Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět

Nejvhodnější letoun pro dálkové linky ČSA:

Airbus A330-200
161
45%
Airbus A350
39
11%
Boeing 787 "Dreamliner"
98
28%
Boeing 767-400
33
9%
Zachovat A310-300
9
3%
Jiný
15
4%
 
Celkem hlasů: 355

Fanda
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 173
Registrován: 19. 03. 2007, 23:33
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od Fanda »

Milý Orusi-x, v tom se s tebou naprosto shodnu :D


Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5905
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od Globik »

Fanda píše:
vitezslav píše: Na druhou stranu vynikají vlastnostmi, které Čechům (o hnědočeších ani nemluvě) nejsou vlastní: Skromností, nenáročností, pracovitostí a obrovskou fexibilitou a pílí.

Na tohle snášení lejna do vlastního hnízda jsem alergický. To není otázka národnosti, ale výchozí životní situace - bída nebo alespoň chudoba na straně jedné a relativní blahobyt na straně druhé.

1) Já jsem zase alergický na nekritičnost a pocit nějakého národa, že je nejlepší. Nicméně vitezslav hází všechny Čechy do jednoho pytle, což není fér.
2) Jak to že cikáni nejsou také pracovitější, flexibilnější a pilnější, než Češi slovanského (germánského,...) původu? Ta Tvoje logika poněkud kulhá. A jsou snad Švýcaři méně pracovitější, flexibilnější a pilnější, než Češi?

Fanda
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 173
Registrován: 19. 03. 2007, 23:33
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od Fanda »

S 1. souhlas, doufám, že mi nepodsouváš něco, co jsem ani neneznačil.
2. je trošku složitější a sem to nepatří. Ale když už někdo chce srovnávat pracovitost Čechů a Vietnamců jako národů, tak musí Vietnamce zde srovnávat s Čechy, co šli v 19. století za obživou do Vídně, v 20. letech do Ameriky nebo v 90. letech do Německa nebo Británie. A nebo naopak nás zde je třeba srovnávat s Vietnamci tam u nich. Prostě bez ohledu na národnost je rozdíl mezi těmi, co se zvednou, vezmou osud do ruky a i s rizikem jdou do světa, a těmi, co zůstanou doma. Nejlíp je to asi vidět na kulturním rozdílu mezi USA a západní Evropou. Tím bych za sebe toto téma ukončil.

MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od MS743 »

Tak a zpet k letectvi..... nejak odbihame. Vietnam je uzasna zeme, lidi jako vsude jinde... nektere + a nektere - ... zkusenosti primo ve Vietnamu jsem mel 50-50... Myslim ze o tom neni pochyb jelikoz zde je forum o letani a 99% z nas jiz cestoval a hodne po svete...

Tak CSA ... OK ... "Dalkovky" :)))))))))))

Jak jsem rekl ze budu 1 kdo by uvital linku do Vietnamu... ale stroj je zatim utopie... Kdyby Vietnam letal do PRG alespon s A330 tak tuto linku bych rad podporoval... At CSA zacne trochu premyslet a treba i pres HAN prodavala letenky do BKK, KUL a dal... treba i tu Australii... OK na to nema metal a proc ne spolupracovat s jinymi.

Nechme si prekvapit... jiste nadherny stroj Vietnam airlines by byl vitan v PRG....

Zda OK ma neco za lubem ohledne opravdovych dalkovkach to nevim ani odkud budou $$$$

Pozitivni zpravu v tom vidim nasledujici: mnoho spolecnosti leta do sev afriky, a pak destinace kde leta CSA v byvalem SSSR s narrowbodies... Tudiz CSA bude mozna jedina ktera bude mit fixed Business Class produkt coz je +++ ... se -stale - dobrym servisem nasich chlapcu a divek si myslim ze je to krok v dobrem smeru.

Hanoi je neco jineho ..... zatim myslim destinace jako CAI, BEI, SVO, TAshkent, Almaty, Novosibirsk apod....

Opravdu se tesim jaky typ sedadel CSA vybere pro fixed C class....

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od vitezslav »

Globík, Fanda a jeho česká banda :D : Poslední OT k tomuto tématu, jelikož jsem netušil, že má vcelku nevinná poznámka způsobí takový ohlas (klidně to pane Hample přesuňte do OT).
Já naprosto souhlasím, že rozhoduje výchozí pozice. Ale asi se shodneme, že zatímco od romů nic takového nehrozí, Asiaté obecně mohou díky své pracovitosti a píli s naším pracovním trhem pořádně zamávat. Oni už totiž za 20let nebudou v těch stáncích. Rozdíl je patrný:

Čech přijede do práce, zanadává si, že nemohl půlhodiny zaparkovat, dá si kafe, vyřídí si emaily, pár telefonátů a pak jde něco dělat.

Asiat přijde do práce, dá si kolektivní patnáctiminutovou rozcvičku a s úsměvem a nadšením se vrhne do své desetihodinové pracovní doby.

Hnědočech se probudí ráno v jedenáct, dá si pár cigaret a celkem rozumně usoudí, že kolem poledne už nestojí za to chodit kamkoliv jinam, než na sociální odbor obecního úřadu místně příslušného.

Na druhou stranu Čechy nezatracuji ani neházím do jednoho pytle, neb velmi dobře vím, že přes opačné mínění se např. v Británii, Francii, ale překvapivě ani v Německu obecně nepracuje více a lépe. Zkrátka Amerika není Evropa a Evropa není Saigon (i když má člověk v pařížkém metru občas úplně jiný pocit :lol: )


cocik
autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
Příspěvky: 1689
Registrován: 12. 08. 2008, 05:05
Bydliště: CTU
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od cocik »

dve pripominky:
1) Nehazejte vsechny Cechy do jehodno pytle, jsem na to alergickej (zvlast kdyz v praci makam vyrazne vic nez Cinani).
2) Do trip reportu dam za cca 14 dni fotky z business class v 737-700 China Southern. Pokud by takhle vypadala business class u CSA, byl by to naprosto super produkt.

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od vitezslav »

cocik: 1) Nehazejte vsechny Cechy do jehodno pytle, jsem na to alergickej (zvlast kdyz v praci makam vyrazne vic nez Cinani).

Tak v tom případě jsi Petr Kellner, co si právě koupil BBJ. Tak gratuluju, hodně šťastných letů! :D

ogan
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 385
Registrován: 17. 11. 2008, 19:21
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od ogan »

vitezslav píše:Čech přijede do práce, zanadává si, že nemohl půlhodiny zaparkovat, dá si kafe, vyřídí si emaily, pár telefonátů a pak jde něco dělat.

Asiat přijde do práce, dá si kolektivní patnáctiminutovou rozcvičku a s úsměvem a nadšením se vrhne do své desetihodinové pracovní doby.

Hnědočech se probudí ráno v jedenáct, dá si pár cigaret a celkem rozumně usoudí, že kolem poledne už nestojí za to chodit kamkoliv jinam, než na sociální odbor obecního úřadu místně příslušného


musim říct, že tohle srovnání je perfektní :lol:

mareček
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 175
Registrován: 14. 03. 2007, 23:19
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od mareček »

zacina to tu byt jak na novinkach.cz, super :shock:

MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od MS743 »

nejak jsme odbehly, ne?

od koho kupuje CSA sedacky? primo od Airbus ci jinde? tim clovek mozna muze typnout jake budou sedacky v A319 C class....

Cherokee
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 446
Registrován: 18. 07. 2006, 18:34
Bydliště: BTS
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od Cherokee »

MS743 píše:nejak jsme odbehly, ne?

od koho kupuje CSA sedacky? primo od Airbus ci jinde? tim clovek mozna muze typnout jake budou sedacky v A319 C class....

Nuz neviem, ci priamo Airbus vyraba sedacky. Sedacky produkuju nezavisli vyrobcovia ako napriklad Recaro, Sicma Aero seats, Avio Interiors a mnoho dalsich. Mozno ma EADS aj dcersku firmu na vyrobu sedaciek, ale ako vravim, tych vyrobcov je velmi vela. Dnes treba mat skor certifikat na pouzitie v "A" a to asi nebude problem. Taktiez predpokladam, ze CSA moze nakupit sedacky od agentov/firiem, ktori predavaju aj ine vyrobky pre vybavenie interierov lietadiel od roznych vyrobcov.

johnczech
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 217
Registrován: 09. 04. 2010, 11:28
Oblíbené typy letadel: L 410 a vetsi
Pohlaví: muž
Bydliště: Malajsie - LGK
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od johnczech »

vitezslav píše:cocik: 1) Nehazejte vsechny Cechy do jehodno pytle, jsem na to alergickej (zvlast kdyz v praci makam vyrazne vic nez Cinani).

Tak v tom případě jsi Petr Kellner, co si právě koupil BBJ. Tak gratuluju, hodně šťastných letů! :D

Cocik není nejbohatší Čech, znám ho osobně, ale na nějaké prachy si poctivě přijde. A tím BBJ se sem na LGK chystá výlet.

jane
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1421
Registrován: 15. 10. 2006, 16:13
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od jane »

Cherokee píše:Taktiez predpokladam, ze CSA moze nakupit sedacky od agentov/firiem, ktori predavaju aj ine vyrobky pre vybavenie interierov lietadiel od roznych vyrobcov.


Presne tak.

Cherokee
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 446
Registrován: 18. 07. 2006, 18:34
Bydliště: BTS
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od Cherokee »

jane píše:
Cherokee píše:Taktiez predpokladam, ze CSA moze nakupit sedacky od agentov/firiem, ktori predavaju aj ine vyrobky pre vybavenie interierov lietadiel od roznych vyrobcov.


Presne tak.

Problem vsak je, ze tento sposob je pre spolocnost vyhodny s tym, ze nakupuje viac veci pod jednou strechou, ale nevyhodny, ze nakupuje za vyssiu cenu ako od vyrobcu + plus casto tam byvaju provizie pre uradnikov v spolocnostiach. Nemam na mysli konkretne ani CSA ani nikoho v CSA.

kuba.biker
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Příspěvky: 2109
Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Příspěvek od kuba.biker »

MS743 píše:At CSA zacne trochu premyslet a treba i pres HAN prodavala letenky do BKK, KUL a dal...


Co takhle zkusit něco originálního? Mám na mysli Taipei a Shenzen. Potenciál velký, konkurence evropských dopravců nulová....


Odpovědět