Nový lowcost ČSA
3.trida
Pro me to zname opet zmena v strategii, jeste za meho pusobeni ve spolecnosti, se vehemetne masirovala verejnost, ze se CSA budou hlavne orientovat na dobre platici cestujici a ostatni je nezajima a stejne tak vedeni ridilo treba prodejni usek, nyni obrat o 180 stupne.Nicmene podle meho nazoru to je nevyhnutelnost a krok mel byt udelan jeste pred nekolika lety.
Ruku v ruce s tim by ale melo dojit k snizovani nakladu a to k razantnimu.
Bohuzel o nakladech se nikde nemluvi, nebo jsem to nikde nevidel.
Ruku v ruce s tim by ale melo dojit k snizovani nakladu a to k razantnimu.
Bohuzel o nakladech se nikde nemluvi, nebo jsem to nikde nevidel.
Jsem dost zvědavej na ty ceny... jen aby to nebylo něco typu: PRG-BCN-PRG - původně: 3990 Kč*, nyní 2990 Kč*
*(cena za zpáteční letenku, nezahrnuje taxy a ostaní poplatky)
Pokud budou jejich lowcost ceny treba 3000 Kc (vc. vsech tax), tak bych o koupi zauvazoval.... ale obavam, ze ta "vyhodna cena" bude tak kolem 4000
*(cena za zpáteční letenku, nezahrnuje taxy a ostaní poplatky)
Pokud budou jejich lowcost ceny treba 3000 Kc (vc. vsech tax), tak bych o koupi zauvazoval.... ale obavam, ze ta "vyhodna cena" bude tak kolem 4000
LCC
Me se to nejak nezamlouva.Prodavat kapacitu za ceny lowcostu bez snizovani nakladu, nemyslim tim priplaceni na catering, je cesta do cervenych cisel.S LCC je velmi tezke konkurovat.Verim, ze to tak nebude.Bud pujde o letenky nakupovane hodne dopredu, pak to bude asi tak maximalne 2-3 rady resp. 18 sedacek nebo pujde o vyprodej neobsazene kapacity tesne pred odletem.Spis si myslim, ze se oprasil minuly projekt resp. bude to spis marketingovy nastroj, jak pritahnout zajem potencialnich pax, kteri potom nakoupi letenku za cenu standardni letenky, protoze za LCC jiz nebude kapacita.Jinak mi to nedava moc velky smysl.Je to mozna take reakce na agresivni nastup SE do PRG.Uvidime.Kazdopadne takovy projekt tady byl a neprosel, tak ted druhy pokus.Treba to vyjde.Nicmene opet zmena obchodni strategie jestlize nejaka jeste existuje.Zavest znacku bude take neco stat, neb urcite plati, jestlize chces penize vydelat, tak musis nejake utratit
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 542
- Registrován: 28. 06. 2007, 10:54
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Dle me se potaci a nevi kudy kam. SE jsou v ohromným laufu, ze zacatku mohli tvrdit, ze je to neohrozuje a ze se budou do budoucna soustredit na kvalitu. Jenze SE jim zacinaji ubirat business zákoše a tak CSA zmatene zkousi prostrilet se do LCC. Par sedacek asi obsadi, ale budou se placat tam i tam. Ja z toho proste porad citim rozhodovani statniho podniku.
Don intanon píše:Dle me se potaci a nevi kudy kam. SE jsou v ohromným laufu, ze zacatku mohli tvrdit, ze je to neohrozuje a ze se budou do budoucna soustredit na kvalitu. Jenze SE jim zacinaji ubirat business zákoše a tak CSA zmatene zkousi prostrilet se do LCC. Par sedacek asi obsadi, ale budou se placat tam i tam. Ja z toho proste porad citim rozhodovani statniho podniku.
jsem velmi zvědav, zda CSA budou i příští rok tvrdit, že Paříž je pro ně mezi třemi nejvýnosnějšími linkami..poté, co SE začnou létat třikrát denně...a mimochodem, asi moc dobře Sky ví, proč Paříž nedává do akcí - ta linka má fakt kapacitu.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 294
- Registrován: 17. 05. 2007, 14:03
- Stav: Offline
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4080
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: LCC
lojza píše:Me se to nejak nezamlouva.Prodavat kapacitu za ceny lowcostu bez snizovani nakladu, nemyslim tim priplaceni na catering, je cesta do cervenych cisel.
Absolutne souhlasim s tvym prispevkem! (A jak vis, to se nestava prilis casto ) Klicovy termin je to snizovani nakladu. Levnou letenku umi prodat kde kdo, ale schopnost levne vyrobit, to je to, co dela rozdil mezi vitezy a porazenymi.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
Re: LCC
lojza píše:Me se to nejak nezamlouva.Prodavat kapacitu za ceny lowcostu bez snizovani nakladu, nemyslim tim priplaceni na catering, je cesta do cervenych cisel.S LCC je velmi tezke konkurovat.Verim, ze to tak nebude.Bud pujde o letenky nakupovane hodne dopredu, pak to bude asi tak maximalne 2-3 rady resp. 18 sedacek nebo pujde o vyprodej neobsazene kapacity tesne pred odletem.Spis si myslim, ze se oprasil minuly projekt resp. bude to spis marketingovy nastroj, jak pritahnout zajem potencialnich pax, kteri potom nakoupi letenku za cenu standardni letenky, protoze za LCC jiz nebude kapacita.Jinak mi to nedava moc velky smysl.Je to mozna take reakce na agresivni nastup SE do PRG.Uvidime.Kazdopadne takovy projekt tady byl a neprosel, tak ted druhy pokus.Treba to vyjde.Nicmene opet zmena obchodni strategie jestlize nejaka jeste existuje.Zavest znacku bude take neco stat, neb urcite plati, jestlize chces penize vydelat, tak musis nejake utratit
to jsem na ně fakt zvědavej. funguje doprodej kapacity pod jinou značkou někde jinde na světě? vím jen o TVS a tam je to fiasko. pokud by tenhle systém byl funkční tak si myslím že už by dávno v evropě fungoval.
přijde mi odvážný pouštět se do takovýho novátorství v oblasti, ve které jsem slabej (marketing, obchod). i kdybych připustil že by to mohlo fungovat, tak nevěřím že v podání ČSA.