ČSA - letní letový řád
ČSA - Letní letový řád
To Sever2
Rusove se opravdu pochlapili,myslim,ze snad pochopili,ze otevirani ruskych regionu pro cizi dopravce,jsou vlastne investice do ruske ekonomiky.
I kdyz pri jednanich a po jednanich jsou ve svem chovani nevyzpytatelni,domnivam se,ze finalni povoleni obdrzime do konce roku.
Ostatne nejde na svuj trh poustet jen LH a OS.
Povazuji to za velkou moznost pro CSA.
Rusove se opravdu pochlapili,myslim,ze snad pochopili,ze otevirani ruskych regionu pro cizi dopravce,jsou vlastne investice do ruske ekonomiky.
I kdyz pri jednanich a po jednanich jsou ve svem chovani nevyzpytatelni,domnivam se,ze finalni povoleni obdrzime do konce roku.
Ostatne nejde na svuj trh poustet jen LH a OS.
Povazuji to za velkou moznost pro CSA.
ČSA - Letní letový řád
to Loiza,
tranzit mezi zapadem a vychodem je pro CSA asi nejprirozenejsi. Myslim, ze CSA pokud vytvori alternativu ke Star Alliance nebudou vubec zanedbatelnym evropskym prepravcem.
Je trochu skoda, ze se ale ČSA nevrhly na Balkan po krachu Swissairu. Dost spolecnosti to vyuzilo k zavedeni nebo zvyseni poctu linek. ted uz se ale dira zase zaplnila a proniknout tam bude tezsi.
A jak je to vubec s frekvencema tech dvou linek. Trikrat tydne je maximum, co nabidli, a nebo se bude po rozlitani zvysovat.
tranzit mezi zapadem a vychodem je pro CSA asi nejprirozenejsi. Myslim, ze CSA pokud vytvori alternativu ke Star Alliance nebudou vubec zanedbatelnym evropskym prepravcem.
Je trochu skoda, ze se ale ČSA nevrhly na Balkan po krachu Swissairu. Dost spolecnosti to vyuzilo k zavedeni nebo zvyseni poctu linek. ted uz se ale dira zase zaplnila a proniknout tam bude tezsi.
A jak je to vubec s frekvencema tech dvou linek. Trikrat tydne je maximum, co nabidli, a nebo se bude po rozlitani zvysovat.
ČSA - Letní letový řád
to sever2 a lojza:
Taky by me zajimalo jestli se bude pocet letu do ruskych regionu navysovat. Samara by urcite unesla i denni spojeni s Prahou. Vzdyt kdo odtamtud neleti s LH pres FRA, tranzituje s SU na SVO. Je pravda, ze tady je velka sance pro CSA, bude ale take zalezet na tom, jak se bude otacet ruske zastoupeni CSA v Rusku a jake "balicky" bude schopne pro ruske tour-operatory vyprodukovat. Vsiml jsem si, ze letos ubylo charteru kolem Vanoc a Noveho roku do Moskvy, co to? Mensi zajem o Prahu?
Docela me zarazilo, kdyz tu Lojza psal o zvazovanych destinacich na Balkane - Skopje, Tirana. Ja mam totiz dojem, ze CSA by se v teto oblasti mely soustredit vic na posilovani svych pozic v momentalne naletavanych regionech. Konkretne Zahreb, Sofie a Belehrad. Tady by se mohly pri navyseni stavajicich frekvenci stat CSA jednim z dominantnich dopravcu. Oproti tomu, jak spravne podotyka sever2, po krachu Swissairu si pospisili jini supi a sletli se na Balkan a rychle tu zacali budovat zahranicni zastoupeni - viz BA, ale predevsim Malev, ktery ma jen tak mimochodem velmi dobre vysledky prave na lince do Tirany, ale slusne si pocina i ve Skopje a vytlacit jej bude velmi tezke. Nemluve o tradicne silne pozici Austrian.
Otazkou zustava letiste u Sarajeva, tam se zatim stredoevropskym dopravcum nechce a tezko rict, jak by se tam darilo CSA.
Take s tim Kazachstanem to zatim nejak nevypada. Ted by se docela hodila CSA volna A310 alespon 2x tydne do Alma-aty...
Změněno uživatelem - BA001 na 25/11/2003 18:26:14
Taky by me zajimalo jestli se bude pocet letu do ruskych regionu navysovat. Samara by urcite unesla i denni spojeni s Prahou. Vzdyt kdo odtamtud neleti s LH pres FRA, tranzituje s SU na SVO. Je pravda, ze tady je velka sance pro CSA, bude ale take zalezet na tom, jak se bude otacet ruske zastoupeni CSA v Rusku a jake "balicky" bude schopne pro ruske tour-operatory vyprodukovat. Vsiml jsem si, ze letos ubylo charteru kolem Vanoc a Noveho roku do Moskvy, co to? Mensi zajem o Prahu?
Docela me zarazilo, kdyz tu Lojza psal o zvazovanych destinacich na Balkane - Skopje, Tirana. Ja mam totiz dojem, ze CSA by se v teto oblasti mely soustredit vic na posilovani svych pozic v momentalne naletavanych regionech. Konkretne Zahreb, Sofie a Belehrad. Tady by se mohly pri navyseni stavajicich frekvenci stat CSA jednim z dominantnich dopravcu. Oproti tomu, jak spravne podotyka sever2, po krachu Swissairu si pospisili jini supi a sletli se na Balkan a rychle tu zacali budovat zahranicni zastoupeni - viz BA, ale predevsim Malev, ktery ma jen tak mimochodem velmi dobre vysledky prave na lince do Tirany, ale slusne si pocina i ve Skopje a vytlacit jej bude velmi tezke. Nemluve o tradicne silne pozici Austrian.
Otazkou zustava letiste u Sarajeva, tam se zatim stredoevropskym dopravcum nechce a tezko rict, jak by se tam darilo CSA.
Take s tim Kazachstanem to zatim nejak nevypada. Ted by se docela hodila CSA volna A310 alespon 2x tydne do Alma-aty...
Změněno uživatelem - BA001 na 25/11/2003 18:26:14
ČSA - Letní letový řád
to BA001,
kdyz o tom tak premyslim, mozna opravdu zapadni Balkan trochu precenuju. Swissairu se tam darilo, protoze velka spousta lidi mela Svycarsko jako konecnou destinaci. VIE a BUD maji lepsi polohu pro transfer a spojeni Praha - Swisszerland neni moc bohate. Za to by ale CSA mohly nabidnout o hodne vic nez MA nebo nekde dokonce i vic nez OS v ramci Evropy. OS maji treba velke potize s udrzenim letu do MAN. Myslim, ze ta linka byla docasne zrusena nebo snizili pocet letu.
Postrehl si Melbourne jako druhou destinaci Lauda Air v Australii. To je docela bomba.
Změněno uživatelem - sever2 na 27/11/2003 22:56:40
kdyz o tom tak premyslim, mozna opravdu zapadni Balkan trochu precenuju. Swissairu se tam darilo, protoze velka spousta lidi mela Svycarsko jako konecnou destinaci. VIE a BUD maji lepsi polohu pro transfer a spojeni Praha - Swisszerland neni moc bohate. Za to by ale CSA mohly nabidnout o hodne vic nez MA nebo nekde dokonce i vic nez OS v ramci Evropy. OS maji treba velke potize s udrzenim letu do MAN. Myslim, ze ta linka byla docasne zrusena nebo snizili pocet letu.
Postrehl si Melbourne jako druhou destinaci Lauda Air v Australii. To je docela bomba.
Změněno uživatelem - sever2 na 27/11/2003 22:56:40
ČSA - Letní letový řád
Sever2,
Len na upresnenie Lauda Air lieta do Melbourne nepretrzite uz viac ako 10 rokov. Momentalne 2x tyzdenne s B-777 cez Kuala Lumpur. Jedina novinka je ze sa zvysi pocet letov z 2 na 3 tyzdenne.
Len na upresnenie Lauda Air lieta do Melbourne nepretrzite uz viac ako 10 rokov. Momentalne 2x tyzdenne s B-777 cez Kuala Lumpur. Jedina novinka je ze sa zvysi pocet letov z 2 na 3 tyzdenne.
ČSA - Letní letový řád
Tech deset let leta Lauda do Sydney a ne do Melbourne. Sydney naletava pres Kuala Lumpur a frekvence zustane stejna (2x tydne). Nova je linka Viden - Singapore - Melbourne. Tady bude letat trikrat tydne. Po prechodnou dobu budou lety do Sydney mit mezipristani na SIN.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
ČSA - Letní letový řád
Jakub má pravdu, linka do Melbourne není žádná novinka. Náhodou mám letní letový řád Austrian Airlines z roku 2000 a do Melbourne v tu dobu vedla linka NG1 Vienna - Kuala Lumpur - Sydney - Melbourne, dokonce to bylo létáno 3x týdně. Takže jedinou novinkou je, že vypadlo mezipřistání v Sydney a místo přes Kuala Lumpur se létá přes Singapur.
ČSA - Letní letový řád
Ako hovori Pan Am,
Lauda od zaciatku 90tych rokov lietala VIE-BKK/KUL-SYD-MEL-KUL/BKK-VIE.
Dva roky dozadu to rozdelili na dve linky 5x tyzdenne cez KUL do Sydney a 2 razy tyzdenne do Melbourne.
Lauda od zaciatku 90tych rokov lietala VIE-BKK/KUL-SYD-MEL-KUL/BKK-VIE.
Dva roky dozadu to rozdelili na dve linky 5x tyzdenne cez KUL do Sydney a 2 razy tyzdenne do Melbourne.
ČSA - Letní letový řád
Tak to se moc omlouvam a zaroven dekuju za opravu. Stejne je to zajimavy, ze se tomu spojeni tak dari. Je fakt ze v prubehu devadesatych let hodne mizela konkurence a i nedavno prestaly letat OA nebo QF zrusily FCO. Na druhou stranu proc zrovna VIE?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
ČSA - Letní letový řád
Sever2 - pamatuji se, že v 80. letech létal do Austrálie např. i JAT, Qantas zase na oplátku přistával v Bělehradu...
Přímým letům mezi Evropou a Austrálií se daří nyní kvůli poklesu cen letenek a konkurenci dopravců z JV Asie již mnohem hůře.
Přímým letům mezi Evropou a Austrálií se daří nyní kvůli poklesu cen letenek a konkurenci dopravců z JV Asie již mnohem hůře.
ČSA - Letní letový řád
Přímým letům mezi Evropou a Austrálií se daří nyní kvůli poklesu cen letenek a konkurenci dopravců z JV Asie již mnohem hůře.....
Tomu nejak nerozumim.
Změněno uživatelem - sever2 na 29/11/2003 13:319
Tomu nejak nerozumim.
Změněno uživatelem - sever2 na 29/11/2003 13:319
ČSA - Letní letový řád
Krome tech ohlasovanych novych linek na leto 2004 me pri brouzdani letnim LR04 zaujalo par inovaci. Musim priznat, ze me CSA prijeme prekvapily posilenim nekterych destinaci a take flexibilitou v nabidnutych tranzitnich spojenich. Ubytek spojeni bude minimalni. Krome korekce nekterych kratsich letu zaujme hlavne Solun (5x tydne) bez uterniho (a sobotniho) spojeni. Spravna redukce, rekl bych. Z negativ v LLR dost vadi derave spojeni do Zahrebu a optimalizace by prospela lince do Helsinek, uz proto, ze Finnair na leto posili linku do PRG. Stale chybi sobotni spojeni do velkych nemeckych mest, hlavne Hannover s ohledem na tranzitni pax s vychodu, ale take Hamburg.
Ted ty pozitiva: navyseni poctu letu do Corku na 6x tydne je vynikajici dukaz uspechu CSA na teto destinaci, ktera byla takovych cernym konem minuleho leta. O EDI jsem tu uz psal (navyseni z 5 na 11 letu tydne). Dale nova linka do BHX, pekny protiutok proti low-costum z EMA. CSA navysuji pocet letu i v Manchasteru, myslim ze novy je i ctvrtecni dopoledni Dublin. CSA maji v Anglii vynikajici renome, coz, kdyz vezmeme v uvahu ze kancelar CSA je v celem U.K. jen jedna (v Londyne) a zbytek obstaravaji CK a agenti, je slusny vysledek.
Pote, co Tarom prestal do PRG letat (a myslim, ze snad ani nema s CSA codesharing - prekvapive) drzi CSA pohodlne OTP - letaji denne. Potesujici je sobotni LJU, pondelni LED. MRS nakonec ne 5x, ale 6x tydne (tedy krome sobot denne) jako overnight. Uz jsem tady jasal na novou linkou do ATH - odpoledni, coz znamena ze se do Athen dostanete primou linkou v lidskem case a ne ve 3 rano. Nejake nove lety jsou i do SOF a TLL ale nechtelo se mi to lustit, mozna je tam nejaky novy let i do Kyjeva, tyhle linky moc nesleduju. CLJ je zatim jen 3x tydne a to az od pristiho podzimu... Z letmeho pohledu se mi zdalo, ze se pristi leto upravil i letovy rad obou linek do WAW. A dobra zprava je, ze zustava (i pres narust charterovych letu) "letni" pocet letu na Larnacu, vcetne oblibeneho letu v sobotu dopoledne.
Mohlo by to byt fajn leto...
Ted ty pozitiva: navyseni poctu letu do Corku na 6x tydne je vynikajici dukaz uspechu CSA na teto destinaci, ktera byla takovych cernym konem minuleho leta. O EDI jsem tu uz psal (navyseni z 5 na 11 letu tydne). Dale nova linka do BHX, pekny protiutok proti low-costum z EMA. CSA navysuji pocet letu i v Manchasteru, myslim ze novy je i ctvrtecni dopoledni Dublin. CSA maji v Anglii vynikajici renome, coz, kdyz vezmeme v uvahu ze kancelar CSA je v celem U.K. jen jedna (v Londyne) a zbytek obstaravaji CK a agenti, je slusny vysledek.
Pote, co Tarom prestal do PRG letat (a myslim, ze snad ani nema s CSA codesharing - prekvapive) drzi CSA pohodlne OTP - letaji denne. Potesujici je sobotni LJU, pondelni LED. MRS nakonec ne 5x, ale 6x tydne (tedy krome sobot denne) jako overnight. Uz jsem tady jasal na novou linkou do ATH - odpoledni, coz znamena ze se do Athen dostanete primou linkou v lidskem case a ne ve 3 rano. Nejake nove lety jsou i do SOF a TLL ale nechtelo se mi to lustit, mozna je tam nejaky novy let i do Kyjeva, tyhle linky moc nesleduju. CLJ je zatim jen 3x tydne a to az od pristiho podzimu... Z letmeho pohledu se mi zdalo, ze se pristi leto upravil i letovy rad obou linek do WAW. A dobra zprava je, ze zustava (i pres narust charterovych letu) "letni" pocet letu na Larnacu, vcetne oblibeneho letu v sobotu dopoledne.
Mohlo by to byt fajn leto...
ČSA - Letní letový řád
to Lojza: Slysel jsem neco o Burgasu v lete 04. Ma byt jen charter do BOJ nebo nejaka sezonni linka?
ČSA - Letní letový řád
To BA001
BOJ urcite nebude sezonni pravidelka,spise charterova snura objednana nejakou cestovkou.
V LLR04 dochazi k posunuti zahajeni operovani linky do MRS-BCN od 2.5.2004.
Takze zatim nove destinace s zahajenim od 28.3. DTM,BAK,KUF,SVX od kvetna KRK/MRS-BCN
BOJ urcite nebude sezonni pravidelka,spise charterova snura objednana nejakou cestovkou.
V LLR04 dochazi k posunuti zahajeni operovani linky do MRS-BCN od 2.5.2004.
Takze zatim nove destinace s zahajenim od 28.3. DTM,BAK,KUF,SVX od kvetna KRK/MRS-BCN
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 149
- Registrován: 13. 08. 2003, 00:58
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
ČSA - Letní letový řád
sever2 [quote]
tranzit mezi zapadem a vychodem je pro CSA asi nejprirozenejsi. Myslim, ze CSA pokud vytvori alternativu ke Star Alliance nebudou vubec zanedbatelnym evropskym prepravcem.
Tady mě celkem překvapilo, že loni z a do Riga, Vilnius, Tallinn, Sofie, Bejrút (ten asi nejvíc)a Záhřeb bylo až 70% tranzitujících. Jak píše Sever2, PRG coby tranzit při optimalizaci linek by skutečně mohla hrát jednu z hlavních rolí na východ od FRA.
Změněno uživatelem - infoair na 21/01/2004 22:58:12
tranzit mezi zapadem a vychodem je pro CSA asi nejprirozenejsi. Myslim, ze CSA pokud vytvori alternativu ke Star Alliance nebudou vubec zanedbatelnym evropskym prepravcem.
Tady mě celkem překvapilo, že loni z a do Riga, Vilnius, Tallinn, Sofie, Bejrút (ten asi nejvíc)a Záhřeb bylo až 70% tranzitujících. Jak píše Sever2, PRG coby tranzit při optimalizaci linek by skutečně mohla hrát jednu z hlavních rolí na východ od FRA.
Změněno uživatelem - infoair na 21/01/2004 22:58:12