euroflyer píše:http://www.tyden.cz/rubriky/byznys/cesko/business-class-v-krizi-zlevnila-a-nabizi-jen-bohemia-sekt_135099.html v týdnu zjevně nějaká expertka: výrok, že plná jsou jen letadla, kde je malá konkurence, například londýn, stojí za to vytesat:)
Podle Okamury však úplný zánik podnikatelské třídy nehrozí. "Letečtí dopravci si ji chtějí ponechat. Vždy se najdou klienti, kteří budou tuto třídu poptávat."
uff, to jsem si oddechl, že "podnikatelská" třída v letadlech nezanikne
Pan Am píše: Důležitá je spíš hodnota majetku společnosti vůči jejich závazkům.
Ano presne tak...a nechce se nekomu se na to podivat bliz
Podle českých účetních standardů je k 31.12.2008 vlastní kapitál 0,101mld.CZK (od základního kapitálu 2,735 mld.CZK se odečte kumulovaná ztráta z minulých let). V současné době by měl mít vlastní kapitál ČSA zápornou hodnotu ve výši 1,7 mld.CZK. Je to jenom "přes palec" podle výroční a pololetní zprávy. Management bez "politického krytí" a s pudem sebezáchovy by již vyhlásil bankrot. Finanční ředitel Černý již potápějící se loď opustil, ale případnému trestnímu stíhání by v civilizované zemi neutekl.
Firma bude zestihlovat provoz umerne tomu jak budou koncit leasingy na letadla, ktere se pak nasledne firma proda a tim se vzdy zaplacne nejaka ta provozni ztrata tohle asi mysli odborari jako rizeny konec