Musim souhlasit, Thisway...jak se rika: kecy nemaj cenu. Myslim ale, ze je treba chapat zamestnance, kteri uz konecne chteji vedet, vo co go. Bohuzel nezbyva nez cekat, stejne to neni na nas
Nejprve se musí najmout poradenská firma, která poradí, jak se co nejelegantněji zbavit současného vedení, které by jinak nebylo za nic odvolatelné, protože je tam pár měsíců a výsledky má v celku pozitivní. Proto čekám závěr v duchu "Okna na toaletách jsou zamžená=vedení je nekompetentní". Nejvýhodnějším kandidátem na post prezidenta bude čistě náhodou švagr/ spolužák/ bratranec X.Y., který způsobí to, že v roce 2010 se budou ztrátové ČSA prodávat hluboko pod cenou bůhví komu. Takové je mé osobní přesvědčení...
Tou dobou už ale budu mít po praxích a bude mi to vlastně jakoby jedno...
Jinak pochybuju, že by to Kellner chtěl v dohledný době a vedení ČSA to vědělo. Pokud by se případně chtěl zbavit airbusů, tak by teď nešlo od ledna na typovku na airbus několik pilotů. To by byly zbytečně vyhozený prachy.
jane píše:Jinak pochybuju, že by to Kellner chtěl v dohledný době a vedení ČSA to vědělo. Pokud by se případně chtěl zbavit airbusů, tak by teď nešlo od ledna na typovku na airbus několik pilotů. To by byly zbytečně vyhozený prachy.
To, že "Kellner" by mohl mít v budoucnu zájem o ČSA je téměř pravděpodobné, ale ty spekulace o vyřazení ATR a Airbusů, to považuju za nejen bezpředmětné drby, ale i za obchodní nesmysl...
Kellner a jeho PPF umějí ze všeho, do čeho jdou udělat "slepici snášející zlatá vejce". Jenom mám pocit, že by museli zjistit že případ ČSA je pouhá ztráta času a velkého množství peněz. A Kellner je sice milionář, ale ne výstřední
dell píše:O tom, že A320 nebyla dobrá volba se přeci mluví normálně, stejně tak že by mohli jít do kytek a přjit B737NG...mě by už nic nepřekvapilo
Uvědomte si, že se bavíme o době za několik let. Tou dobou už budou všechny Airbusy tady. Leda že by se objednal úplně nový střednětraťový typ, protože doufám, že se v 21. století nebude létat jen B737NG a A320 family
Thisway píše:Uvědomte si, že se bavíme o době za několik let. Tou dobou už budou všechny Airbusy tady. Leda že by se objednal úplně nový střednětraťový typ, protože doufám, že se v 21. století nebude létat jen B737NG a A320 family
A ty znas nejakeho vyrobce, ktery by ohlasil vyvoj nejakeho noveho sterdnetratoveho typu???
Lucky píše:a ty znas nejakeho vyrobce ktery by ohlasil vyvoj nejakeho noveho sterdnetratoveho typu???
Já doufám, že ho v horizontu pár let někdo ohlásí. Zatím vím aktuálně jen o Embraerech, případně třeba Superjet 100 ( www.superjet100.com ).
Každopádně to začíná bejt trochu nuda. Co nahradí B777 z roku 1995, to už dnes víme, co nahradí B737 z přelomu 50. a 60. let, to nevíme. To je zvláštní, ne?
Thisway píše:Já doufám, že ho v horizontu pár let někdo ohlásí. Zatím vím aktuálně jen o Embraerech, případně třeba Superjet 100 ( www.superjet100.com ).Každopádně to začíná bejt trochu nuda. Co nahradí B777 z roku 1995, to už dnes víme, co nahradí B737 z přelomu 50. a 60. let, to nevíme. To je zvláštní, ne?