Stansted do kytek, co bude další?

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět

Budou ČSA přinuceny opustit pod tlakem nízkonákladové konkurence dalši destinace?

Anketa končí za 30. 12. 2007, 13:20

Urcite ANO
37
59%
Mozna ANO
22
35%
Mozna NE
3
5%
Urcite NE
1
2%
 
Celkem hlasů: 63

Snehulak
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 106
Registrován: 14. 07. 2005, 13:56
Stav: Offline

Re: Stansted do kytek, co bude další?

Příspěvek od Snehulak »

Evidetne kaslou na vsecky nez rusaky. Snazim se ted prave odbavit pres internet z CPH do PRG na zitra. E-ticket cislo to nejak nezere a pres confirmation number nebo pres cislo frequent flyer to nejde, jelikoz CPH nepatri k vyvolenym destinacim - narozdil od metropoli jako alma-ata, doneck, kiev, samara, etc ... Doufam ze uz brzo CPH zrusi a zacne litat nekdo jako SAS, kde aspon jim bude aspon fungovat internet check-in a v praze se pristane do chobotu ne T2 a nikoli do busu na T1 ...


PDan
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 603
Registrován: 27. 08. 2009, 22:59
Stav: Offline

Re: Stansted do kytek, co bude další?

Příspěvek od PDan »

prodejce píše:Článek jsem četl než byl smazán a nebylo tam nic tak moc pobuřujícího. Prostě informace, že se ruší další lety a nic víc. Že by z idnesu mizely články stylem shift+del se tak často nestává....

Predsi jen idnes reklamu CSA potrebuje a tohle bylo uz prehnane bulvarni ;-)

romul
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1004
Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Stansted do kytek, co bude další?

Příspěvek od romul »

Globik píše:
barnes píše:Tak a je to tady ... http://ekonomika.idnes.cz/csa-rusi-i-kl ... nomika_brd

Článek zřejmě stažen: "Článek s daným ID neexistuje"


Ten článek jsem na webu znovu našel a zaujal mne především poslední odstavec:

--------------------------------------------------------------------------------

Dlouhodobě ztrátové ČSA procházejí za poslední roky redukcí jak v počtu letadel, tak destinací. Podle zdrojů MF DNES se mají do měsíce dozvědět verdikt Evropské komise, zda kapitalizovaná půjčka od státní firmy Osinek byla nedovolenou veřejnou podporou, nebo ne. Jde o klíčové rozhodnutí pro budoucnost aerolinek.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/csa-omezuji-l ... nomika_brd

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Stansted do kytek, co bude další?

Příspěvek od flyingblue »

romul píše:
Globik píše:
barnes píše:Tak a je to tady ... http://ekonomika.idnes.cz/csa-rusi-i-kl ... nomika_brd

Článek zřejmě stažen: "Článek s daným ID neexistuje"


Ten článek jsem na webu znovu našel a zaujal mne především poslední odstavec:

--------------------------------------------------------------------------------

Dlouhodobě ztrátové ČSA procházejí za poslední roky redukcí jak v počtu letadel, tak destinací. Podle zdrojů MF DNES se mají do měsíce dozvědět verdikt Evropské komise, zda kapitalizovaná půjčka od státní firmy Osinek byla nedovolenou veřejnou podporou, nebo ne. Jde o klíčové rozhodnutí pro budoucnost aerolinek.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/csa-omezuji-l ... nomika_brd


Podle zdroju z verejnych vyjadreni Dvoraka nikdo nezkouma, zda byla pomoc nepovolena (protoze pry nebyla), ale zda bude tolerovana, protoze podobnou pomoc obdrzelo vicero hracu na trhu.

romul
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1004
Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Stansted do kytek, co bude další?

Příspěvek od romul »

flyingblue píše:Podle zdroju z verejnych vyjadreni Dvoraka nikdo nezkouma, zda byla pomoc nepovolena (protoze pry nebyla), ale zda bude tolerovana, protoze podobnou pomoc obdrzelo vicero hracu na trhu.


A je možné takové veřejné vyjádření Dvořáka dohledat? Mně zaujalo to co je např. uvedeno v E15 ze 17/2:

Dvořák také poprvé přiznal,že jedním z důvodů vzniku aeroholdingu byla záchrana výdělečných činností ČSA pro případ, že by pravidelná letecká doprava zkrachovala.


flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Stansted do kytek, co bude další?

Příspěvek od flyingblue »

romul píše:
flyingblue píše:Podle zdroju z verejnych vyjadreni Dvoraka nikdo nezkouma, zda byla pomoc nepovolena (protoze pry nebyla), ale zda bude tolerovana, protoze podobnou pomoc obdrzelo vicero hracu na trhu.


A je možné takové veřejné vyjádření Dvořáka dohledat? Mně zaujalo to co je např. uvedeno v E15 ze 17/2:

Dvořák také poprvé přiznal,že jedním z důvodů vzniku aeroholdingu byla záchrana výdělečných činností ČSA pro případ, že by pravidelná letecká doprava zkrachovala.


Urcite ano, ja uz jsem ten odkaz ztratil a priznam se, ze jsem to sdeleni nepovazoval za prilis dulezite. Protoze je to cele o tom, zda to EK zbasti a nebo nezbasti. Zbytek jsou jen takove ty ritualni tanecky okolo.

manilair
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 180
Registrován: 19. 05. 2011, 08:23
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Stansted do kytek, co bude další?

Příspěvek od manilair »

Aegean Airlines zahajují lety do Prahy

co na to rict......Star Alliance dusledne pokryva vsechny oblasti.....

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2863
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: Stansted do kytek, co bude další?

Příspěvek od alesesl »

Zajimalo by me, jak to bude z ARN. Docela se zredukovali frekvence na techto linkach. Tedka se to uz leta snad jen 1x denne krom sobotu. Do/z ARN leta taky DY a SK pokud se nepletu, takze konkurence na tento trase je, ikdyz od SK asi ne moc velka.

MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Re: Stansted do kytek, co bude další?

Příspěvek od MS743 »

Docela me zajima Anglicky trh a OK.

Jiste pochopim silnou konkurenci low costu, ale alespon Londyn byl mel byt silnou destinaci, kdyz ted BA ma uplne volnou ruku. Penize za sloty na Heathrow byly az moc lakave, to tez pochopim, ale nemuze CSA opet zacit alespon na dalsi Londynske letiste? Pamatuji i Manchester jak byl velmi obliben a celkove CSA mela dobrou reputaci.

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1320
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Stav: Offline

Re: Stansted do kytek, co bude další?

Příspěvek od Petr31 »

MS743 píše:Docela me zajima Anglicky trh a OK.

Jiste pochopim silnou konkurenci low costu, ale alespon Londyn byl mel byt silnou destinaci, kdyz ted BA ma uplne volnou ruku. Penize za sloty na Heathrow byly az moc lakave, to tez pochopim, ale nemuze CSA opet zacit alespon na dalsi Londynske letiste? Pamatuji i Manchester jak byl velmi obliben a celkove CSA mela dobrou reputaci.


Pokud jsi "pochopil" krok vedení, které prodalo sloty na LHR - česky řečeno zabít slepici, která mi snáší vejce pod vidinou krátkodobého zisku, pak tvoje další otázky nemají přece žádný smysl.Od "hospodáře", který tu slepici bez mrknutí oka zabije přece nemůžeš čekat, že by ji chtěl časem nahradit a už vůbec bych nečekal, že by mu záleželo na své bývalé dobré pověsti.Nezlob se na mě, ale čekat na to, že se ČSA se současným vedením vzpamatuje mi přijde naprosto scestné.Já tu společnost (ač nerad) považuji již několik let za mrtvou a čekám, kdy přijde konečně doktor a prohlásí,pacient je mrtev...Už ta sranda bohužel stála a ještě bude stát pěkný balík z peněz nás všech... a domácí cestující ČSA stejně nezajímají, služby poskytují mizerné, tak proboha proč je pořád nostalgicky vytahovat z hrobu a dávat je na přístroje?Je k tomu nějaký jiný důvod než že bývalí věrní zákazníci nechtějí přijít o bonusové míle?


Odpovědět