Pavel píše:Axe píše: Mne to napriklad udelala naposledy urednice.
A stálo to za to??
Tak tohle už je docela hustý
BB píše:Axe píše:No predevsim kazdy prezentuje kazdy sam sebe. Nevim jak muze CSA ovlivnit, ze nektera stewardka neumi otvirat dvere, ze ... Tak pls budme soudni.
Asi to neudělala úmylsně, a jde "jen" o odřené auto, ale všeobecně si zaměstnanec, co nosí uniformu nějaké společnosti, musí uvědomit, že veškeré jeho chování v té uniformě není posuzováno pouze jako chování soukromé osoby, ale také jako prezentace té firmy.
Kdykoliv jdu po pracovní době v uniformě a s ID kartou na krku třeba na parkoviště, tak si nedovolím např. neodpovědět někomu, kdo se mě ptá na letišti na cestu, i když třeba nemám zrovna náladu rukama a nohama vysvětlovat Italovi (nebo jinému anglicky nekomunikujícímu národu) kam a jak má jít.
Stejně tak nepovažuji za vhodné, aby davy zaměstnanců kouřily před halou, i když to dělají ve své volné chvíli a kuřáci mi jinak nevadí.
adamickm píše:BB píše:Axe píše:No predevsim kazdy prezentuje kazdy sam sebe. Nevim jak muze CSA ovlivnit, ze nektera stewardka neumi otvirat dvere, ze ... Tak pls budme soudni.
Asi to neudělala úmylsně, a jde "jen" o odřené auto, ale všeobecně si zaměstnanec, co nosí uniformu nějaké společnosti, musí uvědomit, že veškeré jeho chování v té uniformě není posuzováno pouze jako chování soukromé osoby, ale také jako prezentace té firmy.
Kdykoliv jdu po pracovní době v uniformě a s ID kartou na krku třeba na parkoviště, tak si nedovolím např. neodpovědět někomu, kdo se mě ptá na letišti na cestu, i když třeba nemám zrovna náladu rukama a nohama vysvětlovat Italovi (nebo jinému anglicky nekomunikujícímu národu) kam a jak má jít.
Stejně tak nepovažuji za vhodné, aby davy zaměstnanců kouřily před halou, i když to dělají ve své volné chvíli a kuřáci mi jinak nevadí.
Ano presne tak jak zde pise BB,verim ze kdyby se to nestalo me jako zamestnanci stejne firmy ale treba cloveku ktery rad cestuje s CSA tak si asi rekne,ze boha jeho co to je za lidi u te spolecnosti a jak se chovaji kdyz se ani neomluveji za odrene auto,lide strasne rychle dokazou zmenit svuj nazor a rychle si udelat usudek a uz by to byla treba ztrata potencialniho dobreho zakaznika
Jeste prihodim malou historku kdy jsem ve tri rano prijel vypravit od hangaru F masinu nemeckeho Air Berlinu,sraz s posadkou byl ve ctvrt na ctyri u stroje,slot ve trictvrte.Prijdu presne ve ctvrt k letadlu kde stoji Ford transit s logem CSA,prijdu k ridici ktery na me hned spusti ze on tu neni zadna pojizdna ubytovna,ze uz tu mrzne 20 minut (pozn. Ve vyhratem aute ) a at uz si koukame vypakovat ty.........slova nepublikovatelna.
Mezitim jsem nastartoval APU a alespon vyhral kokpit posadce,byli to pomerne mladi piloti ale velmi prijemni a vtipni.Nastal dalsi problem,papiry nebyly na palube a pojizdeci Mike byla uavrena,takze se masina pretahovala na nove.Cekali jsme tam asi dvacet minut a papiry nikde,volame operacni kde nam to po 3 pokusu zvedne ospaly hlas a coze pry otravujeme,tak jsme jim sdelili nas problem.Po dalsich 20 minutach prijel pracovnik Ramp control a privezl jej,to uz bylo skoro sest rano,byl take velmi prijemny,jak se rika asi jako "osina v pr.....".Predal papiry a sel se ohrat do auta.Posadka byla po 5 minutach pripravena a davala signaly cervenymi stroboskopy ze jsou ready,rikame si kde je ten pracovnik rampy,koukneme do auta a on tam vesele spinka:-).Tim jsem chtel jen popsat jak dokazou byt pracovnici prijemni a ochotni a verim ze jsme si u tech nemeckych pilotu udelali moooooc dobrou povest
adamickm píše:to : Pavel
Pane nebudu tady pouzivat tyto vyrazy pac je tu spusty lidi kteri tezko si uvedomi coze to jsou anti-collision light.A jenom tak pro upresneni jedna se skutecne o zarizeni ktere ma vybojku ktera pri docela vysokem napeti vydava zablesk-podobny princip diskotekoveho stroboskopu A jinak pro upresneni spinac se nachazi na overhead panelu jinak P5 dole primo pred druhym pilotem ale jinak diky vam za upresnujici informace
Pavel píše:adamickm píše:to : Pavel
Pane nebudu tady pouzivat tyto vyrazy pac je tu spusty lidi kteri tezko si uvedomi coze to jsou anti-collision light.A jenom tak pro upresneni jedna se skutecne o zarizeni ktere ma vybojku ktera pri docela vysokem napeti vydava zablesk-podobny princip diskotekoveho stroboskopu A jinak pro upresneni spinac se nachazi na overhead panelu jinak P5 dole primo pred druhym pilotem ale jinak diky vam za upresnujici informace
když už,tak bych to nazval zábleskový maják (stroboskop to opravdu není) a kde je vypínač (switch) vím moc dobře, stejně tak jako kde to má napájecí bloky....
adamickm píše:Pavel píše:adamickm píše:to : Pavel
Pane nebudu tady pouzivat tyto vyrazy pac je tu spusty lidi kteri tezko si uvedomi coze to jsou anti-collision light.A jenom tak pro upresneni jedna se skutecne o zarizeni ktere ma vybojku ktera pri docela vysokem napeti vydava zablesk-podobny princip diskotekoveho stroboskopu A jinak pro upresneni spinac se nachazi na overhead panelu jinak P5 dole primo pred druhym pilotem ale jinak diky vam za upresnujici informace
když už,tak bych to nazval zábleskový maják (stroboskop to opravdu není) a kde je vypínač (switch) vím moc dobře, stejně tak jako kde to má napájecí bloky....
No tak v tom pripade oba vime o cem mluvime,mene znale jsme poucili a slovickareni nechame na jine tema nebo forum nebo treba v praci ci u pivka:D souhlasite?