"Letní letový řád se dostává do roviny reálnosti (tzv. čtvrté jetí ),která ovšem záleží na podepsání Kolektivní smlouvy,která podle dnešních sděleni není podepsána ze strany pilotu a stewardů,neboť to je úzce spojeno s nakladovým rozpočtem na příští rok a rozšířením letadlového parku."
"Vazeny,ktery pilot vam napise,ze je malo produktivni a ma rezervy?Neni zajimavejsi znat take nazor z druhe strany?Hlavne neni nutne z pilotu CSA delat upocene chudaky,co drou od slunka do slunka,v spatnych pracovnich podminkach a za maly peniz."
54,5 hodin mesicne neni produktivni mesicni nalet,opakuji,je to prumer,neplect s vykonem jednoho pilota,ale produktivity vsech jako celku.Zaroven si nemyslim,ze jednim z hlavnich faktoru neni spatne planovani,ale zaroven take treba zpusob vycviku posadek tzv.princip vlacku FO - CPT na ATR,FO - CPT na B737,FO - CPT A310 + dalsi faktory."
"Neni co opravovat,v pripade,ze se piloti CSA nezblazni,coz se asi vcera pravdepodobne stalo,kdyz dalsimi platovymi pozadavky odmitli podepsat Kolektivni smlouvu,tak Letni letový rad CSA na S04 pocita s narustem letadloveho parku 5 B737 + 1 ATR."
Tak když tyto příspěvky čtu,začínám mít pocit,že nejvíce letecké společnosti vlastně škodí provozní personál (piloti,stewardi atd)....tak nevím co si o tom mám myslet...něco shnilého je v království "Krále Jaroslava"
Lojza
Lojza
to Pavel
Musim s Vami naprosto souhlasit,lepe bych posledni odstavec nenapsal,ale je treba trochu poopravit,provozni personal to neni,presny nazev je letovy personal.
Ano,to je dnes nejslabsi clanek spolecnosti,prosim neplect s jejich profesionalismem cili letanim.Ale z hlediska budouciho rozvoje firmy to je kriticke misto.
V jednoduche SWOT analyze CSA je letovy personal jednoznane weaknesses.
Ostatne stejne je na tom vetsina aerolinek se silnymi odbory ALPA.
Musim s Vami naprosto souhlasit,lepe bych posledni odstavec nenapsal,ale je treba trochu poopravit,provozni personal to neni,presny nazev je letovy personal.
Ano,to je dnes nejslabsi clanek spolecnosti,prosim neplect s jejich profesionalismem cili letanim.Ale z hlediska budouciho rozvoje firmy to je kriticke misto.
V jednoduche SWOT analyze CSA je letovy personal jednoznane weaknesses.
Ostatne stejne je na tom vetsina aerolinek se silnymi odbory ALPA.
Lojza
Pak se ale nabizi otazka, do jake miry mezi sebou koresponduje sila odboru a slabost vedeni. Nechci obvinovat to soucasne. Je jasny, ze ty uz prisli k hotove veci, ale bohuzel zrovna tohleto "socialne demokraticke" velmi tezko ten vyvoj nekam stoci.