Stránka 87 z 123

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Napsal: 18. 06. 2009, 12:56
od dell
a nebo taky takový člověk bude dodržovat OMA, kde na některých typech musí být pilotní kabina již před nástupem cestujících uzavřena....ale to Ty asi nepochopíš. Neni všechno tak ružový jak si myslíš. Myslím že kdyby se zavedlo za letu den otevřených dvěří do kokpitu, tak budou letadla ČSA také létat plná..... :mrgreen: ale kde to pak jsem,nebo ne?

jinak bych chtěl vidět, jak se naborduje A320 za 2-3minuty....,asi máš jiné zkušenosti a nebo ti doma tvá přítelkyně lepí buliky na nos :lol: Možná by stačilo, kdyby se ona pěkně usmívala a reprezentovala firmu...myslím že cesták pak ocení, že éro odletí na čas, než o 10minut později, jelikož si FC se všema potřásla rukama :mrgreen:

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Napsal: 18. 06. 2009, 13:36
od Atlas
Pokud si promnes poradne oci, zjistis, ze v mem prispevku je napsano: Kdyz naskocim v Praze na AA s BA do Londyna a do JFK, ztratim dve hodiny na obed v Londyne. Firme nebo sobe usetrim oproti CSA vzdy nejake 4-5.000,- . (Tusim ze) A320 a B777 vyvonene a crew se muze prerazit ochotou. Pri :!: VYSTUPU:!: ve dverich kapitan i copilot a zertuji s PAXama.

A nekdy mi i zacina pripadat, ze piloti CSA i kalkuluji, kolik slov k cestujicim behem letu je jeste v ramci jejich platu - a kde by uz to meli "neplacene"...a "ze sveho":-) Proste takove to typicke: hele Vy koupaci a cestaci, budte radi, ze se za Vase prachy svezete a ze s masiny nepolamany slezete. Museli jste byt nateseny, co?! A ted rychle tahnete, chci uz mit tu neprijemnou a otravnou sichtu za sebou! A nezapomente se uctive a hbite rozejit do spaliru, kdybych okolo Vas prochazel pri Vasem cekani na bagaz. Takze chovani jinych kapitanu a copilotu Cecha samozrejme tezce prijemne sokuje...

dell píše:a nebo taky takový člověk bude dodržovat OMA, kde na některých typech musí být pilotní kabina již před nástupem cestujících uzavřena....ale to Ty asi nepochopíš. Neni všechno tak ružový jak si myslíš. Myslím že kdyby se zavedlo za letu den otevřených dvěří do kokpitu, tak budou letadla ČSA také létat plná..... :mrgreen: ale kde to pak jsem,nebo ne?

jinak bych chtěl vidět, jak se naborduje A320 za 2-3minuty....,asi máš jiné zkušenosti a nebo ti doma tvá přítelkyně lepí buliky na nos :lol: Možná by stačilo, kdyby se ona pěkně usmívala a reprezentovala firmu...myslím že cesták pak ocení, že éro odletí na čas, než o 10minut později, jelikož si FC se všema potřásla rukama :mrgreen:

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Napsal: 18. 06. 2009, 19:53
od CafeCafe
Tak a ted uz jen cekam az si postezuje na tvrdost vody na nasich zachodech a ma to kompletni....CHLAPE TY NEJSI NORMALNI :lol: :lol: :lol: :lol: Ber to tak ze do ted jsem se k tobe choval slusne a zdvorile...ale ted musim opravdu konstatovat ze jsi pošuk :-) ......ale v tom pripade se naskyta otazka....neni tva pritelkyne tzv. Mrs. Bellissima ?!!! (kdo zna pochopi)

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Napsal: 18. 06. 2009, 20:00
od vil2
Milý Atlasi, co jsi zasil, to jsi sklidil. S urážkami jsi začal ty, posléze i osobními, že? :wink:
Mimochodem, kdyby se některý z mých manažerů choval tak jako ty na tomto foru, ihned bych ho vyrazil...

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Napsal: 18. 06. 2009, 20:10
od sunset
CafeCafe, obávám se, že podceňuješ Belissimu :lol:

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Napsal: 18. 06. 2009, 20:24
od Atlas
Mily Vile,
byla to pro mne v poslednich tydnech (nejen tady na foru) ta nejsmutnejsi a nejzalostnejsi exkurze utrobami a uvazovanim dodavatele, jakou jsem kdy v zivote zazil.
Nikdy nezapomenu na svoje zacatky, kdy jsem se snazil korigovat nejakeho dodavatele, kteremu jsem fandil a altruisticky mu chtel vylepsit kulhajici image.
Muj tehdejsi nadrizeny, misto toho, aby mne dle Tveho navodu (v intencich pochybne a poklesle firemni kultury CSA) vyhodil, mi naopak privedl k oknu sve kancelare a rekl: Podivej se z okna, vidis tu dlouhou radu prosebnych dodavatelu, ktera se tahne z Prahy az min. do Bratislavy a prosi o sanci svoje sluzby a produkty dodavat?! Tak neblbni a nesnaz se kvuli jednomu, co mu fandis a on si toho ani nevazi, spasit svet!
Zrovna pred chvili jsme spolu po nejake dobe vecereli.
Hned se mi to spojilo po tom, co jsem dorazil a cetl, co jsi napsal.
Takze uz sbohem a satecek... a good luck s provozem dalkovych letajicich a rozpadavajicich se saun:-)
Zitra se zase letmo podivam z okna:-)

vil2 píše:Milý Atlasi, co jsi zasil, to jsi sklidil. S urážkami jsi začal ty, posléze i osobními, že? :wink:
Mimochodem, kdyby se některý z mých manažerů choval tak jako ty na tomto foru, ihned bych ho vyrazil...

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Napsal: 18. 06. 2009, 21:09
od CafeCafe
Každá voda ale nakonec steče dolů a Stázina se dostane Kubovi za ženu.....VITEZTVI

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Napsal: 18. 06. 2009, 21:10
od vil2
Atlas píše:Mily Vile,
byla to pro mne v poslednich tydnech (nejen tady na foru) ta nejsmutnejsi a nejzalostnejsi exkurze utrobami a uvazovanim dodavatele, jakou jsem kdy v zivote zazil.
Nikdy nezapomenu na svoje zacatky, kdy jsem se snazil korigovat nejakeho dodavatele, kteremu jsem fandil a altruisticky mu chtel vylepsit kulhajici image.
Muj tehdejsi nadrizeny, misto toho, aby mne dle Tveho navodu (v intencich pochybne a poklesle firemni kultury CSA) vyhodil, mi naopak privedl k oknu sve kancelare a rekl: Podivej se z okna, vidis tu dlouhou radu prosebnych dodavatelu, ktera se tahne z Prahy az min. do Bratislavy a prosi o sanci svoje sluzby a produkty dodavat?! Tak neblbni a nesnaz se kvuli jednomu, co mu fandis a on si toho ani nevazi, spasit svet!
Zrovna pred chvili jsme spolu po nejake dobe vecereli.
Hned se mi to spojilo po tom, co jsem dorazil a cetl, co jsi napsal.
Takze uz sbohem a satecek... a good luck s provozem dalkovych letajicich a rozpadavajicich se saun:-)
Zitra se zase letmo podivam z okna:-)

vil2 píše:Milý Atlasi, co jsi zasil, to jsi sklidil. S urážkami jsi začal ty, posléze i osobními, že? :wink:
Mimochodem, kdyby se některý z mých manažerů choval tak jako ty na tomto foru, ihned bych ho vyrazil...


:D Jsi mistr demagogie. Tvé příspěvky rozhodně nebyly o snaze vylepšit image CSA, která si toho neváží. Usuzuji, že jsi příliš svého profesního života v roli dodavatele nestrávil. Vždy je snadnější nakupovat než prodávat.
V druhém odstavci svého příspěvku jsem měl na mysli formu, nikoliv obsah, ten již byl propírán dostatečně. A přeji CSA vše dobré, i když se jim občas něco nepodaří tak, jak by si představovali. To je prostě život. :wink:

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Napsal: 18. 06. 2009, 21:10
od CafeCafe
sunset píše:CafeCafe, obávám se, že podceňuješ Belissimu :lol:


Dneska sem ji videl na obede....ty vole ta zenska me rozseka pokazdy jako poprvy :-)))))

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Napsal: 18. 06. 2009, 21:33
od sunset
ale jo, já jsem ženská, tak to vidím trochu jinak, ale věř mi, do tohohle by nešla
Jinak se můžeme jen modlit, achom byly uchráněni podobných demagogický managerů i kolegů jako je Atlas. Amen

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Napsal: 18. 06. 2009, 21:38
od sunset
jinak bychom se mohli vrátit k budoucnosti dálkové dopravy snad. jak to vidíte pánové vill2, prodejce, CafeCafe a další? Jen už neprobírejte OMA to tady nejde

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Napsal: 18. 06. 2009, 23:11
od prodejce
sunset píše:jinak bychom se mohli vrátit k budoucnosti dálkové dopravy snad. jak to vidíte pánové vill2, prodejce, CafeCafe a další? Jen už neprobírejte OMA to tady nejde


děkuji, snad už tedy po těch ztracených dnech všichni přišli na to, že mluvit na Atlase je blbost.

Tohle vlákno se zase může potichu propadnout mezi neaktivní. Budoucnost dálkové flotily je 0 (čti nula). Stále trvám na svém názoru, že ČSA mají být regionální aerolinka velikosti Luxairu + možná navícTLV, Rusko a možná nějaké chartery do Análye, Bojkovic a Hugrády. Všechno point to point. Jinak mohutný feeder do hubů majitele - AMS, PAR. Redukce sítě a kapacity o 30%-50% (přesně to musí říct ekonom, říkám jenom, že musí přijít PODSTATNÁ redukce kapacity). Pokud na podzim nedojde k privatizaci, bude z ČSA létající zombie po vzoru Alitalie.

Hlavně mě fascinuje, že ještě někoho ZAJÍMÁ a dokonce i ROZČILUJE současný stav ČSA. Teď je čekací období, kdy je úplně jedno jak co vypadá - důležité je v tuto dobu chodit pravidelně do práce. Nevím jestli jsem sám, ale mám dojem, že osazenstvu ČSA toto "bezčasí" není vůbec proti srsti. A i kdyby bylo, vlastně by nikdo nenadělal nic.

Komentováníhodné události se budou odehrávat teprve na podzim. Do té doby si užívejme prázdnin, p. Fishera, Kalouska, Paroubka, hospodářské krize a čekejme na podzim, kdy se snad konečně začne NĚCO dít.

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Napsal: 18. 06. 2009, 23:20
od sunset
...hmmm safety je důležitá, ať se děje co se děje...zajímalo by mě, zda může problém s A330, který teď AF měla, nějak ovlivnit jejich zájem o ČSA

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Napsal: 19. 06. 2009, 00:39
od neuromancer
CafeCafe píše:Jen te musim upozornit ze letame zhruba do 60 stanic a pouze 2 jsou operovany A310...

Ale pokud letas napr. do Londyna pres NYC nebo do Madridu pres Toronto a desis se nasich A310 z 90let...a preferujes letadla Delty z let 80tych ale i 90tych nebo KLM a jejich MD11 nebo BA a staricke 747....LH a A330 kde budes koukat na stejnou teslu jako u nas... opravdu ti jako kolega doporucim LETEJ S KONKURENCI... bohuzel nadejne vyhlidky dalkove flotily nejsou...a strkat LCD on demand....nebo flat seats do A310 je jako davat koupit si domaci kino k tesla orava televizi :-) ber muj komentar jako sarkasmus ale opravdu nevim a myslim ze ani kolegove tady, co vic ti na to napsat. ZA CSA SE HLUBOCE OMLOUVAM ZE NEMAME FLOTILU 777 :-) pekny den


Nechci se míchat do vzrušené diskuze nadnárodního Atlase vs. zhrzení zaměstnanci ČSA, ale tady si snad děláte p***l, ne? Jednak KLM MD11 už přes Atlantik téměř nelétají a KLM AVOD a palubní služby v 777, 330 a od léta 09 i v 747 je zcela někde jinde než 310 ČSA, stařičké 747 BA mají také AVOD o kterém se v ČSA mluví pouze v anarchistických kroužcích :mrgreen: a zcela nakonec, LH 330 už mají téměř kompletně také AVOD a ne tesly alá ČSA. Takže prosím, fair argumenty, né bláboly.

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Napsal: 19. 06. 2009, 01:10
od prodejce
neuromancer píše:Nechci se míchat do vzrušené diskuze nadnárodního Atlase vs. zhrzení zaměstnanci ČSA, ale tady si snad děláte p***l, ne? Jednak KLM MD11 už přes Atlantik téměř nelétají a KLM AVOD a palubní služby v 777, 330 a od léta 09 i v 747 je zcela někde jinde než 310 ČSA, stařičké 747 BA mají také AVOD o kterém se v ČSA mluví pouze v anarchistických kroužcích :mrgreen: a zcela nakonec, LH 330 už mají téměř kompletně také AVOD a ne tesly alá ČSA. Takže prosím, fair argumenty, né bláboly.


.. takže ty jsi pro, aby se do A310 ČSA namontoval AVOD?