Hnusná bageta

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
clovicek
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 263
Registrován: 27. 05. 2004, 13:47
Oblíbené typy letadel: 773, 380, 330, 748, 787
Pohlaví: muž
Bydliště: Fox Lake
Stav: Offline

Hnusná bageta

Příspěvek od clovicek »

Ahoj, doufám, že někdo, kdo pracuje jako CC u ČSA předá následující zpětnou vazbu. Ta malá bageta od Hamé je fakt hnusná. Nedá se to ani kousat, jak je gumová. Létám s ČSA každý týden a nebýt častých upgrade do Businessu tak bych se už asi z toho poblil. Chápu, že se šetřil musí, ale tohle bych nenakoupil ani zadarmo. Díky!!!


Skybob
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 524
Registrován: 07. 07. 2006, 13:14
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Skybob »

:D :D Myslím, že ta bageta zas tak šíleně špatná nebude a když ti tak nechutná tak nelítej s ČSA!!!!!!!!!! :twisted:
Naposledy upravil(a) Skybob dne 13. 01. 2007, 20:46, celkem upraveno 2 x.

dracoola
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 823
Registrován: 13. 08. 2006, 07:57
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Hnusná bageta

Příspěvek od dracoola »

clovicek píše:Ahoj, doufám, že někdo, kdo pracuje jako CC u ČSA předá následující zpětnou vazbu. Ta malá bageta od Hamé je fakt hnusná. Nedá se to ani kousat, jak je gumová. Létám s ČSA každý týden a nebýt častých upgrade do Businessu tak bych se už asi z toho poblil. Chápu, že se šetřil musí, ale tohle bych nenakoupil ani zadarmo. Díky!!!