Umisteni skluzu
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 386
- Registrován: 12. 09. 2005, 20:46
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Umisteni skluzu
rad bych se zeptal, proc na teto fotce
http://www.planes.cz/cs/photo/1031129/
chybi pod dverma 2,3 ten modry pruh?
Sice jsem nekde videl, ze zdhuba v tech mistech muze mit letadlo skluzy, ale proc by pak bylo obarvene misto pod dverma 1,4?
Nebo jsou tam doopravdy skluzy a u dveri 1,4 jsou za dverma? A nafukuji se az po otevreni dveri.
http://www.planes.cz/cs/photo/1031129/
chybi pod dverma 2,3 ten modry pruh?
Sice jsem nekde videl, ze zdhuba v tech mistech muze mit letadlo skluzy, ale proc by pak bylo obarvene misto pod dverma 1,4?
Nebo jsou tam doopravdy skluzy a u dveri 1,4 jsou za dverma? A nafukuji se az po otevreni dveri.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 386
- Registrován: 12. 09. 2005, 20:46
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Antara píše:U nouzovych vychodu v kabine (dvere 2 a 3) jsou skluzy umistene v trupu letadla a u vstupnich a servisnich dveri je skluz skutene pripevnen z vnitrni strany dveri v takove schrance, odkud ten skluz vypadne, kdyz se otevrou "zaarmovane" dvere.
A je k tomu nejaky duvod ze jedny jsou za dverma a dalsi pod dverma?
Sice nevim zdali je nejaky zpusob lepsi, ale logicky bych uvazoval ze na jednom letadle bude jen jeden z techto zpusobu.
Ale jinak dekuji za potvrzeni toho co jsem si myslel.
Tak tam nejde o to, jestli je to na jednom letadle, to same je na A320 i A319. Jde tam o to, ze skluzy uvnitr kabiny jsou na stanovistich stevardu, kteri vedi, jak se k takovym skluzum chovat, ze se nemaji okopavat, strhavat z nich kryty a lejt na ne horkej caj... v kabine mezi cestujicimi by mohly byt tudiz rusivym elementem Jestli to ma jeste dalsi duvod, to by spis rekl nekdo z technickeho useku, nikdy jsem nad tim nejak popravde nepremyslela.
jane píše:Tak tam nejde o to, jestli je to na jednom letadle, to same je na A320 i A319. Jde tam o to, ze skluzy uvnitr kabiny jsou na stanovistich stevardu, kteri vedi, jak se k takovym skluzum chovat, ze se nemaji okopavat, strhavat z nich kryty a lejt na ne horkej caj... v kabine mezi cestujicimi by mohly byt tudiz rusivym elementem Jestli to ma jeste dalsi duvod, to by spis rekl nekdo z technickeho useku, nikdy jsem nad tim nejak popravde nepremyslela.
on u u techto dveri je umisten jump seat ale po pravde nevim jestli na nem u CSA nekdo sedi Jinak je to dano i trochu jinou konstrukci techto dveri a i jinou sekvenci otevirani tehle dveri
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 580
- Registrován: 09. 01. 2007, 20:26
- Stav: Offline
Nejlepší by bylo doplnit modrý pruh i na kryty skluzů dveří 2 a 3 aby vás to nedráždilo... Nouzové dveře jsou specialitou 321, takže se pod ně v podstatě "přestěhoval" overwing skluz z nouzáků 320.Není ale dvouřadý a je i kratší než skluzy dveří 1 a 4.Existují konfigurace sedaček,kdy je u dveří 2 a 3 trojsedačka,takže takhle nezabírá místo...Dveře 2 a 3 jsou i rozměrově menší...2L mohou být u nekterých společností používány i k nástupu a výstupu cestujících..Otevírání a zavírání stejné...jen jeden nejmenovaný provozovatel A 321 v ČR je má standartně i na zemi v zaarmované poloze
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 386
- Registrován: 12. 09. 2005, 20:46
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
františek dobrota píše:Nejlepší by bylo doplnit modrý pruh i na kryty skluzů dveří 2 a 3 aby vás to nedráždilo... Nouzové dveře jsou specialitou 321, takže se pod ně v podstatě "přestěhoval" overwing skluz z nouzáků 320.Není ale dvouřadý a je i kratší než skluzy dveří 1 a 4.Existují konfigurace sedaček,kdy je u dveří 2 a 3 trojsedačka,takže takhle nezabírá místo...Dveře 2 a 3 jsou i rozměrově menší...2L mohou být u nekterých společností používány i k nástupu a výstupu cestujících..Otevírání a zavírání stejné...jen jeden nejmenovaný provozovatel A 321 v ČR je má standartně i na zemi v zaarmované poloze
Mne to ani tak nedrazdil ten pruh, spise mne bylo divne ze nektere jsou uvnitr dveri a nektere vne. Coz bylo docela dobre vysvetleno.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 113
- Registrován: 06. 02. 2006, 18:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
jane píše:Tak tam nejde o to, jestli je to na jednom letadle, to same je na A320 i A319. Jde tam o to, ze skluzy uvnitr kabiny jsou na stanovistich stevardu, kteri vedi, jak se k takovym skluzum chovat, ze se nemaji okopavat, strhavat z nich kryty a lejt na ne horkej caj... v kabine mezi cestujicimi by mohly byt tudiz rusivym elementem Jestli to ma jeste dalsi duvod, to by spis rekl nekdo z technickeho useku, nikdy jsem nad tim nejak popravde nepremyslela.
Mnoo moc krasne napsano slecno ale spis bych to videl jako hodne vzdalenou teorii od praxe s tim jak se spravne chovat ke skluzum,ale poznamka vtipna