Umisteni skluzu

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět
wampa
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 386
Registrován: 12. 09. 2005, 20:46
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Umisteni skluzu

Příspěvek od wampa »

rad bych se zeptal, proc na teto fotce

http://www.planes.cz/cs/photo/1031129/

chybi pod dverma 2,3 ten modry pruh?

Sice jsem nekde videl, ze zdhuba v tech mistech muze mit letadlo skluzy, ale proc by pak bylo obarvene misto pod dverma 1,4?

Nebo jsou tam doopravdy skluzy a u dveri 1,4 jsou za dverma? A nafukuji se az po otevreni dveri.


Antara
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 57
Registrován: 30. 04. 2003, 20:09
Stav: Offline

Příspěvek od Antara »

U nouzovych vychodu v kabine (dvere 2 a 3) jsou skluzy umistene v trupu letadla a u vstupnich a servisnich dveri je skluz skutene pripevnen z vnitrni strany dveri v takove schrance, odkud ten skluz vypadne, kdyz se otevrou "zaarmovane" dvere.

wampa
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 386
Registrován: 12. 09. 2005, 20:46
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Příspěvek od wampa »

Antara píše:U nouzovych vychodu v kabine (dvere 2 a 3) jsou skluzy umistene v trupu letadla a u vstupnich a servisnich dveri je skluz skutene pripevnen z vnitrni strany dveri v takove schrance, odkud ten skluz vypadne, kdyz se otevrou "zaarmovane" dvere.


A je k tomu nejaky duvod ze jedny jsou za dverma a dalsi pod dverma?

Sice nevim zdali je nejaky zpusob lepsi, ale logicky bych uvazoval ze na jednom letadle bude jen jeden z techto zpusobu.

Ale jinak dekuji za potvrzeni toho co jsem si myslel.

jane
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1421
Registrován: 15. 10. 2006, 16:13
Stav: Offline

Příspěvek od jane »

Tak tam nejde o to, jestli je to na jednom letadle, to same je na A320 i A319. Jde tam o to, ze skluzy uvnitr kabiny jsou na stanovistich stevardu, kteri vedi, jak se k takovym skluzum chovat, ze se nemaji okopavat, strhavat z nich kryty a lejt na ne horkej caj... v kabine mezi cestujicimi by mohly byt tudiz rusivym elementem :) Jestli to ma jeste dalsi duvod, to by spis rekl nekdo z technickeho useku, nikdy jsem nad tim nejak popravde nepremyslela.

Lucky
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 711
Registrován: 30. 01. 2005, 18:43
Stav: Offline

Příspěvek od Lucky »

jane píše:Tak tam nejde o to, jestli je to na jednom letadle, to same je na A320 i A319. Jde tam o to, ze skluzy uvnitr kabiny jsou na stanovistich stevardu, kteri vedi, jak se k takovym skluzum chovat, ze se nemaji okopavat, strhavat z nich kryty a lejt na ne horkej caj... v kabine mezi cestujicimi by mohly byt tudiz rusivym elementem :) Jestli to ma jeste dalsi duvod, to by spis rekl nekdo z technickeho useku, nikdy jsem nad tim nejak popravde nepremyslela.


on u u techto dveri je umisten jump seat ale po pravde nevim jestli na nem u CSA nekdo sedi :D Jinak je to dano i trochu jinou konstrukci techto dveri a i jinou sekvenci otevirani tehle dveri


jane
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1421
Registrován: 15. 10. 2006, 16:13
Stav: Offline

Příspěvek od jane »

Jumpseaty jsou ale jen po prave strane ve smeru letu a sedi se jen u dveri 2R.

františek dobrota
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 580
Registrován: 09. 01. 2007, 20:26
Stav: Offline

Příspěvek od františek dobrota »

Nejlepší by bylo doplnit modrý pruh i na kryty skluzů dveří 2 a 3 aby vás to nedráždilo... :) Nouzové dveře jsou specialitou 321, takže se pod ně v podstatě "přestěhoval" overwing skluz z nouzáků 320.Není ale dvouřadý a je i kratší než skluzy dveří 1 a 4.Existují konfigurace sedaček,kdy je u dveří 2 a 3 trojsedačka,takže takhle nezabírá místo...Dveře 2 a 3 jsou i rozměrově menší...2L mohou být u nekterých společností používány i k nástupu a výstupu cestujících..Otevírání a zavírání stejné...jen jeden nejmenovaný provozovatel A 321 v ČR je má standartně i na zemi v zaarmované poloze :twisted: :roll:

wampa
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 386
Registrován: 12. 09. 2005, 20:46
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Příspěvek od wampa »

františek dobrota píše:Nejlepší by bylo doplnit modrý pruh i na kryty skluzů dveří 2 a 3 aby vás to nedráždilo... :) Nouzové dveře jsou specialitou 321, takže se pod ně v podstatě "přestěhoval" overwing skluz z nouzáků 320.Není ale dvouřadý a je i kratší než skluzy dveří 1 a 4.Existují konfigurace sedaček,kdy je u dveří 2 a 3 trojsedačka,takže takhle nezabírá místo...Dveře 2 a 3 jsou i rozměrově menší...2L mohou být u nekterých společností používány i k nástupu a výstupu cestujících..Otevírání a zavírání stejné...jen jeden nejmenovaný provozovatel A 321 v ČR je má standartně i na zemi v zaarmované poloze :twisted: :roll:


Mne to ani tak nedrazdil ten pruh, spise mne bylo divne ze nektere jsou uvnitr dveri a nektere vne. Coz bylo docela dobre vysvetleno.

adamickm
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 113
Registrován: 06. 02. 2006, 18:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od adamickm »

jane píše:Tak tam nejde o to, jestli je to na jednom letadle, to same je na A320 i A319. Jde tam o to, ze skluzy uvnitr kabiny jsou na stanovistich stevardu, kteri vedi, jak se k takovym skluzum chovat, ze se nemaji okopavat, strhavat z nich kryty a lejt na ne horkej caj... v kabine mezi cestujicimi by mohly byt tudiz rusivym elementem :) Jestli to ma jeste dalsi duvod, to by spis rekl nekdo z technickeho useku, nikdy jsem nad tim nejak popravde nepremyslela.


Mnoo moc krasne napsano slecno ale spis bych to videl jako hodne vzdalenou teorii od praxe s tim jak se spravne chovat ke skluzum,ale poznamka vtipna :wink:


Odpovědět