Nový lowcost ČSA
TRzby
Me by nejvice zajimalo, kam jdou inkasove trzby za prodeje pres C4S, verim, ze na ucet matky cili CSA a.s a ne na ucet C4S nekde u Ebanky resp.Raiffaisen doufam, ze bystrym ucastnikum fora je jasne, proc je najednou plno schopnych manazeru z Ebanky v CSA podpis pana Kasa jeste dostavam na reklamnich dopisech od Ebanky jako reditele nejakeho marketingoveho oddeleni co otravuje marginalni low cost klinety banky
lojza píše:ano samozrejme, toto jsou vlastni letecke spolecnosti s identifikovatelnymi naklady.C4S je zprostredkovatel a jeden prodejni kanal parazitujici na distribucnim systemu CSA.C4S je pc a server a pan Kasa.Thisway píše:A jak je to třeba u LOTu s Centralwings nebo Iberie s Clickair? Je to vlastně podobný princip, jen tato "společnost" nemá vlastní letadla, ale létá letadly ČSA, nebo se pletu?
Ale třeba o té kanibalizaci se tu tím pádem můžeme bavit také, ne? Mohli bychom si taky rovnou položit otázku: Proč raději neprodávají Iberia a LOT levnější letenky pod svojí značkou? A nejsou vlastně manažeři těchto společností bývalými spolužáky či příbuznými manažerů LOTu/Iberie?
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/do ... ro5495_0_1
Tedy pan Kaše si od toho tedy asi opravdu moc nesliboval
Tedy pan Kaše si od toho tedy asi opravdu moc nesliboval
Thisway píše:A jak je to třeba u LOTu s Centralwings nebo Iberie s Clickair? Je to vlastně podobný princip, jen tato "společnost" nemá vlastní letadla, ale létá letadly ČSA, nebo se pletu?
Jak ti to napsal Lojza. Jinak receno, je uplne zbytecne spoustet web, delat propagaci, vsechno komplikovat a hlavne za to vsechno utracet, kdyz efekt je minimalni a mnohem jednoduseji by bylo nahrat do GDS par special tarifu, poslat info cestovkam a ty uz radi prodaji levne letenky dal.
Clickair, Germanwings jsou spolecnosti do kterych mimo jine vstoupili i materske aerolinky. Jsou to plnohodnotne nizkonakladove spolecnosti, kt. funguji na bazi LCC modelu se vsim vsudy. LH nebo IB nechteji pustit podil na trhu dalsimu hraci a tak si vytvorili LCC, ktery bude brat klientelu spolecneosem jako U2 a FR. Nutno podotknout, ze LH a IB jsou v uplne jine finacni kondici a funguji na mnohem vspelejsim a bohatsim trhu. Tyhle spolecnosti maji nizkou zakladnu nakladu a tim padem muzou konkureovat zavedenym lowcostum - to CSA nemuze. Nizkonakladova spolecnost ma mit nizke naklady a tom jsem nikde necetl. Naklady spis rostou.
Studentiku pletete pate pres devate.Centralwings/Clickair zpravidla prece nelita stejne destinace jako LOT/Iberie.Nestracejte cas srovnavanim dcerinek s vlastnimi ocelovymi ptaky a dcerinku s Kasou ale treba i on casem budem mit vlastni ocelove ptaky zalozeni LCC standardni aerolinkou je vzdy risiko, protoze se malo kdy podari opravdu oddelit naklady matky od dcery.Treba C4S je pocatek LCC.nevim.Thisway píše:lojza píše:ano samozrejme, toto jsou vlastni letecke spolecnosti s identifikovatelnymi naklady.C4S je zprostredkovatel a jeden prodejni kanal parazitujici na distribucnim systemu CSA.C4S je pc a server a pan Kasa.Thisway píše:A jak je to třeba u LOTu s Centralwings nebo Iberie s Clickair? Je to vlastně podobný princip, jen tato "společnost" nemá vlastní letadla, ale létá letadly ČSA, nebo se pletu?
Ale třeba o té kanibalizaci se tu tím pádem můžeme bavit také, ne? Mohli bychom si taky rovnou položit otázku: Proč raději neprodávají Iberia a LOT levnější letenky pod svojí značkou? A nejsou vlastně manažeři těchto společností bývalými spolužáky či příbuznými manažerů LOTu/Iberie?
z logiky veci vyplyva, ze to nikdy prece nemohou byt objemy jako u LCC.Dale z logiky moznosti nakupu pouze zpatecni letenky se potencial jeste zmensi.Proc neni OW mi trochu unika.odhaduji maximalne tak 18sedacek na linku 3 rady v nejmene atraktivni dny.klasicky vyprodejovy zpatecni restriktivni tarif.Bylo by zajimave, o kolik se snizil pristup na web booking CSA o 200 menedider píše:Thisway píše:http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/domaci-ekonomika/clanek.phtml?id=508276&tro5495_0_1
Tedy pan Kaše si od toho tedy asi opravdu moc nesliboval
až 200...tak to je potom jine kafe. Kolik sedadel CSA denne vypravi? 20.000 ach jo.
Luko2 píše:Nechápu proč všichni novináři tak lžou. To je totální ojeb běžných lidí, kteří ihned nevědí která bije. Neustále všude zdůrazňijí cenu 1990 Kč, ačkoliv za tyhle peníze C4S nic nenabízí.
Je to naprosto stejná finta jako reklamované telefony za 1 korunu.
když se podíváš do dnešních novin, ne všichni na to skočili. někde to píší, že to je za 3980, myslím, že třeba dnešní mf dnes
Ty dny bych si netroufal odhadovat, ale jinak nelze než souhlasit a předpokládám, že o moc víc si od toho opravdu nikdo nesliboval.lojza píše:z logiky veci vyplyva, ze to nikdy prece nemohou byt objemy jako u LCC.Dale z logiky moznosti nakupu pouze zpatecni letenky se potencial jeste zmensi.Proc neni OW mi trochu unika.odhaduji maximalne tak 18sedacek na linku 3 rady v nejmene atraktivni dny.dider píše:Thisway píše:http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/domaci-ekonomika/clanek.phtml?id=508276&tro5495_0_1
Tedy pan Kaše si od toho tedy asi opravdu moc nesliboval
až 200...tak to je potom jine kafe. Kolik sedadel CSA denne vypravi? 20.000 ach jo.