Stansted do kytek, co bude další?
Re: Stansted do kytek, co bude další?
Evidetne kaslou na vsecky nez rusaky. Snazim se ted prave odbavit pres internet z CPH do PRG na zitra. E-ticket cislo to nejak nezere a pres confirmation number nebo pres cislo frequent flyer to nejde, jelikoz CPH nepatri k vyvolenym destinacim - narozdil od metropoli jako alma-ata, doneck, kiev, samara, etc ... Doufam ze uz brzo CPH zrusi a zacne litat nekdo jako SAS, kde aspon jim bude aspon fungovat internet check-in a v praze se pristane do chobotu ne T2 a nikoli do busu na T1 ...
Re: Stansted do kytek, co bude další?
prodejce píše:Článek jsem četl než byl smazán a nebylo tam nic tak moc pobuřujícího. Prostě informace, že se ruší další lety a nic víc. Že by z idnesu mizely články stylem shift+del se tak často nestává....
Predsi jen idnes reklamu CSA potrebuje a tohle bylo uz prehnane bulvarni
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
- Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Stansted do kytek, co bude další?
Globik píše:barnes píše:Tak a je to tady ... http://ekonomika.idnes.cz/csa-rusi-i-kl ... nomika_brd
Článek zřejmě stažen: "Článek s daným ID neexistuje"
Ten článek jsem na webu znovu našel a zaujal mne především poslední odstavec:
--------------------------------------------------------------------------------
Dlouhodobě ztrátové ČSA procházejí za poslední roky redukcí jak v počtu letadel, tak destinací. Podle zdrojů MF DNES se mají do měsíce dozvědět verdikt Evropské komise, zda kapitalizovaná půjčka od státní firmy Osinek byla nedovolenou veřejnou podporou, nebo ne. Jde o klíčové rozhodnutí pro budoucnost aerolinek.
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/csa-omezuji-l ... nomika_brd
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Stansted do kytek, co bude další?
romul píše:Globik píše:barnes píše:Tak a je to tady ... http://ekonomika.idnes.cz/csa-rusi-i-kl ... nomika_brd
Článek zřejmě stažen: "Článek s daným ID neexistuje"
Ten článek jsem na webu znovu našel a zaujal mne především poslední odstavec:
--------------------------------------------------------------------------------
Dlouhodobě ztrátové ČSA procházejí za poslední roky redukcí jak v počtu letadel, tak destinací. Podle zdrojů MF DNES se mají do měsíce dozvědět verdikt Evropské komise, zda kapitalizovaná půjčka od státní firmy Osinek byla nedovolenou veřejnou podporou, nebo ne. Jde o klíčové rozhodnutí pro budoucnost aerolinek.
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/csa-omezuji-l ... nomika_brd
Podle zdroju z verejnych vyjadreni Dvoraka nikdo nezkouma, zda byla pomoc nepovolena (protoze pry nebyla), ale zda bude tolerovana, protoze podobnou pomoc obdrzelo vicero hracu na trhu.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
- Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Stansted do kytek, co bude další?
flyingblue píše:Podle zdroju z verejnych vyjadreni Dvoraka nikdo nezkouma, zda byla pomoc nepovolena (protoze pry nebyla), ale zda bude tolerovana, protoze podobnou pomoc obdrzelo vicero hracu na trhu.
A je možné takové veřejné vyjádření Dvořáka dohledat? Mně zaujalo to co je např. uvedeno v E15 ze 17/2:
Dvořák také poprvé přiznal,že jedním z důvodů vzniku aeroholdingu byla záchrana výdělečných činností ČSA pro případ, že by pravidelná letecká doprava zkrachovala.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Stansted do kytek, co bude další?
romul píše:flyingblue píše:Podle zdroju z verejnych vyjadreni Dvoraka nikdo nezkouma, zda byla pomoc nepovolena (protoze pry nebyla), ale zda bude tolerovana, protoze podobnou pomoc obdrzelo vicero hracu na trhu.
A je možné takové veřejné vyjádření Dvořáka dohledat? Mně zaujalo to co je např. uvedeno v E15 ze 17/2:
Dvořák také poprvé přiznal,že jedním z důvodů vzniku aeroholdingu byla záchrana výdělečných činností ČSA pro případ, že by pravidelná letecká doprava zkrachovala.
Urcite ano, ja uz jsem ten odkaz ztratil a priznam se, ze jsem to sdeleni nepovazoval za prilis dulezite. Protoze je to cele o tom, zda to EK zbasti a nebo nezbasti. Zbytek jsou jen takove ty ritualni tanecky okolo.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 180
- Registrován: 19. 05. 2011, 08:23
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Stansted do kytek, co bude další?
Aegean Airlines zahajují lety do Prahy
co na to rict......Star Alliance dusledne pokryva vsechny oblasti.....
co na to rict......Star Alliance dusledne pokryva vsechny oblasti.....
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Stansted do kytek, co bude další?
Zajimalo by me, jak to bude z ARN. Docela se zredukovali frekvence na techto linkach. Tedka se to uz leta snad jen 1x denne krom sobotu. Do/z ARN leta taky DY a SK pokud se nepletu, takze konkurence na tento trase je, ikdyz od SK asi ne moc velka.
Re: Stansted do kytek, co bude další?
Docela me zajima Anglicky trh a OK.
Jiste pochopim silnou konkurenci low costu, ale alespon Londyn byl mel byt silnou destinaci, kdyz ted BA ma uplne volnou ruku. Penize za sloty na Heathrow byly az moc lakave, to tez pochopim, ale nemuze CSA opet zacit alespon na dalsi Londynske letiste? Pamatuji i Manchester jak byl velmi obliben a celkove CSA mela dobrou reputaci.
Jiste pochopim silnou konkurenci low costu, ale alespon Londyn byl mel byt silnou destinaci, kdyz ted BA ma uplne volnou ruku. Penize za sloty na Heathrow byly az moc lakave, to tez pochopim, ale nemuze CSA opet zacit alespon na dalsi Londynske letiste? Pamatuji i Manchester jak byl velmi obliben a celkove CSA mela dobrou reputaci.
Re: Stansted do kytek, co bude další?
MS743 píše:Docela me zajima Anglicky trh a OK.
Jiste pochopim silnou konkurenci low costu, ale alespon Londyn byl mel byt silnou destinaci, kdyz ted BA ma uplne volnou ruku. Penize za sloty na Heathrow byly az moc lakave, to tez pochopim, ale nemuze CSA opet zacit alespon na dalsi Londynske letiste? Pamatuji i Manchester jak byl velmi obliben a celkove CSA mela dobrou reputaci.
Pokud jsi "pochopil" krok vedení, které prodalo sloty na LHR - česky řečeno zabít slepici, která mi snáší vejce pod vidinou krátkodobého zisku, pak tvoje další otázky nemají přece žádný smysl.Od "hospodáře", který tu slepici bez mrknutí oka zabije přece nemůžeš čekat, že by ji chtěl časem nahradit a už vůbec bych nečekal, že by mu záleželo na své bývalé dobré pověsti.Nezlob se na mě, ale čekat na to, že se ČSA se současným vedením vzpamatuje mi přijde naprosto scestné.Já tu společnost (ač nerad) považuji již několik let za mrtvou a čekám, kdy přijde konečně doktor a prohlásí,pacient je mrtev...Už ta sranda bohužel stála a ještě bude stát pěkný balík z peněz nás všech... a domácí cestující ČSA stejně nezajímají, služby poskytují mizerné, tak proboha proč je pořád nostalgicky vytahovat z hrobu a dávat je na přístroje?Je k tomu nějaký jiný důvod než že bývalí věrní zákazníci nechtějí přijít o bonusové míle?