Stránka 118 z 123

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Napsal: 05. 12. 2012, 14:47
od romul
OR píše:2-3-2 v business měly myslím starší A310 u ČSA a to nebylo nic moc. Každá normální společnost má 2-2-2. Pruměr trupu je myslim stejný u všech A300-A340.


2-3-2 mají i Emirates, taky žádná sláva. No necháme se překvapit s čím příjdou ČSA. U jedné mašiny na operativní leasing se nedají očekávat nějaké extra rozsáhlé změny v interiéru. Vezmou to co je na trhu k dispozici a s drobnýma úpravama to vyšlou do světa...

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Napsal: 06. 12. 2012, 07:59
od MS743
Jsem si jist ze to bude normal Y 2-4-2 a C 2-2-2

Samozrejme otazkou je zda maji vsechny A333 novy interier = pro OK jiste bezva. To by znamenalo lepsi komfort a entertainment.

Dulezite je jiste C class. Zda Korejci tam ponechaji sve nebo tam namontuje OK neco podprumer (dost se toho bojim).

Asi CSA nebude chtit moc utracet (sam se jeste poptavam logiku jen 1 stroje) a zda se vytvri nejake mensi zmeny aby interier byl vice podle vzoru a barev OK.

necham se prekvapit

ps. nechteji nam Korejci radeji pujcit toto? --> http://www.cardatabase.net/modifiedairlinerphotos/search/photo_search.php?id=00011303

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Napsal: 06. 12. 2012, 22:48
od MEA
egyptan, csa budu mat a380 hned ako z bratislavy zacne lietat nas narodny dopravca :)

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Napsal: 06. 12. 2012, 23:27
od Paganini
MEA píše:egyptan, csa budu mat a380 hned ako z bratislavy zacne lietat nas narodny dopravca :)


Jarmulka hodil psům kost a teď všichni řeší A330, Korean nebo Qatar. To, že se vypaŕrilo 530 mega a dalších 200 mega se minulé dny z ČAH přelilo do B. aircraft, nikomu nevadí. Když nezaplatíš tisícovku, tak mafie exekutorů tě obere o střechu nad hlavou. Majetková odpovědnost členů stat. orgánů ČAH,HCA,ČSA, B. aircraft za neúspěšné transakce je pouze chiméra. :D

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Napsal: 06. 12. 2012, 23:40
od MEA
v tom mas, pan huslista, pravdu. aj u nas ta za 50 eurovu sekeru budu nahanat statne organy a za 5o milionovu budes vyhlaseny za podnikatela roka

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Napsal: 08. 12. 2012, 13:58
od OR
Airlineroute.net:

Update at 2225GMT 05DEC12

CSA Czech Airlines starting 01JUN13 is resuming long-haul operation, as well as service to Far East Asia, as the Skyteam member will launch 2 weekly Prague – Seoul Incheon service on board leased 280-seater Airbus A330-300 aircraft. Reservation is now open.

OK190 PRG1255 – 0540+1ICN 333 6
OK190 PRG1830 – 1115+1ICN 333 7

OK191 ICN1245 – 1650PRG 333 27

CSA last operated service to Far East Asia (including South Asia) was May 2006, and last (overall) long-haul service was October 2009


http://airlineroute.net/2012/12/05/ok-icn-jun13/

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Napsal: 08. 12. 2012, 14:04
od Airbus380
Ta sobota je teda fakt zvláštní...

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Napsal: 08. 12. 2012, 14:14
od OR
prodejce píše:tak konfigurace letadla je C28 a Y252

Sedačky v business class jsou 2-4-2 !!!!!!!!!

Je zajímavé, že AUH se začalo prodávat jen pár týdnů před odletem a SEL půl roku dopředu?? :lol: Navíc na letadle, které ČSA ještě ani nemá (a neví ani, jaké to bude)?

EDIT: .. a ty ceny se jim nějak nepovedly. Rozhodně je výhodnější koupit si letenku s KE.


To přesně vychází na starší z nových konfigurací KoreanAir A333- F6C22Y252 s tím, že F se bude prodávat jako C nebo jako J (J je po korejsku full flat C ). Pokud se bude nějak rozlišlovat bývala korejská F a C

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Napsal: 08. 12. 2012, 14:33
od OR
prodejce píše:no já doufám, že to bude eror, ale zatím si ten eror můžete koupit za 125 704,- Kč. :lol:


Pomerne zajimavy muze byt pro kartickare koupit si letenku ve tride K za 32700 Kc a pak bojovat o upgrade.

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Napsal: 09. 12. 2012, 04:37
od bigtomas
OR píše:
To přesně vychází na starší z nových konfigurací KoreanAir A333- F6C22Y252 s tím, že F se bude prodávat jako C nebo jako J (J je po korejsku full flat C ). Pokud se bude nějak rozlišlovat bývala korejská F a C


Dokud nebudou fotky a reporty od cestujících, tak od ČSA raději dál. U Koreanu jsem před rokem trefil 747, kde to nebylo moc full flat a dost z toho bolely boky. Teď v září zase 747 a bylo to téměř full flat, bez problému. Na první pohled to vypadalo stejně.
U ČSA je noční let z Abú Zabí normální mučírna. Cena je stejná.
Taky mi vadí, že ČSA nikdy nestojí u terminálu. Jestli to takhle budou praktikovat i u Soulu, tak zkusím příště Turkish.

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Napsal: 09. 12. 2012, 19:55
od ok986
Pozrel som si co CSA predava. Po prve, v systeme este stale nemaju ziadne "onward connections" z ICN. Cize zakaznik moze tak lietat max do ICN. Ale fajn, mozno je to glitch.

Z troch nahodnych pociatocnych bodov (KSC, AMS, DUS) mi vyhodilo ceny iba z AMS [vsetky pri datumoch 8.6. tam, 15.6. spat]. Pri KSC a DUS som dostal message ze spojenie neexistuje.

A pri AMS-PRG-ICN-PRG-AMS som dostal cenu 1100 Eur. V tych istych datumoch leti Turkish za 650, Aeroflot za 770, British Airways 790, Korean (cez LHR) a Emirates zhodne za 930, LH a Asiana za 1000, KLM priamo za 1070.

Ak by som mal v tejto chvili chut letiet do Soulu, CSA si asi nevyberiem...

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Napsal: 10. 12. 2012, 17:03
od prodejce
tak 333 už je v prodeji na linkách do Moskvy. I zde je "business" v konfiguraci 2-4-2.

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Napsal: 10. 12. 2012, 17:13
od OR
prodejce píše:tak 333 už je v prodeji na linkách do Moskvy. I zde je "business" v konfiguraci 2-4-2.


Nedal by se nekde sehnat ten seating? Nemuze to byt nejaky herringbone usporadani?
Nechce se mi kvuli usporadani seatingu na virtualnim letadle CSA platit KVSTool, kdyz ho ted nepotrebuju.

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Napsal: 10. 12. 2012, 17:21
od prodejce
c.jpg
c.jpg (3.86 KiB) Zobrazeno 4460 x

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Napsal: 10. 12. 2012, 17:47
od whiskey
prodejce píše:
c.jpg

:shock: :shock:
zozente niekto fotku z kabiny, toto nie je mozne predsa :lolno: