Kdo zprivatizuje ČSA?
Kdo zprivatizuje ČSA?
Zajímal by mě váš názor, kdo získá po privatizaci ČSA?
-
- Stav: Offline
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1007
- Registrován: 20. 04. 2003, 13:11
- Stav: Offline
myslím, že z vyjmenovaných bych nejvíce věřil BA, ale ti to skoro určitě nebudou.
jako bych nerad viděl anheuser busch v budvaru, nerad bych viděl i aeroflot v ČSA. ačkoli to může být na první pohled lákavé - rusové mají peníze a agresivně expandují, takže nabídnou nejvyšší cenu, nicméně je zřejmě třeba vzít v úvahu mimoekonomické, či obtížně ocenitelné parametry. rusko IMHO pořád není země (swansongu sorry) se standardní politickou a podnikatelskou kulturou, a proto bych národní aerolinku prostě do ruska neprodával. podobně, jako počátkem 90. let klaus s dlouhým odolali vidině rychlých ale prapodivných peněz a odstřihli českou ekonomiku od východních trhů (mnozí jim to nemůžou zapomenout dodnes, nicméně myslím, že to, že se u nás běžně nevyřizují "podnikatelské" účty střelbou na ulicích je mimo jiné i výsledkem tohoto kroku), měli by odolat i dnešní privatizátoři.
prodej finančnímu investorovi může mít smysl, akorát pak už kontrolu nad tím, komu se to prodá, mít stát nikdy nebude.
mimochodem, v přehledu možností mi chybí ryanair eastern europe . to by teprve byla bomba.
jako bych nerad viděl anheuser busch v budvaru, nerad bych viděl i aeroflot v ČSA. ačkoli to může být na první pohled lákavé - rusové mají peníze a agresivně expandují, takže nabídnou nejvyšší cenu, nicméně je zřejmě třeba vzít v úvahu mimoekonomické, či obtížně ocenitelné parametry. rusko IMHO pořád není země (swansongu sorry) se standardní politickou a podnikatelskou kulturou, a proto bych národní aerolinku prostě do ruska neprodával. podobně, jako počátkem 90. let klaus s dlouhým odolali vidině rychlých ale prapodivných peněz a odstřihli českou ekonomiku od východních trhů (mnozí jim to nemůžou zapomenout dodnes, nicméně myslím, že to, že se u nás běžně nevyřizují "podnikatelské" účty střelbou na ulicích je mimo jiné i výsledkem tohoto kroku), měli by odolat i dnešní privatizátoři.
prodej finančnímu investorovi může mít smysl, akorát pak už kontrolu nad tím, komu se to prodá, mít stát nikdy nebude.
mimochodem, v přehledu možností mi chybí ryanair eastern europe . to by teprve byla bomba.
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 969
- Registrován: 26. 02. 2005, 17:37
- Bydliště: Moskva, Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
pivko píše:myslím, že z vyjmenovaných bych nejvíce věřil BA, ale ti to skoro určitě nebudou.
jako bych nerad viděl anheuser busch v budvaru, nerad bych viděl i aeroflot v ČSA. ačkoli to může být na první pohled lákavé - rusové mají peníze a agresivně expandují, takže nabídnou nejvyšší cenu, nicméně je zřejmě třeba vzít v úvahu mimoekonomické, či obtížně ocenitelné parametry. rusko IMHO pořád není země (swansongu sorry) se standardní politickou a podnikatelskou kulturou, a proto bych národní aerolinku prostě do ruska neprodával. podobně, jako počátkem 90. let klaus s dlouhým odolali vidině rychlých ale prapodivných peněz a odstřihli českou ekonomiku od východních trhů (mnozí jim to nemůžou zapomenout dodnes, nicméně myslím, že to, že se u nás běžně nevyřizují "podnikatelské" účty střelbou na ulicích je mimo jiné i výsledkem tohoto kroku), měli by odolat i dnešní privatizátoři.
prodej finančnímu investorovi může mít smysl, akorát pak už kontrolu nad tím, komu se to prodá, mít stát nikdy nebude.
mimochodem, v přehledu možností mi chybí ryanair eastern europe . to by teprve byla bomba.
Kdybych Aeroflot mel zajem o CSA tak uricite bych to vedel, ale ani na jednem Ruskem fore to neni... Nebojte se.