Nové barvy letadel ČSA
image
jestlize by se premalovavala letadla do jineho image, tak by pravdepodobne muselo dojit k zmene celeho corporate image CSA.Vim, ze se o tom za Tvrdika uvazovalo, ale bylo to velice financne nakladne, nejsou to prece jen letadla.neverim, ze dnes maji CSA finance na zmenu corporate image.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 542
- Registrován: 28. 06. 2007, 10:54
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: image
lojza píše:jestlize by se premalovavala letadla do jineho image, tak by pravdepodobne muselo dojit k zmene celeho corporate image CSA.Vim, ze se o tom za Tvrdika uvazovalo, ale bylo to velice financne nakladne, nejsou to prece jen letadla.neverim, ze dnes maji CSA finance na zmenu corporate image.
Takovy veci se nedejou jen tak, myslim ze to pujde ruku v ruce s vyjadrenim o dalkove flotile
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 542
- Registrován: 28. 06. 2007, 10:54
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Zakladani LCC v ramci CSA je nesmysl.Prisli na to take v ANZ.
Pls see below
Air New Zealand said it will shut down its Freedom Air low-cost unit next March 30, replacing many of its services with ANZ mainline flights, which the company said have similar fares to Freedom flights but offer better service.
GM-Short Haul Airlines Norm Thompson, who soon will move to the newly created post of ANZ deputy CEO, said a review of short-haul Freedom services across the Tasman Sea to Australia revealed that passengers' "overwhelming preference was for us to focus on upgrading and enhancing our services."
Freedom Air has been operating for more than 10 years. "The reality is that the price of airfares has fallen dramatically over the past 10 years and today there is little difference between Freedom and Air New Zealand fares," Thompson said, noting that customers booking ANZ flights across the Tasman will get "a more consistent and higher quality of service" than aboard Freedom flights.
He said the switch means ANZ will add nine new city-pairs, including one new Australian destination (Coolangatta) and two New Zealand destinations (Dunedin and Hamilton) to its network. "The switch from Freedom Air to Air New Zealand will have a number of advantages for many passengers, including the ability for them to earn Air New Zealand Airpoints, enjoy seamless booking services and all the other great benefits that arise from Air New Zealand's full-service network," he said.
No redundancies are anticipated as affected staff will be offered jobs within ANZ Group, Thompson added. Freedom operates A320-200s.
Pls see below
Air New Zealand said it will shut down its Freedom Air low-cost unit next March 30, replacing many of its services with ANZ mainline flights, which the company said have similar fares to Freedom flights but offer better service.
GM-Short Haul Airlines Norm Thompson, who soon will move to the newly created post of ANZ deputy CEO, said a review of short-haul Freedom services across the Tasman Sea to Australia revealed that passengers' "overwhelming preference was for us to focus on upgrading and enhancing our services."
Freedom Air has been operating for more than 10 years. "The reality is that the price of airfares has fallen dramatically over the past 10 years and today there is little difference between Freedom and Air New Zealand fares," Thompson said, noting that customers booking ANZ flights across the Tasman will get "a more consistent and higher quality of service" than aboard Freedom flights.
He said the switch means ANZ will add nine new city-pairs, including one new Australian destination (Coolangatta) and two New Zealand destinations (Dunedin and Hamilton) to its network. "The switch from Freedom Air to Air New Zealand will have a number of advantages for many passengers, including the ability for them to earn Air New Zealand Airpoints, enjoy seamless booking services and all the other great benefits that arise from Air New Zealand's full-service network," he said.
No redundancies are anticipated as affected staff will be offered jobs within ANZ Group, Thompson added. Freedom operates A320-200s.
To Wentie - ján si to moc nedokážu představit , mohl bys to ještě jednou popsat? Trsátko čili diamant bude na ocase namísto současných "fofrpruhů" a místo velkého "ČSA" v přední části letadla bude jiný font? A místo současných červenomodrých podélných čar bude šedočervená?
Možná budu vypadat jako zpátečník (ačkoliv změně corporate image se nebráním), ale proč proboha takový blbý barvy?? To radši ty starý, možná trošku pozměněný. Současný vzor má oporu v barvách naší státní vlajky, dokonce i trojúhelníky na ocase připomínají vlajku. A teď diamanty a šedočervený motiv? Když jsem to poprvé viděl na tiskoviných, řekl jsem si budiž, ale na letadlech? Navíc to je od začátku takový mimo mísu - proč by zrovna tenhle motiv měl prezentovat ČSA?? Zejména trsátko?
Možná budu vypadat jako zpátečník (ačkoliv změně corporate image se nebráním), ale proč proboha takový blbý barvy?? To radši ty starý, možná trošku pozměněný. Současný vzor má oporu v barvách naší státní vlajky, dokonce i trojúhelníky na ocase připomínají vlajku. A teď diamanty a šedočervený motiv? Když jsem to poprvé viděl na tiskoviných, řekl jsem si budiž, ale na letadlech? Navíc to je od začátku takový mimo mísu - proč by zrovna tenhle motiv měl prezentovat ČSA?? Zejména trsátko?
Tak tady máme to trsátko... http://www.upv.cz/pls/portal30/ozdet?po ... 92&plan=cs Ten háček nad C mi tam vůbec nesedí....
skater píše:Tak tady máme to trsátko... http://www.upv.cz/pls/portal30/ozdet?po ... 92&plan=cs Ten háček nad C mi tam vůbec nesedí....
Proboha jen to ne, vzdyt je to pekne osklivy!
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
.. a nějaký info jak se vybírala kreativní agentůra? ) Můj dlouhodobě skeptický náhled je takový, že spíš než nové logo je pro managers důležitější výběr "té správné" agentury. Buďto takové, ve které pracuje švára, nebo pokud by byl strach tak aspoň nějaký kámoš z bývalé práce, co pak za zacvaká pivo při společné dovolené na MRU )))
fakt žádné iluze ..
fakt žádné iluze ..
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 88
- Registrován: 06. 11. 2003, 20:57
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
lojza píše:Zakladani LCC v ramci CSA je nesmysl.Prisli na to take v ANZ.
Pls see below
Neni se cemu divit, v ramci Noveho Zelandu maji Freedomair minimalni trzni podil, defacto litaj pouze z mensich NZ mest do Australie + Fiji a z AKL do Brisbane.
Vubec je zajimavy se podivat na to jakou cestou se AirNZ vydal po tom co se CEO stal Mr. Fyfe... kdyz tam zacal NZ na tom byl bez mala tak dobre jako CSA dnes, bez milosti vyhazel a sekrtal co se dalo, ukoncil radu prodelecnych linek... pro zajimavost v ramci uspor na short haul letech uklizi letadlo posadka. No proste typ cloveka kteryho ted CSA asi potrebuje nejvice.
bez milosti vyhazel a sekrtal co se dalo, ukoncil radu prodelecnych linek... pro zajimavost v ramci uspor na short haul letech uklizi letadlo posadka. No proste typ cloveka kteryho ted CSA asi potrebuje nejvice
To RL sliboval taky, ozdravení, propouštění - a jak otočil "našim cílem je udržet práci pro všechny a počet letadel taky". A vždycky se změny týkaly jen provozu-nižší počty check-inářů, snížené posádky, osekaný servis. Nahoře byly jen rošády a malá domů. A aniž bych se vyhýbal uklízení letadla na short haul, myslím že úklid je v tomhle směru položka zcela marginální (navíc na spoustě destinací je kontrakt stáhnutý tak, že se šetří skoro na všem). Seškrtej další linky a ČSA už bude opravdu dopravce exkluzivně pro ČR-SR, vždyť už skorem nic nelítáme. Spíš by se měly zastavit takový blbiny, jako kreslení trsátek na letadla. Člověka, kterého ČSA nejvíc potřebuje, je typ, který dá společnosti určitou vizi a perspektivu. Zkrátka něco, co ČSA odliší od ostatních..zapátrej v paměti a všichni významní hráči v letecké dopravě nabízejí něco, čím jsou typičtí (Singapore - luxus, Lufthansa - studená přesnost a spolehlivost, Easy - levná cena a slušná spolehlivost, RyanAir - Leary a jeho reklamy , jen pro příklad). Pátrej po ČSA a čím je společnost výjimečná? Tedy kromě katastrofálního nedostatku směřování a silných odborů..? A to je ten problém - prostě v zahraničí se nikomu nic nevybaví, nové zákazníky si nepřilákáš, podíl na trhu stagnuje nebo padá. ČSA jsou dobrá aerolinka, ale takových je spousta. A trsátka to nespraví..
prodejce píše:.. a nějaký info jak se vybírala kreativní agentůra? ) Můj dlouhodobě skeptický náhled je takový, že spíš než nové logo je pro managers důležitější výběr "té správné" agentury. Buďto takové, ve které pracuje švára, nebo pokud by byl strach tak aspoň nějaký kámoš z bývalé práce, co pak za zacvaká pivo při společné dovolené na MRU )))
fakt žádné iluze ..
asi tak Ale je to o schopnostech celého managementu. Vymyslet změnu corporate identity a zaplatit kamaradskou agenturu dokaze kazdej debil.
CSA proste funguji jako za socializmu. Ja mel tu cest potkat tenhle tyden nekolik lidi co delali na obchodnich pozicich CSA dlouha leta a povim vam, to je mazec.
Jejich predstava o fungovani spolecnosti je uplne mimo realitu. Spousta kecu o tom jak se vsechno dela, ale pri dotazu na konkretni vec Vam zacnou rikat jak maji predse 15let zkusenost ve velke letecké společnosti a že sem si vůbec dovolil se na něco zeptat. Najimal sem ted nekolik lidi a bylo mezi par surp kousku, kteri vám začnou na rovinu říkat, že jsou jediný možný kandidáti a jejich nepřijetí bude znamenat zánik společnosti a osudovou chybu. V případě nesouhlasu začnou rovnou vyhrožovat.