Stránka 1 z 1

CSA Skyteam c/s

Napsal: 11. 08. 2006, 05:18
od MS743
Nechci kritizovat CSA za veci nebo detaily ktere neznam ale pripada mi aerolinka jako slaba vuci dalsim spolecnostem v ramci i vne Skyteamu... Cesky trh pomalu okusuje Lufthansa, Austrian, BA apod.....

posledni sprava treba OK-KE kde CSA nabidla vesmes skoro 10+ destinaci codeshare s Korean ale Korean nenabizi ZADNOU linku v Asii code share s OK..... to same kde OK nema zadny code share treba s Aeromexico, CO ci NW (I kdyz u Statu myslim si ze to ma co docineni s open skies agreement).... China Southern jiz codesharuji s KLM a AF...

Mam rad Skyteam ale zda se mi ze hlavne AF/KLM tahaji provaz JEN pro sebe... slysel jsem ze Malaysian nemuze zatim byt clenem jelikoz AF nesouhlasi.... muze jen AF takto rozhodovat a zbytek spolecnosti jen koukat ?

u jinych spolecnosti to same....napr omezuje CSA sve lety z KV do SVO? zachovaji 2 lety ale letni dalsi 2 frekvence rusi.... na druhe strane rozsiruje Aeroflot svoje linky z 1 na 3 frekvenci tydne..........?

Nevim ale tusim ze tato linka je jedna z tech ktera muze vydelavat jelikoz cesty do ruska nemaji jako na rozdil od jinych evropskych letu low cost ceny...

CSA je mala spolecnost ale muze nabidnout kvalitni spojeni po evrope.. proc tyto spolecnosti neco takoveho nepouziva?

Code share s KE po Evrope... znamena to zvyseni frekvence????? vetsi letouny ci mozna (sen) kazdodenni let? pro korejske cestujici po evrope?

Re: CSA Skyteam c/s

Napsal: 11. 08. 2006, 15:43
od Jano
MS743 píše:to same kde OK nema zadny code share treba s Aeromexico, CO ci NW (I kdyz u Statu myslim si ze to ma co docineni s open skies agreement)....


AZ, AF, KL, OK, DL, NW spolocne podali spolu ziadost o antitrust immunity for TATL cosedharing and schedule coordination. Ked to vyzeralo, ze DOT zamietne tuto ziadost (po protestoch AA a BA, ktore to oznacili za power grab, ale zase aj DL aj NW by chceli pristup k LHR), tak tato bola stiahnuta. Teraz sa v podstate caka na EU-US Open Skies agreement, ktore toto hadam vyriesi tak isto ako pristup k LHR.

OK, tu je to presnejsie popisane...
http://www.finanznachrichten.de/nachric ... 998571.asp

Teraz mi este napadlo, ze NW bude coskoro robit codesharing na AF na letoch beyond CDG, asi napr. CDG-VIE.

NW a OK codesharing nema zmysel, pokial neexistuje linka DTW alebo MSP - PRG.

Re: CSA Skyteam c/s

Napsal: 12. 08. 2006, 16:37
od Yankee Alpha
MS743 píše: to same kde OK nema zadny code share treba s Aeromexico

Jakto, že nemá? Dneska mi letěl človíček přes CDG do MEX, úsek CDG-MEX operován AM, ale letenka vystavená celá na kód OK...

Re: CSA Skyteam c/s

Napsal: 12. 08. 2006, 21:03
od january
Yankee Alpha píše:
MS743 píše: to same kde OK nema zadny code share treba s Aeromexico

Jakto, že nemá? Dneska mi letěl človíček přes CDG do MEX, úsek CDG-MEX operován AM, ale letenka vystavená celá na kód OK...


Přesně tak. Letenka do MEX se prodává celá na OK via CDG nebo JFK ve spolupráci s AM.

Napsal: 13. 08. 2006, 07:39
od MS743
Do Mexika ano ale dal ne.... myslel jsem dalso destinace ktere by byly c/s... letel jsem do Mexika a Guadalajara ale posledni usek musel byt striktne AM...

KE se leti je do Seoulu a nikoli dal... co Japonsko? Cina..... to byla skoro prima cesta z Phy

KLM?

AM?

AF? jen ve Francii a MEX

moje otazka byla ze vetsina AF a KLM vetsinou pracuji pro sebe a nevidim ze by csa z toho mela nejaky pozitivim... AF c/s s Qantas do Australie... nemohu ani koupit letenku AF z BKK nebo SIN do SYD...

AF a KL c/s s Malaysia a China SOuthern.... proc by budouci cleny nezacaly c/s s celym skyteamem? Francie a KL smeruji centrum bodu Skyteamu na AMS a CDG.

Ma CSA vubec nejaky hlas? Malaysian nebude ve skyteamu protoze AF nechce a u toho to skoncilo.... je mozne ze Delta, KE a jine velke spolecnosti jen mlci a nic nerikaji kdyz se AF dupne?

Napsal: 13. 08. 2006, 08:24
od dracoola
<...KE se leti je do Seoulu a nikoli dal...>


A ty bys chtel aby treba linka KE ze Seoulu do Honolulu byla codeshare s CSA????? To mi prijde trosku trapny... :cry: Ale treba se pletu a mas treba na mysli jen vystaveni letenky u CSA primo do Honolulu treba, s navazujicimi spojenim.
Je ale pravda ze AF/KLM trosku vladnou svetu... :evil:

Napsal: 13. 08. 2006, 10:30
od BB
MS743 píše:Do Mexika ano ale dal ne.... myslel jsem dalso destinace ktere by byly c/s... letel jsem do Mexika a Guadalajara ale posledni usek musel byt striktne AM...

KE se leti je do Seoulu a nikoli dal... co Japonsko? Cina..... to byla skoro prima cesta z Phy

KLM?

AM?

AF? jen ve Francii a MEX

moje otazka byla ze vetsina AF a KLM vetsinou pracuji pro sebe a nevidim ze by csa z toho mela nejaky pozitivim... AF c/s s Qantas do Australie... nemohu ani koupit letenku AF z BKK nebo SIN do SYD...

AF a KL c/s s Malaysia a China SOuthern.... proc by budouci cleny nezacaly c/s s celym skyteamem? Francie a KL smeruji centrum bodu Skyteamu na AMS a CDG.

Ma CSA vubec nejaky hlas? Malaysian nebude ve skyteamu protoze AF nechce a u toho to skoncilo.... je mozne ze Delta, KE a jine velke spolecnosti jen mlci a nic nerikaji kdyz se AF dupne?


Delta i Korean jsou dostatečně silné společnosti, které si hrají na vlastním písečku, a dokud jim do toho AF/KL moc neleze, tak se o ně nezajímají. AF/KL tedy ovládají celou Evropu a spoje z ní na jiné kontinenty a za každou cenu si tento trh brání.

Napsal: 13. 08. 2006, 12:13
od MS743
dracoola píše:<...KE se leti je do Seoulu a nikoli dal...>


A ty bys chtel aby treba linka KE ze Seoulu do Honolulu byla codeshare s CSA????? To mi prijde trosku trapny... :cry: Ale treba se pletu a mas treba na mysli jen vystaveni letenky u CSA primo do Honolulu treba, s navazujicimi spojenim.
Je ale pravda ze AF/KLM trosku vladnou svetu... :evil:


Drahy Nosferatu.... jsou hodne linek kde muze CSA vyuzit pro cestujici do a z CR jako Japonsko, Taiwan a Cina coz momentalne nenabizi...

pochybuji ze jsem mluvil o Hawaii, Micronesia nebo Marshalovy ostrovy