Lojza

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět
Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2711
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Lojza

Příspěvek od Pavel »

"Letní letový řád se dostává do roviny reálnosti (tzv. čtvrté jetí ),která ovšem záleží na podepsání Kolektivní smlouvy,která podle dnešních sděleni není podepsána ze strany pilotu a stewardů,neboť to je úzce spojeno s nakladovým rozpočtem na příští rok a rozšířením letadlového parku."

"Vazeny,ktery pilot vam napise,ze je malo produktivni a ma rezervy?Neni zajimavejsi znat take nazor z druhe strany?Hlavne neni nutne z pilotu CSA delat upocene chudaky,co drou od slunka do slunka,v spatnych pracovnich podminkach a za maly peniz."

54,5 hodin mesicne neni produktivni mesicni nalet,opakuji,je to prumer,neplect s vykonem jednoho pilota,ale produktivity vsech jako celku.Zaroven si nemyslim,ze jednim z hlavnich faktoru neni spatne planovani,ale zaroven take treba zpusob vycviku posadek tzv.princip vlacku FO - CPT na ATR,FO - CPT na B737,FO - CPT A310 + dalsi faktory."

"Neni co opravovat,v pripade,ze se piloti CSA nezblazni,coz se asi vcera pravdepodobne stalo,kdyz dalsimi platovymi pozadavky odmitli podepsat Kolektivni smlouvu,tak Letni letový rad CSA na S04 pocita s narustem letadloveho parku 5 B737 + 1 ATR."

Tak když tyto příspěvky čtu,začínám mít pocit,že nejvíce letecké společnosti vlastně škodí provozní personál (piloti,stewardi atd)....tak nevím co si o tom mám myslet...něco shnilého je v království "Krále Jaroslava"


lojza
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1321
Registrován: 24. 06. 2003, 22:09
Stav: Offline

Lojza

Příspěvek od lojza »

to Pavel
Musim s Vami naprosto souhlasit,lepe bych posledni odstavec nenapsal,ale je treba trochu poopravit,provozni personal to neni,presny nazev je letovy personal.

Ano,to je dnes nejslabsi clanek spolecnosti,prosim neplect s jejich profesionalismem cili letanim.Ale z hlediska budouciho rozvoje firmy to je kriticke misto.

V jednoduche SWOT analyze CSA je letovy personal jednoznane weaknesses.

Ostatne stejne je na tom vetsina aerolinek se silnymi odbory ALPA.

Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2711
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Lojza

Příspěvek od Pavel »

No....ještě sem neviděl leteckou společnost bez letového personálu (provozního personálu).....a už vůbec mi nepřipadá,že ostatní "články" v ČSA jsou silné a bez problémů......

sever2
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1785
Registrován: 06. 01. 2003, 07:42
Stav: Offline

Lojza

Příspěvek od sever2 »

Pak se ale nabizi otazka, do jake miry mezi sebou koresponduje sila odboru a slabost vedeni. Nechci obvinovat to soucasne. Je jasny, ze ty uz prisli k hotove veci, ale bohuzel zrovna tohleto "socialne demokraticke" velmi tezko ten vyvoj nekam stoci.


Odpovědět