Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět

Nejvhodnější letoun pro dálkové linky ČSA:

Airbus A330-200
161
45%
Airbus A350
39
11%
Boeing 787 "Dreamliner"
98
28%
Boeing 767-400
33
9%
Zachovat A310-300
9
3%
Jiný
15
4%
 
Celkem hlasů: 355

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvek od OR »

Podle malůvky to vypadá na dlouhý Airbus 330-300. Ale mám pocit, ze zrovna Soul-Praha byla nejdelší linka operovaná pravidelně tímhle typem a byl tam problém v zimě s doletem.
Ale je to jenom na křídovem papíře, což je jak známo jeden z pilířů moderního mysticismu.


pavelpmi
Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
Příspěvky: 2140
Registrován: 29. 11. 2008, 10:56
Pohlaví: muž
Bydliště: Palma de Mallorca
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvek od pavelpmi »

Já jsem se taky chtěl původně zeptat, jestli to -300 (v pohodě) doletí, ale pak jsem to taky našel jako snad nejdelší pravidelnou linku.

jonapet
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 315
Registrován: 22. 08. 2011, 08:52
Oblíbené typy letadel: ATR 42
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha & Ostrava, ČR
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvek od jonapet »

Podle Airfleets.net disponují Korean Air v současnosti 23 kusy Airbusu A330 z toho 7 ve verzi -200 a 16 ve verzi -300. Nejstaršímu kousku je (v tuto chvíli) 16 let a nejmladšímu rok a půl.

Nemělo by být vybavení co se IFE týče srovnatelné s úrovní, kterou současně posílá na trase ICN-PRG sám Korean? Asi by bylo nelogické, aby pod kódem Korean jednou prodávali svůj stroj s vlastním IFE a jednou patnáct let starou (ač nevím, jestli třeba nemodernizovanou) mašinu ála "nudolet"?

Podle Seatguru.com je ve verzi -200 "Personal TV" (v economy) a ve verzi -300 "Video: None"

don_quijote
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 276
Registrován: 10. 07. 2011, 18:14
Bydliště: Pitěr
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvek od don_quijote »

jonapet píše:Podle Airfleets.net disponují Korean Air v současnosti 23 kusy Airbusu A330 z toho 7 ve verzi -200 a 16 ve verzi -300. Nejstaršímu kousku je (v tuto chvíli) 16 let a nejmladšímu rok a půl.

Nemělo by být vybavení co se IFE týče srovnatelné s úrovní, kterou současně posílá na trase ICN-PRG sám Korean? Asi by bylo nelogické, aby pod kódem Korean jednou prodávali svůj stroj s vlastním IFE a jednou patnáct let starou (ač nevím, jestli třeba nemodernizovanou) mašinu ála "nudolet"?

Podle Seatguru.com je ve verzi -200 "Personal TV" (v economy) a ve verzi -300 "Video: None"


Taky jsem to chtěl říct, že asi KE nepředaj OK ten stroj úplně oholenej, podle mě by tam mohla zůstat i původní C kabina, atd. Nebo se pletu?

Zoltan
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 591
Registrován: 21. 07. 2009, 18:25
Oblíbené typy letadel: Jak to má alespoň jednu uličku, tak letím...
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvek od Zoltan »

don_quijote píše:
jonapet píše:Podle Airfleets.net disponují Korean Air v současnosti 23 kusy Airbusu A330 z toho 7 ve verzi -200 a 16 ve verzi -300. Nejstaršímu kousku je (v tuto chvíli) 16 let a nejmladšímu rok a půl.

Nemělo by být vybavení co se IFE týče srovnatelné s úrovní, kterou současně posílá na trase ICN-PRG sám Korean? Asi by bylo nelogické, aby pod kódem Korean jednou prodávali svůj stroj s vlastním IFE a jednou patnáct let starou (ač nevím, jestli třeba nemodernizovanou) mašinu ála "nudolet"?

Podle Seatguru.com je ve verzi -200 "Personal TV" (v economy) a ve verzi -300 "Video: None"


Taky jsem to chtěl říct, že asi KE nepředaj OK ten stroj úplně oholenej, podle mě by tam mohla zůstat i původní C kabina, atd. Nebo se pletu?


tak jestli to bude takhle, tak to nemusejí ani dávat do laku, ať se korejci nepletou. Nemyslím, si že a330 bude od korejců...


marcelo66
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 07. 08. 2011, 09:56
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvek od marcelo66 »

Na internetových stránkách ČSA jsou leteky již nabízeny a při rozkliknutí se zobrazí typ: A 330-300.

marcelo66
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 07. 08. 2011, 09:56
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvek od marcelo66 »

Jen ještě nechápu, že doba letu KE je přez 10 hodina OK 9:45 min.

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4247
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvek od prodejce »

tak konfigurace letadla je C28 a Y252

Sedačky v business class jsou 2-4-2 !!!!!!!!!

Je zajímavé, že AUH se začalo prodávat jen pár týdnů před odletem a SEL půl roku dopředu?? :lol: Navíc na letadle, které ČSA ještě ani nemá (a neví ani, jaké to bude)?

EDIT: .. a ty ceny se jim nějak nepovedly. Rozhodně je výhodnější koupit si letenku s KE.

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5471
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvek od flyingblue »

prodejce píše:tak konfigurace letadla je C28 a Y252

Sedačky v business class jsou 2-4-2 !!!!!!!!!

Je zajímavé, že AUH se začalo prodávat jen pár týdnů před odletem a SEL půl roku dopředu?? :lol: Navíc na letadle, které ČSA ještě ani nemá?


2-4-2 tomsnad nikdo v cecku ani nema :-)

Zni to jako chyba.

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4015
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvek od whiskey »

flyingblue píše:2-4-2 tomsnad nikdo v cecku ani nema :-)
Zni to jako chyba.

presne tak. Aj v 747 a 777 byva 2-3-2 max, a tam sa toho zmesti kusok viac ako do 330. To bude nejaky error.

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4247
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvek od prodejce »

no já doufám, že to bude eror, ale zatím si ten eror můžete koupit za 125 704,- Kč. :lol:

romul
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1004
Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvek od romul »

prodejce píše:tak konfigurace letadla je C28 a Y252

Sedačky v business class jsou 2-4-2 !!!!!!!!!


Tak to bude snad omyl, apríl je až za dlouho.

2-4-2 má Korean v Economy na A333, za maximum snesitelného v business považuju 2-3-2

Azzyk
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 62
Registrován: 14. 02. 2012, 20:27
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvek od Azzyk »

Mně to zas tak šokující nepřijde, žijeme pořád ještě v Čechách, ne?

Očekávat původní interiér od Korean a nedejbože IFE mi přijde jako velmi naivní představa. Ale product manager ČSA (jestli vůbec nějaká taková pozice u OK existuje...) by měl začít přemejšlet, jestli iPady pro Business class cestující vydrží 9 a třičtvrtě hodiny nabitý.

Nic víc než interiér alá A310 nečekam. We wish you a pleasant flight.

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvek od OR »

jonapet píše:Podle Airfleets.net disponují Korean Air v současnosti 23 kusy Airbusu A330 z toho 7 ve verzi -200 a 16 ve verzi -300. Nejstaršímu kousku je (v tuto chvíli) 16 let a nejmladšímu rok a půl.

Nemělo by být vybavení co se IFE týče srovnatelné s úrovní, kterou současně posílá na trase ICN-PRG sám Korean? Asi by bylo nelogické, aby pod kódem Korean jednou prodávali svůj stroj s vlastním IFE a jednou patnáct let starou (ač nevím, jestli třeba nemodernizovanou) mašinu ála "nudolet"?

Podle Seatguru.com je ve verzi -200 "Personal TV" (v economy) a ve verzi -300 "Video: None"


Vetsina A330-300 je uz taky predelana do noveho interieru a J -class

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Stav: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvek od OR »

romul píše:
prodejce píše:tak konfigurace letadla je C28 a Y252

Sedačky v business class jsou 2-4-2 !!!!!!!!!


Tak to bude snad omyl, apríl je až za dlouho.

2-4-2 má Korean v Economy na A333, za maximum snesitelného v business považuju 2-3-2


2-3-2 v business měly myslím starší A310 u ČSA a to nebylo nic moc. Každá normální společnost má 2-2-2. Pruměr trupu je myslim stejný u všech A300-A340.


Odpovědět