Nehoda A310 v roce 1995
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 89
- Registrován: 15. 01. 2005, 16:21
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Nehoda A310 v roce 1995
víte někdo něco o nehodě A310 někde v zahraničí v roce 1995? psali o tom v MF DNES v souvislosti s nehodou toho malého letadla na Ukrajině, ale nikdy jsem o tom neslyšel, musela to bých A310 ČSA, co se stalo?
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 502
- Registrován: 20. 08. 2006, 23:43
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
presne tak letadlo se propadlo o nekolik desitek metru v clear air turbulenci... bohuzel bylo dost zraneni ale vsechno to nakonec dobre dopadlo (piloti o tom nevedeli takze ani CC nemohla byt varovana - koncil servis a lide nebyli pripoutani)..
CAT je bohuzel neprijemna vec stejne jako dost nebezpecna a pozna se pouze tak ze tam proste a/c vleti a pak to hlasi ATC ktera varuje ostatni letadla v blizkosti...
CAT je bohuzel neprijemna vec stejne jako dost nebezpecna a pozna se pouze tak ze tam proste a/c vleti a pak to hlasi ATC ktera varuje ostatni letadla v blizkosti...
Naposledy upravil(a) dubaf dne 12. 12. 2007, 22:54, celkem upraveno 1 x.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 460
- Registrován: 17. 04. 2005, 09:26
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
pšenice píše:Bylo to při přiblížení na bahrajnské letiště, já tam seděl. Letadlo se propadlo o více než 1000 m, pád trval několi vteřin - neskutečně dlouhých. Nepřipoutaní cestující byli přilepeni u stropu, poté letadlo bylo vykopnuto nahoru byli mrštěni dolů do sedaček - krev a nějaké zlomeniny.
Do Bahrajnu? Tam ČSA taky v té době létalo?
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 524
- Registrován: 07. 07. 2006, 13:14
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
pšenice píše:Bylo to při přiblížení na bahrajnské letiště, já tam seděl. Letadlo se propadlo o více než 1000 m, pád trval několi vteřin - neskutečně dlouhých. Nepřipoutaní cestující byli přilepeni u stropu, poté letadlo bylo vykopnuto nahoru byli mrštěni dolů do sedaček - krev a nějaké zlomeniny.
Nevíš jestli to byl WAA nebo WAB?
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 460
- Registrován: 17. 04. 2005, 09:26
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
pšenice píše:To už opravdu nemám tušení. Ještě dodám, že velmi překvapující bylo, že během hodiny jsme pokračovali dále na Bangkok aniž by došlo ke kontrole trupu či křídel. Ten náraz byl opravdu monumentální.
To je divný ne? To teda celkem riskovali ne? Jsem sice laik, ale prověřit to teda mohli... A navíc - co udělali s těma zraněnýma PAX?
pšenice píše:To už opravdu nemám tušení. Ještě dodám, že velmi překvapující bylo, že během hodiny jsme pokračovali dále na Bangkok aniž by došlo ke kontrole trupu či křídel. Ten náraz byl opravdu monumentální.
Ajeje to zase odbornici dali hlavy dokopy.Prosim Vas navyslovujte sudy aniž by ste o veci mali aspon elementarny "anung".
pšenice píše:To už opravdu nemám tušení. Ještě dodám, že velmi překvapující bylo, že během hodiny jsme pokračovali dále na Bangkok aniž by došlo ke kontrole trupu či křídel. Ten náraz byl opravdu monumentální.
Takze podle tveho nazoru meli letadlo pri mezipristani odstrojit, zrentgenovat nosniky, drak, atd, a pak rychlou sborku, nalepit samolepku Checked a pak by se mohlo letet dal ? Pokud si to myslis, tak by vam museli v tom miste zaplatit tak mesic na hotelu
To Honza: první indikace překročení násobku je z údajů palubního zapisovače. takže: pokud by posádka ohlásila podezření z překročení násobku, musel by se vyjmout zapisovač a zkontrolovat údaje. pakliže by podle zapisovače opravdu k překoročení došlo, následovala by kontrola technickým personálem. Pokud posádka po přistání v Bahrajnu nic nehlásila, potom by se na překročení násobku přišlo až po přistání v PRG.