Vytíženost letadel

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět
Tom Air
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 569
Registrován: 02. 02. 2004, 16:26
Oblíbené typy letadel: B777
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Vytíženost letadel

Příspěvek od Tom Air »

Kdysi jsem někde četl, že v průměru stráví letadlo ČSA ve vzduchu cca. 9 hodin denně a vytíženost letadel je 66%. Obracím se na Vás s následujícími dotazy:¨1/ nevíte náhodou někdo, jaká je vytíženost jednotlivých typů letadel v parku ČSA a 2/ jaká jsou tato čísla u ostatních evropských leteckých společností? Díky za odpovědi.


jirkapilot
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 354
Registrován: 28. 01. 2003, 10:16
Stav: Offline

Vytíženost letadel

Příspěvek od jirkapilot »

Mas-li na mysli tzv. "load factor", ten byl v r. 2003 u nasledujicich spolecnosti v Evrope:
KLM - 80%
Swiss - 72,4%
Lufthansa - 73,3%
Aeroflot - 69,4%
SAS - 63,5%
Finnair - 69,6%

..jinak staci zadat load factor do vyhledavace a hledat a hledat..

Jano
Stav: Offline

Vytíženost letadel

Příspěvek od Jano »

KLM

http://www.shareholder.com/klm/released ... eid=128003

Traffic and Capacity Statistics - January 2004
# Passenger load factor improved 2.3 percentage points to 78.5 percent
# Passenger capacity still 6 percent below last year
# Cargo load factor increased by 2.3 percentage points to 67 percent.

Passenger Traffic
January passenger capacity was down 6 percent. As traffic decreased by only 3 percent, passenger load factor improved by 2.3 percentage points to 78.5 percent.
On the Asia Pacific routes capacity was 2 percent lower than last year. As traffic in this route area was 3 percent lower than last year, load factor decreased by 0.8 percentage points to 81.5 percent.
North Atlantic load factor improved by 5.7 percentage points to 81.1 percent. This is the result of a capacity decrease of 17 percent, which is in line with the previous months, and a decrease in traffic of 11 percent.
Traffic on the Middle East / South Asia route area was 5 percent up on last year. Capacity was down 3 percent, which resulted in a load factor improvement of 6.4 percentage points to 80.9 percent.
The strong improvement in load factor on the North Atlantic and the Middle East /South Asia route area in part relates to last year’s increasing tension in the Middle East.
European traffic was 3 percent below last year's level on 3 percent lower capacity. Load factor of 65.7 percent was virtually on the same level as last year.

Poznamka: Trans Atlantic load factor (LF) je uvadzany ako LF NW/KL Joint Venture. Viac info o rezdeleni sedadiel je tu (post by IndustrialPate)
http://www.airliners.net/discussions/ge ... in/1371216

Tieto cisla su (maju byt) vacsinou uvedene v Investor Relations na kazdej web site.

--Jano


Odpovědět