Foxx píše:Mohl bych tedy poprosit o vysvětlení tvého názoru ? (Hle význam stejný, forma mnohem lepší) Co tak neuvěřitelně neomaleného jsi zde četl ? Snad to že nejsou přepážky ? Snad to že se cestťáci vozí busama po letišti co si jistě ČSA přeje. Že To že byl Pívko označen za troublemakera ? To že letadlo velikosti A320 nelze odbavit za 40 minut ? To že se zde pohybují lidé rozumu mdlého ? Povídej...
tak ještě pár vysvětlení, teď na to mám čas...co mě tak vytočilo..
"nevím, proč by to měla schytávat slečna na business přepážce, ona s tím nemá absolutně nic společnýho a byla jen její dobrá vůle, že tě na této přepajdě odbavila. Tohle mě fakt baví, lidi kteří se vyřvávají na check-inářích, protože prostě něco na letišti nefunguje. "
****slečna s tím nemá nic společného? slečna pracuje pro stejnou firmu a jejím zájmem by mělo být, aby všichni zákazníci byli spokojeni.
další citace:
"Ty jo,ty jsi presny typ trouble-makera, co ho n****e prvni vec a uz je pak nabrucenej nonstop! Gratuluju! Doufam ze uz s CSA nepoletis,nerad bych takovyho nechapavce potkal... "
****nemyslím si, že letenky ČSA patří zrovna k nejlevnějším a proto bych očekával odpovídající službu..jestli je toto reakce zaměstnance ČSA, svědčí to o orientaci na zákazníka...
další: "Pokud kupujete leteny zoologickou třídou tak pls nepožadujte služby které nejsou v ceně... )"
****ach ta samolibost...pokud jsou letenky v zoologické třídě, tak si je klidně koupím....
abych to shrnul, doufám, že tyto diskuse vedou k tomu, že se něco změní..jinak je to fakt mlácení prázdné slámy:-)