Stránka 119 z 123

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Napsal: 10. 12. 2012, 19:09
od Zoltan
whiskey píše:
prodejce píše:
c.jpg

:shock: :shock:
zozente niekto fotku z kabiny, toto nie je mozne predsa :lolno:


U 737 se alespoň udělali z trojsedadla dvoják z 1,5 sedačky, ale bussines 2-4-2 leda tak pro somálce

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Napsal: 10. 12. 2012, 22:00
od aviatic

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Napsal: 10. 12. 2012, 22:01
od beardie
to je Y, nie C

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Napsal: 11. 12. 2012, 02:07
od ok986
Zoltan píše:bussines 2-4-2 leda tak pro somálce


United lietal istu dobu Boeing 777 s 2-4-2 v C, BA lieta dodnes - pokial sa nemylim. Herringone layout v BA. Je to relativne prezitelne.

KE nemalo, pokial dobre viem, nikdy 2-4-2 v C (na A33* dokonca iba 2-2-2, v Boeingoch mali 2-3-2)

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Napsal: 11. 12. 2012, 05:17
od MS743
Vim ze mluvit o A330 v souvislosti s OK je velice prijemna vec (do konce pred par tydny i sen), ale zustanme pri zemi az uvidime co bude.

Asi bylo by profesionalnejsi vse mit pripravene pred oznamenim nove linky.

Jedna otazka pro znalejsi. Jake jsou dohody mezi Ceskem a Korejou? KE do Prahy leta 4x tydne a let je vesmes code share s CSA (i kdyz CSA tuto linku nikdy nepropagovala a ceny nastavene tak aby letenka OK nikdy nesla).

Muze KE navysit frekvence bez problemu? Nebo veskara tato saskarna ze strany OK (marketing) je jen zasterou za letoun ktery je od Korejcu, naplni je Korejci ale letoun by letal po kodem "OK"?

Jinak jiste se bojim aby realita nebyla podobna ere 310ky. Tedy, bezvadna posadka ale podprumerny produkt hlavne pro C tridu s interierem ktery bude nekolik generaci pozadu.

Jinak preji OK to nej nej aby se to zvladlo a aby toto vse bylo jen "test run" pro dalsi mozne letouny a spolupraci s vetsim dopravcem (ktery muze i postavit OK na profesionalnejsi ceste)

jinak
bigtomas píše:
OR píše:
To přesně vychází na starší z nových konfigurací KoreanAir A333- F6C22Y252 s tím, že F se bude prodávat jako C nebo jako J (J je po korejsku full flat C ). Pokud se bude nějak rozlišlovat bývala korejská F a C


Dokud nebudou fotky a reporty od cestujících, tak od ČSA raději dál. U Koreanu jsem před rokem trefil 747, kde to nebylo moc full flat a dost z toho bolely boky. Teď v září zase 747 a bylo to téměř full flat, bez problému. Na první pohled to vypadalo stejně.
U ČSA je noční let z Abú Zabí normální mučírna. Cena je stejná.
Taky mi vadí, že ČSA nikdy nestojí u terminálu. Jestli to takhle budou praktikovat i u Soulu, tak zkusím příště Turkish.


U KE nikdy nevis ale u 747 obzvlast, stale probiha modernizace. Casem ale tyto letouny zmizi a nahradi je krasne a nalestene 747-800. Ja jiz bohuzel s KE jiz asi 3+ roky neletel do Prahy jelikoz uz nemaji dobre nastavene ceny (tedy z BKK). Jen cesty BKK-ICN a tam posilaji celkem slusna letadla.

A ohledne CSA. Musim rici ze zatim jejich lety do AUH (pak s Etihad do BKK) mi vychazi jako nejlepsi, nejvyhodnejsi a cenove nejlakavejsi spojeni. I nocni lety jsou dobre nastavene. Letel jsem jak C tak Y a mucirna to jiste neni. C class by mohl byt modernejsi a to je celkem velky minus, ale servis kolem vzdy byl velice prijemny.

Emirates ma dobre ceny z Prahy ale bohuzle vzdy ma min 20-30% vyssi ceny nez ostatni na lety do Prahy, plus pro me mucirna je byt uveznen v letouni v konfiguraci a la EK.

OK v Abu Dhabi nestoji vzdy mimo gate s rukavem. Z mych zkusenosti je to tak 40%. Jedina neprijemne v AUH je terminal 1 a jejich gates v prizemi, jsou proste moc male. Cesta busem je vzdy prijemna a vlastni bus v pripade ze jsi C class a neni to az takova katastrofa (naopak, je prijema zmena)

Turkish nabizeji velice prijemny servis ale i s nimi je :thumbup: , takze nekdy perfektni lety a nekdy bohuzel :thumbdown:

Jinak v ICN se nikdy nestalo ze by se nastoupilo busem mimo gate. Do ICN a pres ICN letam celkem 6-8x rocne ruznymi spolecnostmi. Tak v tomto pripade bych asi nemel strach.

Hodne me zajima "onward destinations" .. Nevim jaky plus by mohla PRG prinest KE a naopak...

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Napsal: 11. 12. 2012, 07:15
od don_quijote
MS743 píše:Jedna otazka pro znalejsi. Jake jsou dohody mezi Ceskem a Korejou? KE do Prahy leta 4x tydne a let je vesmes code share s CSA (i kdyz CSA tuto linku nikdy nepropagovala a ceny nastavene tak aby letenka OK nikdy nesla).

Muze KE navysit frekvence bez problemu? Nebo veskara tato saskarna ze strany OK (marketing) je jen zasterou za letoun ktery je od Korejcu, naplni je Korejci ale letoun by letal po kodem "OK"?


Hm, to by mě taky zajímalo. Byla vyhlášená pod číslem 107/2005 Sb.m.s., bohužel se k ní ale nemůžu nikde dostat, bo tady nemám ASPI. Nemůžete někdo někde stáhnout její text?

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Napsal: 11. 12. 2012, 09:09
od romul
prodejce píše:tak 333 už je v prodeji na linkách do Moskvy. I zde je "business" v konfiguraci 2-4-2.


Tak to je poněkud hard core, nicméně existuje teoretická verze, že k tomu borci z ČSA přistoupí (u vybraných linek) kreativně ve stylu "v business třídě zůstane pro váš komfort vedlejší sedadlo neobsazené", přičemž sedadla budou podobné jako v economy, což je možné na krátké evropské lince, ale business cestující do Seoulu by to akceptovali dost těžko. Neřeší to ovšem podstatu problému, tedy k čemu by jim byly ty prázdný sedadla, na chartery těžko když HCA to zabalí..

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Napsal: 11. 12. 2012, 10:27
od Jochanan
don_quijote píše:Hm, to by mě taky zajímalo. Byla vyhlášená pod číslem 107/2005 Sb.m.s., bohužel se k ní ale nemůžu nikde dostat, bo tady nemám ASPI. Nemůžete někdo někde stáhnout její text?


Viz http://aplikace.mvcr.cz/sbirka-zakonu/S ... na_smlouvy

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Napsal: 11. 12. 2012, 11:04
od jonapet
ta 2-4-2 "business" class konfigurace mi hlavou vrtala natolik, že jsem zkusil vygooglovat, jestli to u nějakého dopravce skutečně existuje. Našel jsem jenom nízkonákladový Scoot.

http://www.ausbt.com.au/scoot-seats-reviewed-and-the-best-seats-revealed

Obrázek

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Napsal: 11. 12. 2012, 11:21
od OKTVC
MS743 píše:Jedna otazka pro znalejsi. Jake jsou dohody mezi Ceskem a Korejou? KE do Prahy leta 4x tydne a let je vesmes code share s CSA (i kdyz CSA tuto linku nikdy nepropagovala a ceny nastavene tak aby letenka OK nikdy nesla).
Muze KE navysit frekvence bez problemu? Nebo veskara tato saskarna ze strany OK (marketing) je jen zasterou za letoun ktery je od Korejcu, naplni je Korejci ale letoun by letal po kodem "OK"?

Bingo ;-). Konečně se nad tím někdo zamyslel. Pořídit si a financovat dálkové letadlo a začít létat vlastní dálkové linky je příliš velký nesmysl i na těžce nekoncepční a chudé ČSA.

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Napsal: 11. 12. 2012, 11:22
od romul
jonapet píše:ta 2-4-2 "business" class konfigurace mi hlavou vrtala natolik, že jsem zkusil vygooglovat, jestli to u nějakého dopravce skutečně existuje. Našel jsem jenom nízkonákladový Scoot.


to je zajímavý příklad, nicméně troufám si tvrdit, že v tomto případě (low cost dopravce) je to spíše premium economy než business, bez ohledu jak to oni nazývají.

http://www.flyscoot.com/index.php/en/in ... otbiz.html

Tohle by prostě ČSA u zákazníků jako business neprošlo. V situaci kdy jde o lety, které mají doplnit stávající spojení s Korean je žádoucí aby produkt byl srovnatelný, což je pro ČSA velký úkol. Ale dokud ČSA neukáže skutečný produkt tak to jsou všechno jen spekulace. Nicméně mají to v prodeji, čili ukázat by to měli asap...

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Napsal: 11. 12. 2012, 13:11
od bigtomas
MS743 píše:A ohledne CSA. Musim rici ze zatim jejich lety do AUH (pak s Etihad do BKK) mi vychazi jako nejlepsi, nejvyhodnejsi a cenove nejlakavejsi spojeni. I nocni lety jsou dobre nastavene. Letel jsem jak C tak Y a mucirna to jiste neni. C class by mohl byt modernejsi a to je celkem velky minus, ale servis kolem vzdy byl velice prijemny.

Emirates ma dobre ceny z Prahy ale bohuzle vzdy ma min 20-30% vyssi ceny nez ostatni na lety do Prahy, plus pro me mucirna je byt uveznen v letouni v konfiguraci a la EK.

OK v Abu Dhabi nestoji vzdy mimo gate s rukavem. Z mych zkusenosti je to tak 40%. Jedina neprijemne v AUH je terminal 1 a jejich gates v prizemi, jsou proste moc male. Cesta busem je vzdy prijemna a vlastni bus v pripade ze jsi C class a neni to az takova katastrofa (naopak, je prijema zmena)


Super diskuze. Tou mučírnou ČSA myslím ty mechanické sedačky v business class, kde pro zvednutí novou je potřeba zavolat letušku nebo sbalit stoleček a nahnout se dolů. Zvedací pružina už dávno dopružila. Dále když spím jedině na boku, tak sedačka tvaru /\/ působí modřiny. Když pak přesedáte na Etihad, to je úleva, ty jejich postele ještě z masáží, ne? Lety do Prahy s příletem v 6:00 skoro beze spánku jsou taky mučírna. Tak to beru z pohledu člověka, který dá za business 3x tolik, a čeká službu. Emirates mají do Prahy taky skoro postele. Ale Etihad zatím fakt vede.
V Abú jsme z business class vlastní autobus neměli, ale autobusy stejně nemám rád. Naopak boarding přímo ze salonku do A380 v Dubaji láká.
Ale zase ČSA z tím jejich šefkuchařem mají dobrá jídla. Jednou tam byla nějaká šedá hmota, která super voněla. Chutnala jako rybí paštika, ale voněla fakt super.
ČSA, pokud získá nějaké dobré letadlo, to snad hned pošle i do Abú. A kolegové v práci se mě ptají, čím letět na výlet do Prahy, tak bych rád odpověděl národovecky.
Mimochodem, Boeing před pár lety nabídnul ČSA dreamliner za 1 miliardu Kč. Za kolik to asi kupují poláci atd?

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Napsal: 11. 12. 2012, 15:44
od gr09
bigtomas píše:Mimochodem, Boeing před pár lety nabídnul ČSA dreamliner za 1 miliardu Kč. Za kolik to asi kupují poláci atd?

Muzu se zeptat na zdroj? Prijde mi zvlastni, ze by Boeing zrovna CSA nabizel 787 za mene nez ctvrtinovou cenu oproti list price.

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Napsal: 11. 12. 2012, 16:36
od tygrlive
Co polaci, spis by me zajimalo za kolik a zda ho bude mit Travel... Kdyz ztratil ted konKurenci, tak na zakazniky muzou dal dlabat formou mezipristani na ruznych ostrovech...

Re: Minulost dálkové flotily (dříve Budoucnost dálkové floti

Napsal: 11. 12. 2012, 21:13
od Zdenek
tygrlive píše:Co polaci, spis by me zajimalo za kolik a zda ho bude mit Travel... Kdyz ztratil ted konKurenci, tak na zakazniky muzou dal dlabat formou mezipristani na ruznych ostrovech...

On měl nějakou konkurenci?