GlobeCZE píše:sice OT, ale to pořadí je dost zajímací viděl bych to na kriteria hlasování v závorkách
Nejlepší letecká společnost 1. ČSA (běžný hlasující = nikoho jinýho nezná) 2. Emirates Airlines (letecký fanda - dá hlas za triple7 do PRG) 3. Travel Service (koupácká síla) 4. Lufthansa (seriózní hlasy serióznich managerů cestujících za prací) 5. Turkish Airlines (tomuhle trošku nerozumím, jak se TA dostaly do top 5? ale asi si to prostě zaslouží)
Ono je tech seriosnich "manageru" tolik?
Ja bych spis rek, ze pro Luftwaffe hlasuji predevsim lide, kteri maji za to, ze "vse z Nemecka je lepsi".
GlobeCZE píše:sice OT, ale to pořadí je dost zajímací viděl bych to na kriteria hlasování v závorkách
Nejlepší letecká společnost 1. ČSA (běžný hlasující = nikoho jinýho nezná) 2. Emirates Airlines (letecký fanda - dá hlas za triple7 do PRG) 3. Travel Service (koupácká síla) 4. Lufthansa (seriózní hlasy serióznich managerů cestujících za prací) 5. Turkish Airlines (tomuhle trošku nerozumím, jak se TA dostaly do top 5? ale asi si to prostě zaslouží)
Je to sice poněkud OT, ale Turkish Airlines jsou oceňované právem. Jejich produkt je velmi dobrý. Letěl jsem s nima za poslední dobu víckrát (economy i business, evropa i dálkovky) a pokaždé max. spokojenost:
GlobeCZE píše:http://ekonomika.idnes.cz/csa-se-vrati-airbusy-z-charterovych-letu-vytlaci-boeingy-pzj-/ekonomika.aspx?c=A121122_211249_ekonomika_brd člověk aby sis to začal psát do tabulky, nebo se v tom za chvíli úplně ztratí... jsem sám, komu rozhodování obou firem za poslední rok přijde, jak to říct slušně, chaotické?
Nejsi v tom sám ! Ale je více možnosti - ta lepší, že HCA už není potřeba mít v záloze jako alternativního dopravce pro případ krachu ČSA nebo horší, že je to další nezvládnutý projekt pana Dvořáka a jeho úžasných manažerů nebo vůbec nejhorší, že prebendy už byly rozděleny. Po pravdě, pokud je vyjádření mluvčí na "Idnes" zaznamenáno správně, tak platí varianta 2. Počet cestujících opravdu není argument pro konstatování, že sezóna dopadla dobře. Každý ví, že charterovka si musí v sezóně vydělat na zimu. To se zjevně nepovedlo, jenže pak vsadit vše na jeden ACMI kontrakt je prostě fatální chyba. A obzvláště vtipné je pak vyjádření: V přesunu letadel zpět pod ČSA vidí Lagronová výhodu holdingového uspořádání. "Umožňuje flexibilně reagovat na podobné situace a přesouvat kapacitu mezi jednotlivými dceřinými společnostmi," vysvětlila Lagronová. "Můžu potvrdit, že všichni piloti budou na zimu převedeni do ČSA spolu s letadly," dodala mluvčí. Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/csa-se-vrati- ... nomika_brd Co vlastně budou tato letadla pro ČSA létat? Možná kromě novoročních svátků, kdy migrují Rusové, pro ně moc využití nebude, tj. náklady zůstávají, ale výnosy nikde....
530 mil, které zaplatil ČAH je dost peněz. A nikomu to nevadí...
tempranilo píše:Nejsi v tom sám ! Ale je více možnosti - ta lepší, že HCA už není potřeba mít v záloze jako alternativního dopravce pro případ krachu ČSA nebo horší, že je to další nezvládnutý projekt pana Dvořáka a jeho úžasných manažerů nebo vůbec nejhorší, že prebendy už byly rozděleny. Po pravdě, pokud je vyjádření mluvčí na "Idnes" zaznamenáno správně, tak platí varianta 2. Počet cestujících opravdu není argument pro konstatování, že sezóna dopadla dobře. Každý ví, že charterovka si musí v sezóně vydělat na zimu. To se zjevně nepovedlo, jenže pak vsadit vše na jeden ACMI kontrakt je prostě fatální chyba. A obzvláště vtipné je pak vyjádření: V přesunu letadel zpět pod ČSA vidí Lagronová výhodu holdingového uspořádání. "Umožňuje flexibilně reagovat na podobné situace a přesouvat kapacitu mezi jednotlivými dceřinými společnostmi," vysvětlila Lagronová. "Můžu potvrdit, že všichni piloti budou na zimu převedeni do ČSA spolu s letadly," dodala mluvčí. Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/csa-se-vrati- ... nomika_brd Co vlastně budou tato letadla pro ČSA létat? Možná kromě novoročních svátků, kdy migrují Rusové, pro ně moc využití nebude, tj. náklady zůstávají, ale výnosy nikde....
To bylo řečí, že HCA se zakládá proto, aby se pilotům platilo jen za to co ve skutečnosti odlétají ... Myslím že u letadla stojícího na kanále je úplně fuk, zda má barvy HCA nebo ČSA. Ale když si ČSA od HCA ty letadla koupí, tak HCA vykáže i možná zisk. Jen nevím, který strategický investor bude tohle chování chápat. Leda že by počet letadel jaksi zvyšoval cenu a prestiž před prodejem.
tempranilo píše:Nejsi v tom sám ! Ale je více možnosti - ta lepší, že HCA už není potřeba mít v záloze jako alternativního dopravce pro případ krachu ČSA nebo horší, že je to další nezvládnutý projekt pana Dvořáka a jeho úžasných manažerů nebo vůbec nejhorší, že prebendy už byly rozděleny. Po pravdě, pokud je vyjádření mluvčí na "Idnes" zaznamenáno správně, tak platí varianta 2. Počet cestujících opravdu není argument pro konstatování, že sezóna dopadla dobře. Každý ví, že charterovka si musí v sezóně vydělat na zimu. To se zjevně nepovedlo, jenže pak vsadit vše na jeden ACMI kontrakt je prostě fatální chyba. A obzvláště vtipné je pak vyjádření: V přesunu letadel zpět pod ČSA vidí Lagronová výhodu holdingového uspořádání. "Umožňuje flexibilně reagovat na podobné situace a přesouvat kapacitu mezi jednotlivými dceřinými společnostmi," vysvětlila Lagronová. "Můžu potvrdit, že všichni piloti budou na zimu převedeni do ČSA spolu s letadly," dodala mluvčí. Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/csa-se-vrati- ... nomika_brd Co vlastně budou tato letadla pro ČSA létat? Možná kromě novoročních svátků, kdy migrují Rusové, pro ně moc využití nebude, tj. náklady zůstávají, ale výnosy nikde....
To bylo řečí, že HCA se zakládá proto, aby se pilotům platilo jen za to co ve skutečnosti odlétají ... Myslím že u letadla stojícího na kanále je úplně fuk, zda má barvy HCA nebo ČSA. Ale když si ČSA od HCA ty letadla koupí, tak HCA vykáže i možná zisk. Jen nevím, který strategický investor bude tohle chování chápat. Leda že by počet letadel jaksi zvyšoval cenu a prestiž před prodejem.
Je to vymyšlené tak, že 4 A320 přejdou k ČSA. 5x B 737 do léta ukončí provoz u ČSA, místo nich ale přijdou 2xATR72 a asi 1 nebo 2x330 od Korean. Všichni piloti ČSA zůstanou a k nim přijde 25 pilotů od HCA aby bylo na ty 330 a ATR. Odměnou je zaměstnanost, získanou hodnotou je uzavřená kolektivní smlouva.
tempranilo píše:Nejsi v tom sám ! Ale je více možnosti - ta lepší, že HCA už není potřeba mít v záloze jako alternativního dopravce pro případ krachu ČSA nebo horší, že je to další nezvládnutý projekt pana Dvořáka a jeho úžasných manažerů nebo vůbec nejhorší, že prebendy už byly rozděleny. Po pravdě, pokud je vyjádření mluvčí na "Idnes" zaznamenáno správně, tak platí varianta 2. Počet cestujících opravdu není argument pro konstatování, že sezóna dopadla dobře. Každý ví, že charterovka si musí v sezóně vydělat na zimu. To se zjevně nepovedlo, jenže pak vsadit vše na jeden ACMI kontrakt je prostě fatální chyba. A obzvláště vtipné je pak vyjádření: V přesunu letadel zpět pod ČSA vidí Lagronová výhodu holdingového uspořádání. "Umožňuje flexibilně reagovat na podobné situace a přesouvat kapacitu mezi jednotlivými dceřinými společnostmi," vysvětlila Lagronová. "Můžu potvrdit, že všichni piloti budou na zimu převedeni do ČSA spolu s letadly," dodala mluvčí. Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/csa-se-vrati- ... nomika_brd Co vlastně budou tato letadla pro ČSA létat? Možná kromě novoročních svátků, kdy migrují Rusové, pro ně moc využití nebude, tj. náklady zůstávají, ale výnosy nikde....
To bylo řečí, že HCA se zakládá proto, aby se pilotům platilo jen za to co ve skutečnosti odlétají ... Myslím že u letadla stojícího na kanále je úplně fuk, zda má barvy HCA nebo ČSA. Ale když si ČSA od HCA ty letadla koupí, tak HCA vykáže i možná zisk. Jen nevím, který strategický investor bude tohle chování chápat. Leda že by počet letadel jaksi zvyšoval cenu a prestiž před prodejem.
Je to vymyšlené tak, že 4 A320 přejdou k ČSA. 5x B 737 do léta ukončí provoz u ČSA, místo nich ale přijdou 2xATR72 a asi 1 nebo 2x330 od Korean. Všichni piloti ČSA zůstanou a k nim přijde 25 pilotů od HCA aby bylo na ty 330 a ATR. Odměnou je zaměstnanost, získanou hodnotou je uzavřená kolektivní smlouva.
O těch A330 se zase už dlouho nemluvilo... Je k tomu něco novýho?
Paganini píše:Je to vymyšlené tak, že 4 A320 přejdou k ČSA. 5x B 737 do léta ukončí provoz u ČSA, místo nich ale přijdou 2xATR72 a asi 1 nebo 2x330 od Korean. Všichni piloti ČSA zůstanou a k nim přijde 25 pilotů od HCA aby bylo na ty 330 a ATR. Odměnou je zaměstnanost, získanou hodnotou je uzavřená kolektivní smlouva.
To je docela odvážné tvrzení od někoho se třemi příspěvky ve fóru....důkaz místo slibů?
Paganini píše: a asi 1 nebo 2x330 od Korean. Všichni piloti ČSA zůstanou a k nim přijde 25 pilotů od HCA aby bylo na ty 330 a ATR.
Mít talent co měl Paganini, snad i já bych byl optimističtější co se budoucnosti HCA a ČSA týče. Jsi insider a nebo je to informace z kategorie Jedna paní povídala? Řečí o A330 se už vedlo dost, ale ztratily se vždy jak pára nad hrncem...
Paganini píše: a asi 1 nebo 2x330 od Korean. Všichni piloti ČSA zůstanou a k nim přijde 25 pilotů od HCA aby bylo na ty 330 a ATR.
Mít talent co měl Paganini, snad i já bych byl optimističtější co se budoucnosti HCA a ČSA týče. Jsi insider a nebo je to informace z kategorie Jedna paní povídala? Řečí o A330 se už vedlo dost, ale ztratily se vždy jak pára nad hrncem...
A330 od KAL se v ČSA mezi zaměstnanci probíra již několik týdnů. Tuto informaci mezi ně zasel přímo ten nej.. A přiznejme si, byla by to úžasná varianta. Jenomže, i když se karta obrátila a HCA je teď nechtěné dítě (minulý týden se začaly rozdávat prvni výpovědi), k prvnímu přistání A330 v barvách ČSA na paralerní dráze je ješté daleko.
"Český aeroholding, pod který ČSA spadá, zároveň slíbil, že ukončí činnost dopravce Holidays Czech Airlines na charterovém trhu."
tak uz jsem z toho trojitej jelen, zalozej charterovyho dopravce, aby oddelily chartery od normalnich linek, a pak ho po prvni sezone z trhu zase stahnou? smysl tohodle mi unika i pokud se zamerim na moznosti tunelu a prani buhviceho.... ??
"Český aeroholding, pod který ČSA spadá, zároveň slíbil, že ukončí činnost dopravce Holidays Czech Airlines na charterovém trhu."
tak uz jsem z toho trojitej jelen, zalozej charterovyho dopravce, aby oddelily chartery od normalnich linek, a pak ho po prvni sezone z trhu zase stahnou? smysl tohodle mi unika i pokud se zamerim na moznosti tunelu a prani buhviceho.... ??
Obdobně referuje Týden.cz... tak na tom něco bude. Ale jinak jsem z toho jelen taky.... Jen si říkám, jak se bude řešit (účetně, daňově i jinak) těch vyhozených 530 mega, co AH v lednu zaplatil ČSA za HCA... jinými slovy, vyhodili 530 mega z peněz letiště na projekt, který teď pouštějí k vodě. Super manažeři a hospodáři !