tygrlive píše:Dneska jsem cetl na palube Ukraine International, ze zacali litat se 738 NG linku KBP-CMB ... ale nejak mi nesedi pocty, ze by to dali na jeden zatah. Nevite nekdo kde maji mezipristani?
AUH
tygrlive píše:Dneska jsem cetl na palube Ukraine International, ze zacali litat se 738 NG linku KBP-CMB ... ale nejak mi nesedi pocty, ze by to dali na jeden zatah. Nevite nekdo kde maji mezipristani?
FlightDetent píše:Dobry pristup. Palivo pocitas jen TRIP nebo i contingency, alternate a final reserve?
FD.
okJET píše:Rozdil 17t to je teda slusny. Pouzil jsi k tomu aktualni data o pocasi nebo pouze nejaky prumer? Ptam se proto, ze by me zajimalo jestli je jetstream takhle silny celorocne nebo je to pouze zalezitost par dnu v roce.
romul píše:Tamtamy říkají, že v rámci kompenzace "sovětského" státního dluhu (resp. české pohledávky) budou čerpat služby v Taškentu zdarma, proto zvolili tohle řešení.
Smurfx píše:Takže Hanoj s A319 potvrzena, bude se létat 3x týdně a východním směrem bude letadlo na cestě 12,5 hodiny, západním o 30 minut déle.
To je poměrně slušné a za stejnou dobu se tam člověk dostane s přestupem. Teď už jen bude problém ten produkt, který bude muset být uzpůsoben dlouhému letu. Už máte někdo detaily o nových business sedačkách?
beedat píše:Létat do Vietnamu s A319 je zločin proti lidskosti, když nemají pořádné letadlo, tak ať radši nikam nelétají.
Chystám se do Vietnamu na dovolenou, ale s ČSA to rozhodně nebude.
A předpokládám, že naši vietnamští spoluobčané na cesty domů také budou i nadále volit jiné dopravce.
Marty-t píše:Je to jen a jen otázka ceny. Pokud to ČSA mají dobře spočítané ...
Smurfx píše:Takže Hanoj s A319 potvrzena, bude se létat 3x týdně a východním směrem bude letadlo na cestě 12,5 hodiny, západním o 30 minut déle.
To je poměrně slušné a za stejnou dobu se tam člověk dostane s přestupem. Teď už jen bude problém ten produkt, který bude muset být uzpůsoben dlouhému letu. Už máte někdo detaily o nových business sedačkách?
BlueSky píše:Je to spise PR CSA.
Vzdycky kdyz se na verejnost dostane nejaka negativni zprava (propousteni 17% pilotu, nemoznost najit praci pro sve zamestnance), tak CSA vypusti nejakou pozitivni zpravu - "dalkovka" A319 do HAN, Cargo B747 do HKG/HAN.
Obdobne to bylo v listopadu - sotva se objevila zprava, ze provozni vysledek za rok 2010 bude silne minusovy - cca 1,39 mld Kc, hned se objevila prvni info o obnoveni dalkovek do HAN.
Cili spise pockejme, co se bude realizovat a s jakym hospodarskym vysledkem.