Stránka 101 z 123

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Napsal: 24. 10. 2010, 00:41
od flyingblue
kuba.biker píše:
MS743 píše:At CSA zacne trochu premyslet a treba i pres HAN prodavala letenky do BKK, KUL a dal...


Co takhle zkusit něco originálního? Mám na mysli Taipei a Shenzen. Potenciál velký, konkurence evropských dopravců nulová....


Ono asi neni uplne easy litat do obou cin anjednou. KLM na to onehda mela dokonce pobocku KLM Asia ..

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Napsal: 26. 10. 2010, 07:54
od cocik
Kdyz uz nejaka zajimava a perspektivni destinace v Cine, tak spis Chengdu. BTW, Cina je jenom jedna, o zadne druhe Cine nic nevim :D

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Napsal: 26. 10. 2010, 08:08
od mareček
cocik píše:Kdyz uz nejaka zajimava a perspektivni destinace v Cine, tak spis Chengdu. BTW, Cina je jenom jedna, o zadne druhe Cine nic nevim :D


Tchaj-wan je ostrov v jihovýchodní Asii, jenž je spolu s několika dalšími menšími ostrovy součástí Čínské republiky :P

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Napsal: 26. 10. 2010, 13:47
od cocik
mareček píše:
cocik píše:Kdyz uz nejaka zajimava a perspektivni destinace v Cine, tak spis Chengdu. BTW, Cina je jenom jedna, o zadne druhe Cine nic nevim :D


Tchaj-wan je ostrov v jihovýchodní Asii, jenž je spolu s několika dalšími menšími ostrovy součástí Čínské republiky :P


Toto je mylna informace. Zde v Cinske lidove republice vi i male dite, ze Taiwan i Fujian jsou jednemi z 23 provincii CLR :D

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Napsal: 26. 10. 2010, 15:55
od flyingblue
cocik píše:
mareček píše:
cocik píše:Kdyz uz nejaka zajimava a perspektivni destinace v Cine, tak spis Chengdu. BTW, Cina je jenom jedna, o zadne druhe Cine nic nevim :D


Tchaj-wan je ostrov v jihovýchodní Asii, jenž je spolu s několika dalšími menšími ostrovy součástí Čínské republiky :P


Toto je mylna informace. Zde v Cinske lidove republice vi i male dite, ze Taiwan i Fujian jsou jednemi z 23 provincii CLR :D


... a je to tak samozrejme, ze o tom uz nikdo ani moc nemluvi :-)

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Napsal: 05. 11. 2010, 07:38
od MS743
Zname prosim nejaky termin kdy chce CSA oficialne predstavit jejich novy C class na A319/20?

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Napsal: 05. 11. 2010, 10:31
od flyingblue
MS743 píše:Zname prosim nejaky termin kdy chce CSA oficialne predstavit jejich novy C class na A319/20?


Ono uz bezi vyberove rizeni na sedacky? :-)

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Napsal: 05. 11. 2010, 15:12
od OR
flyingblue píše:
MS743 píše:Zname prosim nejaky termin kdy chce CSA oficialne predstavit jejich novy C class na A319/20?


Ono uz bezi vyberove rizeni na sedacky? :-)


Osobne si myslim, ze nic nebude. Ani Hanoj, ani novy C-Class. Vietnam s 319 je podle mne ekonomicka ptakovina.

Je to muj dohad, ale je nekdo schopen odhadnout naklady na sedacku v A319 s mezipristanim v TAS (vymena posadky, pristavaci poplatky, letistni) a necim (333, 772, 773...) cim se lita Hanoj normalne?
Doletela by to 333, i s plnm payloadem? Asi o fous.

A to neuvazuji, ze treba B777 je i kdyz je plna cestaku schopen vzit i dost carga. Plna A319 doleti podle mne z TAS do PRG v zime se 130 lidma + bagazi jen tak tak i bez carga.

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Napsal: 05. 11. 2010, 18:26
od Smurfx
OR píše:
flyingblue píše:
MS743 píše:Zname prosim nejaky termin kdy chce CSA oficialne predstavit jejich novy C class na A319/20?


Ono uz bezi vyberove rizeni na sedacky? :-)



Je to muj dohad, ale je nekdo schopen odhadnout naklady na sedacku v A319 s mezipristanim v TAS (vymena posadky, pristavaci poplatky, letistni) a necim (333, 772, 773...) cim se lita Hanoj normalne?.


Ano, také se kloním k nějakým výpočtům. Určitě je zde hodně techniků, pilotů apod.--

Začněme tedy palivem.

Mohl by zde někdo vypočítat, kolik paliva je (pokud vezmeme opravdu maximální vzletovou hmotnost) A319 schopna spotřebovat na letu do TAS a TAS-HAN? Možná můžeme počítat vždy asi celou nádrž že.... kolik litrů A319 u ČSA pojmou? Kolik stojí litr Jet A? Samozřejmě chápu, že to záleží na množství proměnných (Cena paliva, hedging, rychlost větru, payload apod.), ale zkusme nějaký průměr a uvidíme...

Poté se můžeme prokousat náklady na posádku, catering, poplatky, vypočíst náklady na sedačku a máme to... :)

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Napsal: 05. 11. 2010, 18:30
od charlie2025
OR píše:Doletela by to 333, i s plnm payloadem? Asi o fous.


Myslim si, ze celkem v klidu jak A333 tak A332 .. Great Circle Mapper pise PRG-HAN 8335 km , A333 ma s full load 10,830 km.

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Napsal: 05. 11. 2010, 19:06
od Jerry X
charlie2025 píše:
OR píše:Doletela by to 333, i s plnm payloadem? Asi o fous.


Myslim si, ze celkem v klidu jak A333 tak A332 .. Great Circle Mapper pise PRG-HAN 8335 km , A333 ma s full load 10,830 km.


Vzdyť s A333 létal Korean ICN-PRG, délka trasy je skoro stejná.

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Napsal: 05. 11. 2010, 19:40
od Airbus380
AF lítaj pravidelně s 332 do Ria. 9139 km.
Nicméně by mě taky zajímalo to, co psal Smurfx. Dokázal by to tu někdo znalý věci? Aspon zhruba?

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Napsal: 06. 11. 2010, 14:24
od MS743
Tez si myslim ze ten Hanoi je blbost a ze z toho nic nebude ale miti opravdovy C class (alespon jsem to tak pochopil) je pro CSA prinosem. Snad je plan nasadit tento novy Business class na delsi lety typu CAI, BEY, SVO, LED a pak ten zbytek typu Almaty, tashkent, Novosibirsk apod.

toto bych videl jako dost dobry smer.. mnoho tech destinaci letaji jine spolecnosti widebody tudiz maji i opravdovy C class...

Snad se neco dozvime brzo

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Napsal: 06. 11. 2010, 19:19
od tygrlive
MS743 píše:Tez si myslim ze ten Hanoi je blbost a ze z toho nic nebude ale miti opravdovy C class (alespon jsem to tak pochopil) je pro CSA prinosem. Snad je plan nasadit tento novy Business class na delsi lety typu CAI, BEY, SVO, LED a pak ten zbytek typu Almaty, tashkent, Novosibirsk apod.

toto bych videl jako dost dobry smer.. mnoho tech destinaci letaji jine spolecnosti widebody tudiz maji i opravdovy C class...

Snad se neco dozvime brzo


a nebo KBP :). Absolutni souhlas a podpora opravdoveho C class produktu. Stejne jako to ma treba Aeroflot i na hodinove lince SVO-KBP nebo Aerosvit na vecerni lince KBP-SIP

Dokud treba KBP lita 320 je C aspon trosku v pohode.. ale ve ctvrtek letela 737 a mista zoufale zoufale malo a spis to zavanelo ostudou :(

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Napsal: 07. 11. 2010, 11:12
od okJET
charlie2025 píše:
OR píše:Doletela by to 333, i s plnm payloadem? Asi o fous.


Myslim si, ze celkem v klidu jak A333 tak A332 .. Great Circle Mapper pise PRG-HAN 8335 km , A333 ma s full load 10,830 km.


Zalezelo by na tom jaka by byla kapacita letadla. Kazdopadne PRG-HAN s A333 by melo byt jeste v pohode. Problem bych spis videl na letu HAN-PRG kde uz by to bez restrikci nejspis neslo. Nehlede na to, ze v pripade, ze by CSA chtelo litat i do Japonska tak uz by byla A333 vzhledem k nutnym payload retrikcim nepouzitelna. S takovou A332HGW to uz by ovsem bylo jiny kafe.

Smurfx píše:Začněme tedy palivem.


A319 ma kapacitu zhruba 19.000kg coz je cca 24.000 litru. Kolik je potreba z PRG do TAS nevim, ale neco mi rika, ze se bude plnit az po spunty.