Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové flotily)

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?

Nejvhodnější letoun pro dálkové linky ČSA:

Airbus A330-200
161
45%
Airbus A350
39
11%
Boeing 787 "Dreamliner"
98
28%
Boeing 767-400
33
9%
Zachovat A310-300
9
3%
Jiný
15
4%
 
Celkem hlasů: 355

romul
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1004
Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
Pohlaví: muž
Status: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvekod romul » 05. 12. 2012, 14:47

OR píše:2-3-2 v business měly myslím starší A310 u ČSA a to nebylo nic moc. Každá normální společnost má 2-2-2. Pruměr trupu je myslim stejný u všech A300-A340.


2-3-2 mají i Emirates, taky žádná sláva. No necháme se překvapit s čím příjdou ČSA. U jedné mašiny na operativní leasing se nedají očekávat nějaké extra rozsáhlé změny v interiéru. Vezmou to co je na trhu k dispozici a s drobnýma úpravama to vyšlou do světa...


MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Status: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvekod MS743 » 06. 12. 2012, 07:59

Jsem si jist ze to bude normal Y 2-4-2 a C 2-2-2

Samozrejme otazkou je zda maji vsechny A333 novy interier = pro OK jiste bezva. To by znamenalo lepsi komfort a entertainment.

Dulezite je jiste C class. Zda Korejci tam ponechaji sve nebo tam namontuje OK neco podprumer (dost se toho bojim).

Asi CSA nebude chtit moc utracet (sam se jeste poptavam logiku jen 1 stroje) a zda se vytvri nejake mensi zmeny aby interier byl vice podle vzoru a barev OK.

necham se prekvapit

ps. nechteji nam Korejci radeji pujcit toto? --> http://www.cardatabase.net/modifiedairlinerphotos/search/photo_search.php?id=00011303

MEA
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1676
Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
Pohlaví: muž
Bydliště: Svet
Status: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvekod MEA » 06. 12. 2012, 22:48

egyptan, csa budu mat a380 hned ako z bratislavy zacne lietat nas narodny dopravca :)

Paganini
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 24
Registrován: 15. 11. 2012, 05:50
Status: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvekod Paganini » 06. 12. 2012, 23:27

MEA píše:egyptan, csa budu mat a380 hned ako z bratislavy zacne lietat nas narodny dopravca :)


Jarmulka hodil psům kost a teď všichni řeší A330, Korean nebo Qatar. To, že se vypaŕrilo 530 mega a dalších 200 mega se minulé dny z ČAH přelilo do B. aircraft, nikomu nevadí. Když nezaplatíš tisícovku, tak mafie exekutorů tě obere o střechu nad hlavou. Majetková odpovědnost členů stat. orgánů ČAH,HCA,ČSA, B. aircraft za neúspěšné transakce je pouze chiméra. :D
Naposledy upravil(a) Paganini dne 06. 12. 2012, 23:42, celkem upraveno 1 x.

MEA
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1676
Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
Pohlaví: muž
Bydliště: Svet
Status: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvekod MEA » 06. 12. 2012, 23:40

v tom mas, pan huslista, pravdu. aj u nas ta za 50 eurovu sekeru budu nahanat statne organy a za 5o milionovu budes vyhlaseny za podnikatela roka


OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Status: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvekod OR » 08. 12. 2012, 13:58

Airlineroute.net:

Update at 2225GMT 05DEC12

CSA Czech Airlines starting 01JUN13 is resuming long-haul operation, as well as service to Far East Asia, as the Skyteam member will launch 2 weekly Prague – Seoul Incheon service on board leased 280-seater Airbus A330-300 aircraft. Reservation is now open.

OK190 PRG1255 – 0540+1ICN 333 6
OK190 PRG1830 – 1115+1ICN 333 7

OK191 ICN1245 – 1650PRG 333 27

CSA last operated service to Far East Asia (including South Asia) was May 2006, and last (overall) long-haul service was October 2009


http://airlineroute.net/2012/12/05/ok-icn-jun13/

Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1635
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Status: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvekod Airbus380 » 08. 12. 2012, 14:04

Ta sobota je teda fakt zvláštní...

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Status: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvekod OR » 08. 12. 2012, 14:14

prodejce píše:tak konfigurace letadla je C28 a Y252

Sedačky v business class jsou 2-4-2 !!!!!!!!!

Je zajímavé, že AUH se začalo prodávat jen pár týdnů před odletem a SEL půl roku dopředu?? :lol: Navíc na letadle, které ČSA ještě ani nemá (a neví ani, jaké to bude)?

EDIT: .. a ty ceny se jim nějak nepovedly. Rozhodně je výhodnější koupit si letenku s KE.


To přesně vychází na starší z nových konfigurací KoreanAir A333- F6C22Y252 s tím, že F se bude prodávat jako C nebo jako J (J je po korejsku full flat C ). Pokud se bude nějak rozlišlovat bývala korejská F a C

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Status: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvekod OR » 08. 12. 2012, 14:33

prodejce píše:no já doufám, že to bude eror, ale zatím si ten eror můžete koupit za 125 704,- Kč. :lol:


Pomerne zajimavy muze byt pro kartickare koupit si letenku ve tride K za 32700 Kc a pak bojovat o upgrade.

bigtomas
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 65
Registrován: 25. 11. 2011, 04:52
Status: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvekod bigtomas » 09. 12. 2012, 04:37

OR píše:
To přesně vychází na starší z nových konfigurací KoreanAir A333- F6C22Y252 s tím, že F se bude prodávat jako C nebo jako J (J je po korejsku full flat C ). Pokud se bude nějak rozlišlovat bývala korejská F a C


Dokud nebudou fotky a reporty od cestujících, tak od ČSA raději dál. U Koreanu jsem před rokem trefil 747, kde to nebylo moc full flat a dost z toho bolely boky. Teď v září zase 747 a bylo to téměř full flat, bez problému. Na první pohled to vypadalo stejně.
U ČSA je noční let z Abú Zabí normální mučírna. Cena je stejná.
Taky mi vadí, že ČSA nikdy nestojí u terminálu. Jestli to takhle budou praktikovat i u Soulu, tak zkusím příště Turkish.

ok986
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 34
Registrován: 23. 03. 2012, 10:44
Status: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvekod ok986 » 09. 12. 2012, 19:55

Pozrel som si co CSA predava. Po prve, v systeme este stale nemaju ziadne "onward connections" z ICN. Cize zakaznik moze tak lietat max do ICN. Ale fajn, mozno je to glitch.

Z troch nahodnych pociatocnych bodov (KSC, AMS, DUS) mi vyhodilo ceny iba z AMS [vsetky pri datumoch 8.6. tam, 15.6. spat]. Pri KSC a DUS som dostal message ze spojenie neexistuje.

A pri AMS-PRG-ICN-PRG-AMS som dostal cenu 1100 Eur. V tych istych datumoch leti Turkish za 650, Aeroflot za 770, British Airways 790, Korean (cez LHR) a Emirates zhodne za 930, LH a Asiana za 1000, KLM priamo za 1070.

Ak by som mal v tejto chvili chut letiet do Soulu, CSA si asi nevyberiem...

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4189
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: prodejna
Status: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvekod prodejce » 10. 12. 2012, 17:03

tak 333 už je v prodeji na linkách do Moskvy. I zde je "business" v konfiguraci 2-4-2.

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Status: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvekod OR » 10. 12. 2012, 17:13

prodejce píše:tak 333 už je v prodeji na linkách do Moskvy. I zde je "business" v konfiguraci 2-4-2.


Nedal by se nekde sehnat ten seating? Nemuze to byt nejaky herringbone usporadani?
Nechce se mi kvuli usporadani seatingu na virtualnim letadle CSA platit KVSTool, kdyz ho ted nepotrebuju.

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4189
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: prodejna
Status: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvekod prodejce » 10. 12. 2012, 17:21

c.jpg
c.jpg (3.86 KiB) Zobrazeno 1599 x

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3934
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Status: Offline

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Příspěvekod whiskey » 10. 12. 2012, 17:47

prodejce píše:
c.jpg

:shock: :shock:
zozente niekto fotku z kabiny, toto nie je mozne predsa :lolno:



Zpět na “ČSA - České aerolinie”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 4 hosti