tejden to letí tam a druhej zase zpátky...