Pokyny pro nouzové přistání
Re: Pokyny pro nouzové přistání
Na vode jsou pokyny ucpat vsechny diry a pristavat do mista mezi vlnami, pokud se pristava kolmo na smer vlneni, pripadne pod vlnu ve smeru proudeni vln
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3162
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Pokyny pro nouzové přistání
Co se tyce pristani bez podvozku na zem, pry na to nejake presne postupy nejsou. Hlavne je pristat hladce.
Re: Pokyny pro nouzové přistání
Teď jak přistávali bez podvozku v Polsku, tak jsem někde četl že vyhodili lano z okna, přitom vylezli normálně, tak asi to v nějakým postupu být musí ne? Nebo minulou neděli v seriálu Letecké katastrofy bylo, že po neúspěšném startu a následném požáru piloti prováděli 15 povinných úkonů před opuštěním kokpitu, co vše se musí i v tak kritickou chvíli? Dík;-)
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3162
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Pokyny pro nouzové přistání
Tak treba:
737 Flight Crew Operations Manual
DO NOT USE FOR FLIGHT
Copyright © The Boeing Company. See title page for details.
D6-27370-TBC
Back Cover.2
Back Cover.2
1 PARKING BRAKE. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Set
2 Speedbrake lever . . . . . . . . . . . . . . . . . . DOWN
3 FLAP lever . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40
4 Pressurization mode selector . . . . . . . . . . . .MAN
5 Outflow VALVE switch . . . . Hold in OPEN until the
outflow VALVE position
indicates fully open
6 If time allows:
Verify that the flaps are 40 before the engine
start levers are moved to CUTOFF.
7 Engine start levers (both) . . . . . . . . . . . CUTOFF
8 Advise the cabin to evacuate.
9 Advise the tower.
10 Engine and APU
fire switches (all) . . . . . . . . . . . Override and pull
11 If an engine or APU fire warning occurs:
Illuminated fire switch. . . . . Rotate to the stop
and hold for 1 second
(snad se to sem smi dat)
737 Flight Crew Operations Manual
DO NOT USE FOR FLIGHT
Copyright © The Boeing Company. See title page for details.
D6-27370-TBC
Back Cover.2
Back Cover.2
1 PARKING BRAKE. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Set
2 Speedbrake lever . . . . . . . . . . . . . . . . . . DOWN
3 FLAP lever . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40
4 Pressurization mode selector . . . . . . . . . . . .MAN
5 Outflow VALVE switch . . . . Hold in OPEN until the
outflow VALVE position
indicates fully open
6 If time allows:
Verify that the flaps are 40 before the engine
start levers are moved to CUTOFF.
7 Engine start levers (both) . . . . . . . . . . . CUTOFF
8 Advise the cabin to evacuate.
9 Advise the tower.
10 Engine and APU
fire switches (all) . . . . . . . . . . . Override and pull
11 If an engine or APU fire warning occurs:
Illuminated fire switch. . . . . Rotate to the stop
and hold for 1 second
(snad se to sem smi dat)
Re: Pokyny pro nouzové přistání
tady je docela pěkné video popisující proceduru
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=l4766-wb0cE
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=l4766-wb0cE