Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět

Nejvhodnější letoun pro dálkové linky ČSA:

Airbus A330-200
161
45%
Airbus A350
39
11%
Boeing 787 "Dreamliner"
98
28%
Boeing 767-400
33
9%
Zachovat A310-300
9
3%
Jiný
15
4%
 
Celkem hlasů: 355

lukaskr
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 248
Registrován: 17. 05. 2009, 11:59
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od lukaskr »

Travel Service lítá tuším do BKK s 738 s mezipřistáním, protože je to prý levnější než přímo 763.


Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1649
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od Airbus380 »

Tak zpráva o code-sharingo mezi ČSA a VN na linkách PRG-FRA-HAN/SGN, zdá se býti hřebíčkem do rakve skvostné myšlence PRG-TAS-HAN by 319, či dokonce PRG-HAN se 777 :(

MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od MS743 »

Vietnam s tim A319 byla stejne blbost a nikdo tomu neveril.... ale -->

18.11.2010 23:36 | České aerolinie mají codeshare s Vietnam Airlines na linkách do Frankfurtu
Lety Vietnam Airlines z Hanoje (VN545) a Ho Chi Minh City (VN543) do Frankfurtu nosí také označení kódem Českých aerolinií (OK3157 a OK3155). Stejně tak je to ve směru opačném. Cestující tak mohou "s ČSA" doletět z Prahy s přestupem ve Frankfurtu do dvou největších vietnamských měst. Tyto lety se prodávají i na webu Českých aerolinií, zatím mají ale nasazeny nereálné ceny letenek 95 000 korun za jednu cestu (zpáteční let 140 000). Letenky do Prahy (přes Frankfurt) za znatelně nižší cenu prodávají i Vietnam Airlines, které zase těží z toho, že linka ČSA Praha - Frankfurt - Praha je provozována také pod kódem VN vietnamského dopravce. Ten létá do Frankfurtu s B777 před půlnocí z Hanoje (pondělí, úterý, čtvrtek a sobota) nebo z Ho Chi Minh City (středa, pátek a neděle). Zpět vždy následujícího dne.


toto nechci ani komentovat :oops: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :shock: Je tristni ze CSA nema zadne ambice se podilet na tyto lety... Ze by FRA byla nova "Prazska" brana na dalkove lety?

CSA codeshare s Korean jiz 100 let primo z Prahy = Nevidim ze by CSA prodavala letenky? proc ta nefer sitauce?

CSA codeshare s China Airlines pres FRA do TPE = je to relativne na nic.. nevidim ze by to nekdo prodaval

CSA ted Codeshare s Vietnam - chapu ze namji letadla aby letaly primo do PRG a muze to byt opravdu test jak by VN zjistili pocet cestujicich ale opet pro CSA se vzdy dava do situace pasivniho dopravce a nemuze prodavat tyto lety normalne a pak mozna i z Prahy primo!

Na strankach VN (mozna hledam spatne) ale nemohu najit nic pod 930 EUR ... toto je linka jen PRG/HAN cestujici... kdo by hopsal 2x aby se dostal tam kam chce? skoda... pockam a uvidim co z toho bude.

fricoolinek2
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 193
Registrován: 15. 08. 2005, 01:26
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od fricoolinek2 »

Moc se omlouvám, ale když vidim to množství podstránek, tak se mi to skutečně nechce celé číst :oops:

Tedy, ČSA se zbavily všech svých Airbusů A310?

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od flyingblue »

fricoolinek2 píše:Moc se omlouvám, ale když vidim to množství podstránek, tak se mi to skutečně nechce celé číst :oops:

Tedy, ČSA se zbavily všech svých Airbusů A310?


Ano, probudil ses o par mesicu pozdeji ...


dydzej
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 686
Registrován: 28. 01. 2009, 01:34
Bydliště: PU
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od dydzej »

flyingblue píše:
fricoolinek2 píše:Moc se omlouvám, ale když vidim to množství podstránek, tak se mi to skutečně nechce celé číst :oops:

Tedy, ČSA se zbavily všech svých Airbusů A310?


Ano, probudil ses o par mesicu pozdeji ...


Ale no tak, flyingblue, proc zase ta ironie, pro Tebe jiz tak typicka? Novacek se proste jen zeptal. Co takhle byt trosku nad veci :) ?

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od flyingblue »

dydzej píše:
flyingblue píše:
fricoolinek2 píše:Moc se omlouvám, ale když vidim to množství podstránek, tak se mi to skutečně nechce celé číst :oops:

Tedy, ČSA se zbavily všech svých Airbusů A310?


Ano, probudil ses o par mesicu pozdeji ...


Ale no tak, flyingblue, proc zase ta ironie, pro Tebe jiz tak typicka? Novacek se proste jen zeptal. Co takhle byt trosku nad veci :) ?


Novacek se prece nebude namahat cist, ze? :-)

MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvek od MS743 »

Jedna otazka co me vrta hlavou. Vim ze jsou ruzne formy jak spolupracovat mezi leteckymi spolecnostmi. Vse asi zalezi co je povoleno a co ne na zaklade mezinarod. a bilateralnich smluv.

Kdyz se podivam na -podle meho- jedinou dlkovou linku CSA do ICN. Metal je Korean, let je provozovan jako Code share a CSA ma nejaka mista na plaube co se prodavaji jako OK.

tak...

CSA nema zadnou aktivitu na prodej letenek do ICN ci Asie a vypada to ze ani nebude. Ma z toho CSA vubec nejake to EUR? co destinace ktera nabizi CSA dal po evrope? je nejaky revenue share ci neco podobneho? jsou nejaka cisla ze by letaly lide pres PRG dal?

diky za info

Smurfx
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 961
Registrován: 05. 01. 2008, 21:30
Oblíbené typy letadel: Airbus A320, Airbus A380, Airbus A330
Canadair CRJ900, ULL Zephyr :)
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvek od Smurfx »

Nějaké novinky ohledně plánů s A319 to Vietnamu či jiných destinací, případně něco kolem nákupu dálkových letadel, jak nedávno vyhlašoval ředitel holdingu nebo někdo takový?

jane
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1421
Registrován: 15. 10. 2006, 16:13
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvek od jane »

Smurfx píše:Nějaké novinky ohledně plánů s A319 to Vietnamu či jiných destinací, případně něco kolem nákupu dálkových letadel, jak nedávno vyhlašoval ředitel holdingu nebo někdo takový?


Tak na dalkovce do Vietnamu se pilne pracuje, dalkove letadlo melo byt aktualnim tematem az za rok az dva ci tak neco.

Smurfx
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 961
Registrován: 05. 01. 2008, 21:30
Oblíbené typy letadel: Airbus A320, Airbus A380, Airbus A330
Canadair CRJ900, ULL Zephyr :)
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvek od Smurfx »

jane píše:
Smurfx píše:Nějaké novinky ohledně plánů s A319 to Vietnamu či jiných destinací, případně něco kolem nákupu dálkových letadel, jak nedávno vyhlašoval ředitel holdingu nebo někdo takový?


Tak na dalkovce do Vietnamu se pilne pracuje


Máš nějaké bližší info?

jane
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1421
Registrován: 15. 10. 2006, 16:13
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvek od jane »

Smurfx píše:
jane píše:
Smurfx píše:Nějaké novinky ohledně plánů s A319 to Vietnamu či jiných destinací, případně něco kolem nákupu dálkových letadel, jak nedávno vyhlašoval ředitel holdingu nebo někdo takový?


Tak na dalkovce do Vietnamu se pilne pracuje


Máš nějaké bližší info?


Moc blizsi ne, snad jen ze by mela byt garantovana urcita obsazenost letadel pres cestovky. Ale jak casto to bude litat a v jake dny, to nevim.

PDan
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 603
Registrován: 27. 08. 2009, 22:59
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvek od PDan »

jane píše:Moc blizsi ne, snad jen ze by mela byt garantovana urcita obsazenost letadel pres cestovky. Ale jak casto to bude litat a v jake dny, to nevim.

Jezsimarja :D tak nestaci co predvadi cestovky ve spojeni s Travel Service, uz i CSA se propujcuje k dalkovkam s miniletadly :?

PetrM
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 52
Registrován: 23. 10. 2009, 10:16
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvek od PetrM »

PDan píše:
jane píše:Moc blizsi ne, snad jen ze by mela byt garantovana urcita obsazenost letadel pres cestovky. Ale jak casto to bude litat a v jake dny, to nevim.

Jezsimarja :D tak nestaci co predvadi cestovky ve spojeni s Travel Service, uz i CSA se propujcuje k dalkovkam s miniletadly :?


A to jeste nevite, ze to nakonec pro CSA bude litat CCA s Saabem340 :lol: :lol: :lol:

františek dobrota
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 580
Registrován: 09. 01. 2007, 20:26
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvek od františek dobrota »

Moc blizsi ne, snad jen ze by mela byt garantovana urcita obsazenost letadel pres cestovky. Ale jak casto to bude litat a v jake dny, to nevim.


Jeden tejden to letí tam a druhej zase zpátky... :)


Odpovědět