pepa007 píše:takže ví někdo jaké linky bude A319 lítat?
tisková zpráva na webu ČSA:
Nové letouny A319 budou nasazovány na linky, které patří v síti ČSA k nejpoptávanějším jako je Brusel, Madrid, Athény, Londýn – Stansted ale také Oděsa, Soluň, Jerevan či Düsseldorf. Na první cestu by se nový letoun měl vydat v pondělí ráno do Bruselu. Nové Airbusy A319 ve flotile nahradí letadla Boeing 737-500, které společnost po ukončení operativního leasingu v dubnu a květnu letošního roku vrátí majiteli. Nová letadla ČSA pořídily v uspořádání pro dvě třídy – Business a Economy class. Nabízejí místa pro 135 cestujících a jejich kapacita je tak o 27 míst vyšší než u letounů B737-500.
Jasny, ja sice vim, ze tam bude na jedny strane o sedacky min, bohuzel jsem si jaksi predstavila dve sedacky na atrce a ne 3 sedacky na airbusu, takze proto jsem mela utkvelou predstavu, ze tam musi byt lichy pocet sedacek. Ach jo
A mohu se zeptat, jak je to presne s usporadanim sedacek?
U A320 GEA a GEB je 26 vsude na A-F (nevim jestli se cisluje od jednicky - letel jsem s nima uz 5x a zase si to nepamatuju), u novych LEE-G je rad 27 (tam myslim, ze je 1-27),
Kde je ta pulrada u A319 - typnul bych ze vpredu bude rada 1 jenom A a C za dverma, misto 1 D-F bude satna. a vzadu to bude koncit radou 23.
Diky za odpovedi.
OR píše:A mohu se zeptat, jak je to presne s usporadanim sedacek? U A320 GEA a GEB je 26 vsude na A-F (nevim jestli se cisluje od jednicky - letel jsem s nima uz 5x a zase si to nepamatuju), u novych LEE-G je rad 27 (tam myslim, ze je 1-27), Kde je ta pulrada u A319 - typnul bych ze vpredu bude rada 1 jenom A a C za dverma, misto 1 D-F bude satna. a vzadu to bude koncit radou 23. Diky za odpovedi.
tak tohle nevim.Kdyz se dneska do A319 v praci dostanu tak se podivam jak to tam je
OR píše:A mohu se zeptat, jak je to presne s usporadanim sedacek? U A320 GEA a GEB je 26 vsude na A-F (nevim jestli se cisluje od jednicky - letel jsem s nima uz 5x a zase si to nepamatuju), u novych LEE-G je rad 27 (tam myslim, ze je 1-27), Kde je ta pulrada u A319 - typnul bych ze vpredu bude rada 1 jenom A a C za dverma, misto 1 D-F bude satna. a vzadu to bude koncit radou 23. Diky za odpovedi.
Podle seatmapy v odb. systemu na OK630 12/MAR kam zítra OK-MEK poprve leti je v prvni rade pouze 1DEF, resp. 1DF v pripade C/class, 1ABC chybi
Tak to je zajimavy, spis jsem videl, ze kdyz je o jednu radu vic, tak je to na port side. za dverni je jenom sklo nebo tenka prepazka.
Nemel by nekdo fotku usporadani interieru v predu?
vita píše:Jaktože A319 ČSA má nad křídlem jeden pár nouzových východů a A319 Easy Jetu má dva páry? Co jsem tak koukal, tak jsem dva páry východů našel ještě u některých strojů Germanwings, ale jen u některých... Jak to tedy je? jsou ty 8-dveřové A319 nějaké low-cost verze, kde mají na křídlech dva páry, aby bylo možno vést v letadle víc lidí?
To je asi nějaký omyl, ne?
Dva páry má A320. A319 je konstruováno s jedním párem, víc lidí by se tam stejně nevešlo.
Zrovna tak premyslim, jestli JAR-OPS stanovuje pocet nouzovych vychodu na urcity pocet cestujicich. Vim, ze je tam stanoveno, na kolik cestujicich musi byt nainstalovano kolik nafukovacich skluzu, ale samotny pocet nouzaku? ma to nekdo nastudovane?
2jane: JAR OPS jen řeší, že do určitého času se musí letadlo evakuovat....(ted nevim z hlavy jestli to je 120 nebo 180s a jsem linej to hledat-omlouvam se ) když bude jeden velkej nouzak,tak to klidně muže stačit