Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)
Milý Orusi-x, v tom se s tebou naprosto shodnu
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5905
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)
Fanda píše:vitezslav píše: Na druhou stranu vynikají vlastnostmi, které Čechům (o hnědočeších ani nemluvě) nejsou vlastní: Skromností, nenáročností, pracovitostí a obrovskou fexibilitou a pílí.
Na tohle snášení lejna do vlastního hnízda jsem alergický. To není otázka národnosti, ale výchozí životní situace - bída nebo alespoň chudoba na straně jedné a relativní blahobyt na straně druhé.
1) Já jsem zase alergický na nekritičnost a pocit nějakého národa, že je nejlepší. Nicméně vitezslav hází všechny Čechy do jednoho pytle, což není fér.
2) Jak to že cikáni nejsou také pracovitější, flexibilnější a pilnější, než Češi slovanského (germánského,...) původu? Ta Tvoje logika poněkud kulhá. A jsou snad Švýcaři méně pracovitější, flexibilnější a pilnější, než Češi?
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)
S 1. souhlas, doufám, že mi nepodsouváš něco, co jsem ani neneznačil.
2. je trošku složitější a sem to nepatří. Ale když už někdo chce srovnávat pracovitost Čechů a Vietnamců jako národů, tak musí Vietnamce zde srovnávat s Čechy, co šli v 19. století za obživou do Vídně, v 20. letech do Ameriky nebo v 90. letech do Německa nebo Británie. A nebo naopak nás zde je třeba srovnávat s Vietnamci tam u nich. Prostě bez ohledu na národnost je rozdíl mezi těmi, co se zvednou, vezmou osud do ruky a i s rizikem jdou do světa, a těmi, co zůstanou doma. Nejlíp je to asi vidět na kulturním rozdílu mezi USA a západní Evropou. Tím bych za sebe toto téma ukončil.
2. je trošku složitější a sem to nepatří. Ale když už někdo chce srovnávat pracovitost Čechů a Vietnamců jako národů, tak musí Vietnamce zde srovnávat s Čechy, co šli v 19. století za obživou do Vídně, v 20. letech do Ameriky nebo v 90. letech do Německa nebo Británie. A nebo naopak nás zde je třeba srovnávat s Vietnamci tam u nich. Prostě bez ohledu na národnost je rozdíl mezi těmi, co se zvednou, vezmou osud do ruky a i s rizikem jdou do světa, a těmi, co zůstanou doma. Nejlíp je to asi vidět na kulturním rozdílu mezi USA a západní Evropou. Tím bych za sebe toto téma ukončil.
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)
Tak a zpet k letectvi..... nejak odbihame. Vietnam je uzasna zeme, lidi jako vsude jinde... nektere + a nektere - ... zkusenosti primo ve Vietnamu jsem mel 50-50... Myslim ze o tom neni pochyb jelikoz zde je forum o letani a 99% z nas jiz cestoval a hodne po svete...
Tak CSA ... OK ... "Dalkovky" ))))))))))
Jak jsem rekl ze budu 1 kdo by uvital linku do Vietnamu... ale stroj je zatim utopie... Kdyby Vietnam letal do PRG alespon s A330 tak tuto linku bych rad podporoval... At CSA zacne trochu premyslet a treba i pres HAN prodavala letenky do BKK, KUL a dal... treba i tu Australii... OK na to nema metal a proc ne spolupracovat s jinymi.
Nechme si prekvapit... jiste nadherny stroj Vietnam airlines by byl vitan v PRG....
Zda OK ma neco za lubem ohledne opravdovych dalkovkach to nevim ani odkud budou $$$$
Pozitivni zpravu v tom vidim nasledujici: mnoho spolecnosti leta do sev afriky, a pak destinace kde leta CSA v byvalem SSSR s narrowbodies... Tudiz CSA bude mozna jedina ktera bude mit fixed Business Class produkt coz je +++ ... se -stale - dobrym servisem nasich chlapcu a divek si myslim ze je to krok v dobrem smeru.
Hanoi je neco jineho ..... zatim myslim destinace jako CAI, BEI, SVO, TAshkent, Almaty, Novosibirsk apod....
Opravdu se tesim jaky typ sedadel CSA vybere pro fixed C class....
Tak CSA ... OK ... "Dalkovky" ))))))))))
Jak jsem rekl ze budu 1 kdo by uvital linku do Vietnamu... ale stroj je zatim utopie... Kdyby Vietnam letal do PRG alespon s A330 tak tuto linku bych rad podporoval... At CSA zacne trochu premyslet a treba i pres HAN prodavala letenky do BKK, KUL a dal... treba i tu Australii... OK na to nema metal a proc ne spolupracovat s jinymi.
Nechme si prekvapit... jiste nadherny stroj Vietnam airlines by byl vitan v PRG....
Zda OK ma neco za lubem ohledne opravdovych dalkovkach to nevim ani odkud budou $$$$
Pozitivni zpravu v tom vidim nasledujici: mnoho spolecnosti leta do sev afriky, a pak destinace kde leta CSA v byvalem SSSR s narrowbodies... Tudiz CSA bude mozna jedina ktera bude mit fixed Business Class produkt coz je +++ ... se -stale - dobrym servisem nasich chlapcu a divek si myslim ze je to krok v dobrem smeru.
Hanoi je neco jineho ..... zatim myslim destinace jako CAI, BEI, SVO, TAshkent, Almaty, Novosibirsk apod....
Opravdu se tesim jaky typ sedadel CSA vybere pro fixed C class....
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)
Globík, Fanda a jeho česká banda : Poslední OT k tomuto tématu, jelikož jsem netušil, že má vcelku nevinná poznámka způsobí takový ohlas (klidně to pane Hample přesuňte do OT).
Já naprosto souhlasím, že rozhoduje výchozí pozice. Ale asi se shodneme, že zatímco od romů nic takového nehrozí, Asiaté obecně mohou díky své pracovitosti a píli s naším pracovním trhem pořádně zamávat. Oni už totiž za 20let nebudou v těch stáncích. Rozdíl je patrný:
Čech přijede do práce, zanadává si, že nemohl půlhodiny zaparkovat, dá si kafe, vyřídí si emaily, pár telefonátů a pak jde něco dělat.
Asiat přijde do práce, dá si kolektivní patnáctiminutovou rozcvičku a s úsměvem a nadšením se vrhne do své desetihodinové pracovní doby.
Hnědočech se probudí ráno v jedenáct, dá si pár cigaret a celkem rozumně usoudí, že kolem poledne už nestojí za to chodit kamkoliv jinam, než na sociální odbor obecního úřadu místně příslušného.
Na druhou stranu Čechy nezatracuji ani neházím do jednoho pytle, neb velmi dobře vím, že přes opačné mínění se např. v Británii, Francii, ale překvapivě ani v Německu obecně nepracuje více a lépe. Zkrátka Amerika není Evropa a Evropa není Saigon (i když má člověk v pařížkém metru občas úplně jiný pocit )
Já naprosto souhlasím, že rozhoduje výchozí pozice. Ale asi se shodneme, že zatímco od romů nic takového nehrozí, Asiaté obecně mohou díky své pracovitosti a píli s naším pracovním trhem pořádně zamávat. Oni už totiž za 20let nebudou v těch stáncích. Rozdíl je patrný:
Čech přijede do práce, zanadává si, že nemohl půlhodiny zaparkovat, dá si kafe, vyřídí si emaily, pár telefonátů a pak jde něco dělat.
Asiat přijde do práce, dá si kolektivní patnáctiminutovou rozcvičku a s úsměvem a nadšením se vrhne do své desetihodinové pracovní doby.
Hnědočech se probudí ráno v jedenáct, dá si pár cigaret a celkem rozumně usoudí, že kolem poledne už nestojí za to chodit kamkoliv jinam, než na sociální odbor obecního úřadu místně příslušného.
Na druhou stranu Čechy nezatracuji ani neházím do jednoho pytle, neb velmi dobře vím, že přes opačné mínění se např. v Británii, Francii, ale překvapivě ani v Německu obecně nepracuje více a lépe. Zkrátka Amerika není Evropa a Evropa není Saigon (i když má člověk v pařížkém metru občas úplně jiný pocit )
-
- autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
- Příspěvky: 1689
- Registrován: 12. 08. 2008, 05:05
- Bydliště: CTU
- Stav: Offline
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)
dve pripominky:
1) Nehazejte vsechny Cechy do jehodno pytle, jsem na to alergickej (zvlast kdyz v praci makam vyrazne vic nez Cinani).
2) Do trip reportu dam za cca 14 dni fotky z business class v 737-700 China Southern. Pokud by takhle vypadala business class u CSA, byl by to naprosto super produkt.
1) Nehazejte vsechny Cechy do jehodno pytle, jsem na to alergickej (zvlast kdyz v praci makam vyrazne vic nez Cinani).
2) Do trip reportu dam za cca 14 dni fotky z business class v 737-700 China Southern. Pokud by takhle vypadala business class u CSA, byl by to naprosto super produkt.
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)
cocik: 1) Nehazejte vsechny Cechy do jehodno pytle, jsem na to alergickej (zvlast kdyz v praci makam vyrazne vic nez Cinani).
Tak v tom případě jsi Petr Kellner, co si právě koupil BBJ. Tak gratuluju, hodně šťastných letů!
Tak v tom případě jsi Petr Kellner, co si právě koupil BBJ. Tak gratuluju, hodně šťastných letů!
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)
vitezslav píše:Čech přijede do práce, zanadává si, že nemohl půlhodiny zaparkovat, dá si kafe, vyřídí si emaily, pár telefonátů a pak jde něco dělat.
Asiat přijde do práce, dá si kolektivní patnáctiminutovou rozcvičku a s úsměvem a nadšením se vrhne do své desetihodinové pracovní doby.
Hnědočech se probudí ráno v jedenáct, dá si pár cigaret a celkem rozumně usoudí, že kolem poledne už nestojí za to chodit kamkoliv jinam, než na sociální odbor obecního úřadu místně příslušného
musim říct, že tohle srovnání je perfektní
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)
zacina to tu byt jak na novinkach.cz, super
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)
nejak jsme odbehly, ne?
od koho kupuje CSA sedacky? primo od Airbus ci jinde? tim clovek mozna muze typnout jake budou sedacky v A319 C class....
od koho kupuje CSA sedacky? primo od Airbus ci jinde? tim clovek mozna muze typnout jake budou sedacky v A319 C class....
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 446
- Registrován: 18. 07. 2006, 18:34
- Bydliště: BTS
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)
MS743 píše:nejak jsme odbehly, ne?
od koho kupuje CSA sedacky? primo od Airbus ci jinde? tim clovek mozna muze typnout jake budou sedacky v A319 C class....
Nuz neviem, ci priamo Airbus vyraba sedacky. Sedacky produkuju nezavisli vyrobcovia ako napriklad Recaro, Sicma Aero seats, Avio Interiors a mnoho dalsich. Mozno ma EADS aj dcersku firmu na vyrobu sedaciek, ale ako vravim, tych vyrobcov je velmi vela. Dnes treba mat skor certifikat na pouzitie v "A" a to asi nebude problem. Taktiez predpokladam, ze CSA moze nakupit sedacky od agentov/firiem, ktori predavaju aj ine vyrobky pre vybavenie interierov lietadiel od roznych vyrobcov.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 217
- Registrován: 09. 04. 2010, 11:28
- Oblíbené typy letadel: L 410 a vetsi
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Malajsie - LGK
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)
vitezslav píše:cocik: 1) Nehazejte vsechny Cechy do jehodno pytle, jsem na to alergickej (zvlast kdyz v praci makam vyrazne vic nez Cinani).
Tak v tom případě jsi Petr Kellner, co si právě koupil BBJ. Tak gratuluju, hodně šťastných letů!
Cocik není nejbohatší Čech, znám ho osobně, ale na nějaké prachy si poctivě přijde. A tím BBJ se sem na LGK chystá výlet.
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)
Cherokee píše:Taktiez predpokladam, ze CSA moze nakupit sedacky od agentov/firiem, ktori predavaju aj ine vyrobky pre vybavenie interierov lietadiel od roznych vyrobcov.
Presne tak.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 446
- Registrován: 18. 07. 2006, 18:34
- Bydliště: BTS
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)
jane píše:Cherokee píše:Taktiez predpokladam, ze CSA moze nakupit sedacky od agentov/firiem, ktori predavaju aj ine vyrobky pre vybavenie interierov lietadiel od roznych vyrobcov.
Presne tak.
Problem vsak je, ze tento sposob je pre spolocnost vyhodny s tym, ze nakupuje viac veci pod jednou strechou, ale nevyhodny, ze nakupuje za vyssiu cenu ako od vyrobcu + plus casto tam byvaju provizie pre uradnikov v spolocnostiach. Nemam na mysli konkretne ani CSA ani nikoho v CSA.
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
- Příspěvky: 2109
- Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
- Stav: Offline
Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)
MS743 píše:At CSA zacne trochu premyslet a treba i pres HAN prodavala letenky do BKK, KUL a dal...
Co takhle zkusit něco originálního? Mám na mysli Taipei a Shenzen. Potenciál velký, konkurence evropských dopravců nulová....