A319 pro ČSA
A319 pro ČSA
Tak dnes se můžeme těšít na zcela nový typ v barvách ČSA. Nevíte někdo specifikace? V jaké konfiguraci bude lítat? První linka?
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1007
- Registrován: 20. 04. 2003, 13:11
- Stav: Offline
Tak planes mi odpovědelo..
Nový A319 ČSA má maximální vzletovou hmotnost 68 tun, v konceptu "flexible take off weight" se může zvýšit až na 75,5 tuny. V celoekonomické verzi je 135 sedadel, prvních 10 řad má letadlo konvertibilních, může být tedy uspořádáno jen pro celkem 116 pasažérů v obchodní a ekonomické třídě. S typem A319 počítají ČSA především na linky do Amsterdamu, Bruselu, Curychu, Düsseldorfu, Jerevanu, Madridu, Samary, Soluně a Oděsy.
těším se na první foto.
Nový A319 ČSA má maximální vzletovou hmotnost 68 tun, v konceptu "flexible take off weight" se může zvýšit až na 75,5 tuny. V celoekonomické verzi je 135 sedadel, prvních 10 řad má letadlo konvertibilních, může být tedy uspořádáno jen pro celkem 116 pasažérů v obchodní a ekonomické třídě. S typem A319 počítají ČSA především na linky do Amsterdamu, Bruselu, Curychu, Düsseldorfu, Jerevanu, Madridu, Samary, Soluně a Oděsy.
těším se na první foto.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 760
- Registrován: 30. 01. 2005, 12:41
- Oblíbené typy letadel: MD11
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Mně se moc nelíbí - ani ne tak z principu, že to je Airbus , ale prostě je takový "moc krátký"
Viděl jsem na Planes.cz i další připravovaný A320, ten přiletí kdy? Jinak dneska máme docela bouřlivé dny pokud jde o zajímavé dění u českých společností (Repaint tří letadel TVS, teď nová letadla pro ČSA..)
Viděl jsem na Planes.cz i další připravovaný A320, ten přiletí kdy? Jinak dneska máme docela bouřlivé dny pokud jde o zajímavé dění u českých společností (Repaint tří letadel TVS, teď nová letadla pro ČSA..)
A319 se mi moc líbí, ale barvy ČSA tak, jak jsou aplikované na A319, považuji osobně za nepovedené. Nápis ČSA je střašně velký a svou velikostí nekoresponduje se "šipkami" na kýlovce. Většího nápisu ČSA jsem si všiml už u A320, ale vzhledem k jeho délce to nebylo tak patrné, jak jetomu u 319.
Téměř nečitelný a velice snadno přehlédnutelný je (nepříliš významný) nápis Czech airlines v modrém podélném pruhu.
Bohužel, nelíbí se mi to.
Téměř nečitelný a velice snadno přehlédnutelný je (nepříliš významný) nápis Czech airlines v modrém podélném pruhu.
Bohužel, nelíbí se mi to.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 524
- Registrován: 07. 07. 2006, 13:14
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Thisway píše:A319 se mi moc líbí, ale barvy ČSA tak, jak jsou aplikované na A319, považuji osobně za nepovedené. Nápis ČSA je střašně velký a svou velikostí nekoresponduje se "šipkami" na kýlovce. Většího nápisu ČSA jsem si všiml už u A320, ale vzhledem k jeho délce to nebylo tak patrné, jak jetomu u 319.
Téměř nečitelný a velice snadno přehlédnutelný je (nepříliš významný) nápis Czech airlines v modrém podélném pruhu.
Bohužel, nelíbí se mi to.
Mě to připadá pěkný... je to krasavice to se musí nechat!!
Thisway píše:A319 se mi moc líbí, ale barvy ČSA tak, jak jsou aplikované na A319, považuji osobně za nepovedené. Nápis ČSA je střašně velký a svou velikostí nekoresponduje se "šipkami" na kýlovce. Většího nápisu ČSA jsem si všiml už u A320, ale vzhledem k jeho délce to nebylo tak patrné, jak jetomu u 319.
Téměř nečitelný a velice snadno přehlédnutelný je (nepříliš významný) nápis Czech airlines v modrém podélném pruhu.
Bohužel, nelíbí se mi to.
Já myslím, že je to jen otázka času a zvyku. To stávající barevné provedení mámé všichni automaticky spojené se 737, takže na čemkoli jiném/novém to vypadá "divně".
Jaktože A319 ČSA má nad křídlem jeden pár nouzových východů a A319 Easy Jetu má dva páry? Co jsem tak koukal, tak jsem dva páry východů našel ještě u některých strojů Germanwings, ale jen u některých...
Jak to tedy je? jsou ty 8-dveřové A319 nějaké low-cost verze, kde mají na křídlech dva páry, aby bylo možno vést v letadle víc lidí?
Jak to tedy je? jsou ty 8-dveřové A319 nějaké low-cost verze, kde mají na křídlech dva páry, aby bylo možno vést v letadle víc lidí?