Robert píše:No pokud jsou parametry služby jako odbavení, palubní servis a další stejné, tak v pořádku. Je tomu, ale skutečně tak? Napadá mě, odpovídají rozteče business class sedadel u pronajatých letadel apod.
Odbaveni ano, palubni servis ano (nekdo muze rikat cosi o urovni posadek, ale tam je takova variabilita... zazil jsem hodne dobre posadky QS i hodne spatne posadky OK, I naopak).
Roztece sedadel ne, ale ty preci nejsou konzistetni castokrat ani v ramci jednoho typu spolecnosti (treba v prubehu vymeny kabin), kdepak jeste mezi ruznymy typy.
Robert píše:I když mě tu furt ujišťujete, že tyhle pronájmy letadel jsou běžná praxe i v zahraničí, stále si myslím, že u společností, které jsem uvedl, je to spíš okrajová záležitost. Pokud si tyto aerolinie pronajímají nějaká letadla, tak protože nemají dostatek vlastních pro další expanzi. ČSA pronajala svá celkem nová letadla low-costu do Německa, aby si pak jiná půjčovala od dalších společností. Jak říkám, asi to znamená zisk pro ČSA, nicméně mi to nepřijde úplně normální přístup.
Taky nepovazuju model "pronajmeme sva letadla pryc, a pak to zalepime travelou a go2sky" za idealni, ale zjevne pomaha CSA prezit.