Internet check-in a check-in kiosky

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět
salam
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 356
Registrován: 14. 08. 2006, 17:33
Stav: Offline

Re: náš zákazník, náš pán

Příspěvek od salam »

Foxx píše:A ty tu proboha meleš o čem ?


Toť reakce hodná opravdového gentlemana :(
Jinak musím říct, že jsem tu taky nováček, ale reakce některých zdejších uživatelů mě od psaní příspěvků celkem odrazují. Myslím, že nejsem přehnaně urážlivý, ale tohle by se mi zdálo přiliš.


Foxx
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 854
Registrován: 11. 02. 2003, 09:15
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: náš zákazník, náš pán

Příspěvek od Foxx »

salam píše:Toť reakce hodná opravdového gentlemana :(
Jinak musím říct, že jsem tu taky nováček, ale reakce některých zdejších uživatelů mě od psaní příspěvků celkem odrazují. Myslím, že nejsem přehnaně urážlivý, ale tohle by se mi zdálo přiliš.


Promiň pokud to zasáhlo tvojí jemnou duši, opravdu jsem to neměl v úmyslu, ale dokáže mě naštvat, když někdo prohlásí cosi, což je prostě mimo mísu. Ať už jde o názor všechno je špatně a je mi jedno co mi k tomu řeknete, pro mě jste looseři a basta, a nebo když se oslovení ohradí tak jsou arogantní ? Pokud někdo položí rozumný dotaz a něco k zadanému tématu vím a znám, rád odpovím, ale to co jsem si přečetl nahoře nebyl diskusní přízpěvek. To se prosím na mě nezlob. Diskuzní fóra jsou na výměnu názorů a informací a mám takovej pocit že toto je normální fórum kde si povídaj lidi... ne zákaznickej chat s firmou a pokud někdo někoho pošle do ... je to čistě věc mezi nima dvěma, i když ho ten druhej pošle do úplně stejného místa. To prostě nemá s vystupováním lidí jménem firmy nic společného. Ale to je fuk, stejně jsem se měl vyjádřít líp, v tom máš pravdu :wink:

BTW: aby nikdo nedělal závěry, nejsem zaměstnanec ČSA .

salam
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 356
Registrován: 14. 08. 2006, 17:33
Stav: Offline

Re: náš zákazník, náš pán

Příspěvek od salam »

Foxx píše:Promiň pokud to zasáhlo tvojí jemnou duši, opravdu jsem to neměl v úmyslu, ale dokáže mě naštvat, když někdo prohlásí cosi, což je prostě mimo mísu. Ať už jde o názor všechno je špatně a je mi jedno co mi k tomu řeknete, pro mě jste looseři a basta, a nebo když se oslovení ohradí tak jsou arogantní ? Pokud někdo položí rozumný dotaz a něco k zadanému tématu vím a znám, rád odpovím, ale to co jsem si přečetl nahoře nebyl diskusní přízpěvek. To se prosím na mě nezlob. Diskuzní fóra jsou na výměnu názorů a informací a mám takovej pocit že toto je normální fórum kde si povídaj lidi... ne zákaznickej chat s firmou a pokud někdo někoho pošle do ... je to čistě věc mezi nima dvěma, i když ho ten druhej pošle do úplně stejného místa. To prostě nemá s vystupováním lidí jménem firmy nic společného. Ale to je fuk, stejně jsem se měl vyjádřít líp, v tom máš pravdu :wink:

BTW: aby nikdo nedělal závěry , nejsem zaměstnanec ČSA .


Hele, až tak osobně si to brát nemusíš :)
Jen jsem si povzdechl nad ne příliš přátelskou atmosférou, která tu občas panuje. Zdá se mi, že třeba na mém oblíbeném http://flyertalk.com to berou s větším nadhledem, i když tam taky občas někomu utečou nervy.

Jinak za sebe musím říct, že i když mám od roku 2004 s ČSA nalétáno asi 140 segmentů, minulý týden jsem si zřídil kartu BAEC a v sobotu letím PRG-LHR-PHX tam v D a zpátky v C. Původně jsem chtěl letět codesharem ČSA PRG-ATL-PHX, ale kromě vyšší ceny mě hlavně neskutečně naštvala arogantní odpověď (na kterou jsem mimochodem čekal dva měsíce) Lenky Koucké z Customer Relation ČSA na můj dotaz ohledně změn v OK Plus.
Nedělám si iluze, že BA nebo BAEC se bude až příliš lišit od ČSA/OK Plus. Zatím jsem však postřehl jeden drobný rozdíl - on-line seat pre-selection a on-line check-in, což mě oproti ČSA mile překvapilo. Je pravda, že na letu PRG-LHR mi je celkem fuk, ve které ze třech prvních řad ty dvě hodiny strávím, ale na LHR-PHX je v 747 těch možností více.
Jak se teď však na to dívám, tak vzhledem k (téměř úplné) absenci dálkovek mi vlastně u ČSA ten OLCI ani neschází...

Vzhledem k tomu, že i když lítám většinou služebně, tak mám celkem velkou volnost při výběru letenek. Proto si mohu dovolit "hlasovat nohama" (nebo v tomto případě spíše zadkem, který bude usazen do jiných sedaček :) ).

Yankee Alpha
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 760
Registrován: 30. 01. 2005, 12:41
Oblíbené typy letadel: MD11
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: náš zákazník, náš pán

Příspěvek od Yankee Alpha »

salam píše:Nedělám si iluze, že BA nebo BAEC se bude až příliš lišit od ČSA/OK Plus. Zatím jsem však postřehl jeden drobný rozdíl - on-line seat pre-selection a on-line check-in, což mě oproti ČSA mile překvapilo. Je pravda, že na letu PRG-LHR mi je celkem fuk, ve které ze třech prvních řad ty dvě hodiny strávím, ale na LHR-PHX je v 747 těch možností více.
Jak se teď však na to dívám, tak vzhledem k (téměř úplné) absenci dálkovek mi vlastně u ČSA ten OLCI ani neschází...

Vzhledem k tomu, že i když lítám většinou služebně, tak mám celkem velkou volnost při výběru letenek. Proto si mohu dovolit "hlasovat nohama" (nebo v tomto případě spíše zadkem, který bude usazen do jiných sedaček :) ).

Já vím, že to není adekvátní k on-line check-inu, ale u ČSA taky nabízí rezervaci konkrétního místa na dálkovky (i pro economy) a pro business na všechny linky... Akorát je třeba to udělat při rezervaci letenky, on-line seat selection nefunguje :?

euroflyer
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1480
Registrován: 08. 05. 2007, 21:10
Stav: Offline

Re: náš zákazník, náš pán

Příspěvek od euroflyer »

salam píše:Toť reakce hodná opravdového gentlemana :(
Jinak musím říct, že jsem tu taky nováček, ale reakce některých zdejších uživatelů mě od psaní příspěvků celkem odrazují. Myslím, že nejsem přehnaně urážlivý, ale tohle by se mi zdálo přiliš.


buď v klidu, mě tu jen tak nikdo nerozhází..diskuse tu sleduji dlouho...ale dlouho jsem neměl potřebu tu psát...nicméně neomalenost některých lidí mě přinutila:-)


Foxx
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 854
Registrován: 11. 02. 2003, 09:15
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: náš zákazník, náš pán

Příspěvek od Foxx »

euroflyer píše:buď v klidu, mě tu jen tak nikdo nerozhází..diskuse tu sleduji dlouho...ale dlouho jsem neměl potřebu tu psát...nicméně neomalenost některých lidí mě přinutila:-)


Mohl bych tedy poprosit o vysvětlení tvého názoru? (Hle význam stejný, forma mnohem lepší) Co tak neuvěřitelně neomaleného jsi zde četl? Snad to že nejsou přepážky? Snad to že se cestťáci vozí busama po letišti co si jistě ČSA přeje. Že To že byl Pívko označen za troublemakera? To že letadlo velikosti A320 nelze odbavit za 40 minut? To že se zde pohybují lidé rozumu mdlého? Povídej...

salam
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 356
Registrován: 14. 08. 2006, 17:33
Stav: Offline

Re: náš zákazník, náš pán

Příspěvek od salam »

Yankee Alpha píše:Já vím, že to není adekvátní k on-line check-inu, ale u ČSA taky nabízí rezervaci konkrétního místa na dálkovky (i pro economy) a pro business na všechny linky... Akorát je třeba to udělat při rezervaci letenky, on-line seat selection nefunguje :?


To si cením, ale třeba pro mě je velký rozdíl mezi řešeím něčeho takového on-line a po telefonu. U on-line mám na to klid, můžu to změnit i desetkrát za hodinu atd. Podobný rozdíl cítím i u bank - je pro mě něco úplně jiného zadávat platbu po telefonu nebo přes internet.
Však to taky BA nabízí dost viditelně v Manage My Booking, kdežto u ČSA jsem si toho nikdy nevšiml...
I kdybych to chtěl u ČSA využít, tak by to v mém případě šlo dost ztěžka - rezervace nám dělá travel agency. U BA prostě kdykoli zadám booking reference, a můžu s rezervací - ať už ji udělal kdokoli - pracovat.

FlightDetent
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1007
Registrován: 20. 04. 2003, 13:11
Stav: Offline

Re: náš zákazník, náš pán

Příspěvek od FlightDetent »

To že letadlo velikosti A320 nelze odbavit za 40 minut ?

Pro poradek: letadlo A320/738 lze odbavit za 28 minut.

Foxx
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 854
Registrován: 11. 02. 2003, 09:15
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: náš zákazník, náš pán

Příspěvek od Foxx »

FlightDetent píše:
To že letadlo velikosti A320 nelze odbavit za 40 minut ?

Pro poradek: letadlo A320/738 lze odbavit za 28 minut.


Od chvíle kdy se otevřou check-in přepajdy do doby kdy odjede od chobotu ? 8) Tak dlouho blouděj kufry třídírnou ne ? :wink:

vita
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1812
Registrován: 06. 09. 2004, 21:57
Stav: Offline

Re: náš zákazník, náš pán

Příspěvek od vita »

Foxx píše:Od chvíle kdy se otevřou check-in přepajdy do doby kdy odjede od chobotu ? 8) Tak dlouho blouděj kufry třídírnou ne ? :wink:


Ne, tak dlouho stojí lidi frontu u celníků :)

euroflyer
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1480
Registrován: 08. 05. 2007, 21:10
Stav: Offline

Re: náš zákazník, náš pán

Příspěvek od euroflyer »

Foxx píše:Mohl bych tedy poprosit o vysvětlení tvého názoru ? (Hle význam stejný, forma mnohem lepší) Co tak neuvěřitelně neomaleného jsi zde četl ? Snad to že nejsou přepážky ? Snad to že se cestťáci vozí busama po letišti co si jistě ČSA přeje. Že To že byl Pívko označen za troublemakera ? To že letadlo velikosti A320 nelze odbavit za 40 minut ? To že se zde pohybují lidé rozumu mdlého ? Povídej...

tak ještě pár vysvětlení, teď na to mám čas...co mě tak vytočilo..

"nevím, proč by to měla schytávat slečna na business přepážce, ona s tím nemá absolutně nic společnýho a byla jen její dobrá vůle, že tě na této přepajdě odbavila. Tohle mě fakt baví, lidi kteří se vyřvávají na check-inářích, protože prostě něco na letišti nefunguje. "

****slečna s tím nemá nic společného? slečna pracuje pro stejnou firmu a jejím zájmem by mělo být, aby všichni zákazníci byli spokojeni.

další citace:
"Ty jo,ty jsi presny typ trouble-makera, co ho n****e prvni vec a uz je pak nabrucenej nonstop! Gratuluju! Doufam ze uz s CSA nepoletis,nerad bych takovyho nechapavce potkal... "
****nemyslím si, že letenky ČSA patří zrovna k nejlevnějším a proto bych očekával odpovídající službu..jestli je toto reakce zaměstnance ČSA, svědčí to o orientaci na zákazníka...
další: "Pokud kupujete leteny zoologickou třídou tak pls nepožadujte služby které nejsou v ceně... )"
****ach ta samolibost...pokud jsou letenky v zoologické třídě, tak si je klidně koupím....
abych to shrnul, doufám, že tyto diskuse vedou k tomu, že se něco změní..jinak je to fakt mlácení prázdné slámy:-)

dracoola
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 823
Registrován: 13. 08. 2006, 07:57
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Příspěvek od dracoola »

:) Musel jsem se fakt zasmat!!! Tyto diskuze opravdu nic nezmeni(bohuzel/bohudik),neni to totiz diskuze - vedeni CSA X cestujici. Vy si myslite, ze tady napisete ze chcete treba abysme litali Tokyo a ze se CSA rozhodne pro Tokyo? Treba jednou jo, ale urcite ne diky vasim prispevku do diskuze. :roll:

A to,ze tady nekoho nazvu trouble-makerem je ciste muj osobni nazor(ano,i zamestnanec CSA muze mit nejaky nazor!) a neznamena to ze nejsem orientovan na zakaznika.Ovsem kdyz zakaznik chce nemozne tak at lita soukromym jetem :)

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Stav: Offline

Příspěvek od OR »

Prominte, ale kdyz prijdu k odbaveni hodinu a pul pred odletem a pak v lete v 10.30 dopoledne pravidelne hodinu stojim frontu k prepazce, tak asi neni chyba na me strane, ale na strane CSA. Netvrdim, ze u zamestnancu odbaveni, muze to byt chyba systemu. Ale urcite to neni problem cestujicich. Pokud tohle povazujete za nemozne prani, pripravte se na to, ze Vam asi dost cestujicich utece ke spolecnostem, u kterych tohle nemozne prani neni.

Nic proti Vam, ale opravdu to jsou platici cestujici, kteri CSA a Vas zivi.

salam
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 356
Registrován: 14. 08. 2006, 17:33
Stav: Offline

Příspěvek od salam »

dracoola píše:Ovsem kdyz zakaznik chce nemozne tak at lita soukromym jetem :)


No já myslím, že nemožné nechci. Protože se mi však od ČSA nedostalo ani toho základního (slušného jednání zaměstnanců ČSA), poletím ne soukromým jetem, ale BA. A musím říct, že mi kombinace OLCI a Fast Bag Drop celkem vyhovuje...

A lehce OT: už celkem dlouho pracuji pro bývalou státní firmu, která byla privatizována (je na burze) a nevěřili byste, jak se mění prostředí ve firmě a hlavně přístup k zákazníkům (nejde o firmou českou).

FlightDetent
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1007
Registrován: 20. 04. 2003, 13:11
Stav: Offline

Re: náš zákazník, náš pán

Příspěvek od FlightDetent »

FlightDetent píše:Pro poradek: letadlo A320/738 lze odbavit za 28 minut.


Asi jsem se uplne netrefil do tematu, myslel jsem tim turn-around.

A k te praze, jeste pred vystavbou T2S jsem rikaval (chodili jsme halou pres pasovku): "vsech pet otverenych, z celkoveho poctu 12, prepazek pasove kontroly praska ve svech".

Pokud CSA ma skutecne na odbaveni ve spickach 7 prepazek tak je podle me neco v neporadku. Kolik mame cestujicich v PRG, 45%?


Odpovědět