Nový lowcost ČSA

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět
lojza
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1321
Registrován: 24. 06. 2003, 22:09
Stav: Offline

TRzby

Příspěvek od lojza »

Me by nejvice zajimalo, kam jdou inkasove trzby za prodeje pres C4S, verim, ze na ucet matky cili CSA a.s a ne na ucet C4S nekde u Ebanky resp.Raiffaisen :D doufam, ze bystrym ucastnikum fora je jasne, proc je najednou plno schopnych manazeru z Ebanky v CSA :) podpis pana Kasa jeste dostavam na reklamnich dopisech od Ebanky jako reditele nejakeho marketingoveho oddeleni :lol: co otravuje marginalni low cost klinety banky 8)


Thisway
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1703
Registrován: 24. 05. 2005, 20:35
Stav: Offline

Příspěvek od Thisway »

lojza píše:
Thisway píše:A jak je to třeba u LOTu s Centralwings nebo Iberie s Clickair? Je to vlastně podobný princip, jen tato "společnost" nemá vlastní letadla, ale létá letadly ČSA, nebo se pletu?
ano samozrejme, toto jsou vlastni letecke spolecnosti s identifikovatelnymi naklady.C4S je zprostredkovatel a jeden prodejni kanal parazitujici na distribucnim systemu CSA.C4S je pc a server :lol: a pan Kasa. :lol:

Ale třeba o té kanibalizaci se tu tím pádem můžeme bavit také, ne? Mohli bychom si taky rovnou položit otázku: Proč raději neprodávají Iberia a LOT levnější letenky pod svojí značkou? A nejsou vlastně manažeři těchto společností bývalými spolužáky či příbuznými manažerů LOTu/Iberie?

Thisway
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1703
Registrován: 24. 05. 2005, 20:35
Stav: Offline

Příspěvek od Thisway »

http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/do ... ro5495_0_1
Tedy pan Kaše si od toho tedy asi opravdu moc nesliboval :? :lol: :cry:

Luko2
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 355
Registrován: 03. 11. 2004, 12:21
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Luko2 »

Nechápu proč všichni novináři tak lžou. To je totální ojeb běžných lidí, kteří ihned nevědí která bije. Neustále všude zdůrazňijí cenu 1990 Kč, ačkoliv za tyhle peníze C4S nic nenabízí.

Je to naprosto stejná finta jako reklamované telefony za 1 korunu.

dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Příspěvek od dider »

Thisway píše:A jak je to třeba u LOTu s Centralwings nebo Iberie s Clickair? Je to vlastně podobný princip, jen tato "společnost" nemá vlastní letadla, ale létá letadly ČSA, nebo se pletu?


Jak ti to napsal Lojza. Jinak receno, je uplne zbytecne spoustet web, delat propagaci, vsechno komplikovat a hlavne za to vsechno utracet, kdyz efekt je minimalni a mnohem jednoduseji by bylo nahrat do GDS par special tarifu, poslat info cestovkam a ty uz radi prodaji levne letenky dal.
Clickair, Germanwings jsou spolecnosti do kterych mimo jine vstoupili i materske aerolinky. Jsou to plnohodnotne nizkonakladove spolecnosti, kt. funguji na bazi LCC modelu se vsim vsudy. LH nebo IB nechteji pustit podil na trhu dalsimu hraci a tak si vytvorili LCC, ktery bude brat klientelu spolecneosem jako U2 a FR. Nutno podotknout, ze LH a IB jsou v uplne jine finacni kondici a funguji na mnohem vspelejsim a bohatsim trhu. Tyhle spolecnosti maji nizkou zakladnu nakladu a tim padem muzou konkureovat zavedenym lowcostum - to CSA nemuze. Nizkonakladova spolecnost ma mit nizke naklady a tom jsem nikde necetl. Naklady spis rostou.


lojza
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1321
Registrován: 24. 06. 2003, 22:09
Stav: Offline

Příspěvek od lojza »

Thisway píše:
lojza píše:
Thisway píše:A jak je to třeba u LOTu s Centralwings nebo Iberie s Clickair? Je to vlastně podobný princip, jen tato "společnost" nemá vlastní letadla, ale létá letadly ČSA, nebo se pletu?
ano samozrejme, toto jsou vlastni letecke spolecnosti s identifikovatelnymi naklady.C4S je zprostredkovatel a jeden prodejni kanal parazitujici na distribucnim systemu CSA.C4S je pc a server :lol: a pan Kasa. :lol:

Ale třeba o té kanibalizaci se tu tím pádem můžeme bavit také, ne? Mohli bychom si taky rovnou položit otázku: Proč raději neprodávají Iberia a LOT levnější letenky pod svojí značkou? A nejsou vlastně manažeři těchto společností bývalými spolužáky či příbuznými manažerů LOTu/Iberie?
Studentiku pletete pate pres devate.Centralwings/Clickair zpravidla prece nelita stejne destinace jako LOT/Iberie.Nestracejte cas srovnavanim dcerinek s vlastnimi ocelovymi ptaky a dcerinku s Kasou :lol: ale treba i on casem budem mit vlastni ocelove ptaky :o zalozeni LCC standardni aerolinkou je vzdy risiko, protoze se malo kdy podari opravdu oddelit naklady matky od dcery.Treba C4S je pocatek LCC.nevim.

dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Příspěvek od dider »

Thisway píše:http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/domaci-ekonomika/clanek.phtml?id=508276&tro5495_0_1
Tedy pan Kaše si od toho tedy asi opravdu moc nesliboval :? :lol: :cry:


:D :D až 200...tak to je potom jine kafe. :D Kolik sedadel CSA denne vypravi? 20.000 :?: :roll: ach jo.

lojza
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1321
Registrován: 24. 06. 2003, 22:09
Stav: Offline

Příspěvek od lojza »

dider píše:
Thisway píše:http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/domaci-ekonomika/clanek.phtml?id=508276&tro5495_0_1
Tedy pan Kaše si od toho tedy asi opravdu moc nesliboval :? :lol: :cry:


:D :D až 200...tak to je potom jine kafe. :D Kolik sedadel CSA denne vypravi? 20.000 :?: :roll: ach jo.
z logiky veci vyplyva, ze to nikdy prece nemohou byt objemy jako u LCC.Dale z logiky moznosti nakupu pouze zpatecni letenky se potencial jeste zmensi.Proc neni OW mi trochu unika.odhaduji maximalne tak 18sedacek na linku 3 rady v nejmene atraktivni dny.klasicky vyprodejovy zpatecni restriktivni tarif.Bylo by zajimave, o kolik se snizil pristup na web booking CSA :lol: o 200 mene :D

euroflyer
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1480
Registrován: 08. 05. 2007, 21:10
Stav: Offline

Příspěvek od euroflyer »

Luko2 píše:Nechápu proč všichni novináři tak lžou. To je totální ojeb běžných lidí, kteří ihned nevědí která bije. Neustále všude zdůrazňijí cenu 1990 Kč, ačkoliv za tyhle peníze C4S nic nenabízí.

Je to naprosto stejná finta jako reklamované telefony za 1 korunu.

když se podíváš do dnešních novin, ne všichni na to skočili. někde to píší, že to je za 3980, myslím, že třeba dnešní mf dnes

Thisway
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1703
Registrován: 24. 05. 2005, 20:35
Stav: Offline

Příspěvek od Thisway »

lojza píše:
dider píše:
Thisway píše:http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/domaci-ekonomika/clanek.phtml?id=508276&tro5495_0_1
Tedy pan Kaše si od toho tedy asi opravdu moc nesliboval :? :lol: :cry:


:D :D až 200...tak to je potom jine kafe. :D Kolik sedadel CSA denne vypravi? 20.000 :?: :roll: ach jo.
z logiky veci vyplyva, ze to nikdy prece nemohou byt objemy jako u LCC.Dale z logiky moznosti nakupu pouze zpatecni letenky se potencial jeste zmensi.Proc neni OW mi trochu unika.odhaduji maximalne tak 18sedacek na linku 3 rady v nejmene atraktivni dny.
Ty dny bych si netroufal odhadovat, ale jinak nelze než souhlasit a předpokládám, že o moc víc si od toho opravdu nikdo nesliboval.


Odpovědět