Upgrade do Business class
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 83
- Registrován: 03. 08. 2004, 20:34
- Bydliště: Brno
- Stav: Offline
Upgrade do Business class
Pokud jde o upgrade s modrou kartou, tak se mi podarilo nekolikrat upgradovat manzelku s modrou kartou do business na zaklade domluvy se supervisorem na gate,s podminkou ze dostane economy meal.Celkove upgrade funguje, mam zlatou kartu, pouze jednou jsem upgrade nedostal PRG-DBX, nebylo misto.
New York funguje bez problemu tam i zpet, vzdy jsem dostal.
Problem byl na check in v Colombu a Dubai.
Upgrade jsem dostal od supervisora az v letadle, ackoliv jsem jej pozadoval jiz pri odbaveni, na gate a u letusek.
New York funguje bez problemu tam i zpet, vzdy jsem dostal.
Problem byl na check in v Colombu a Dubai.
Upgrade jsem dostal od supervisora az v letadle, ackoliv jsem jej pozadoval jiz pri odbaveni, na gate a u letusek.
Upgrade do Business class
No párkráte jsem linku do Dubaje a i pak Colomba letěl ale měl jsem koupenou letenku do C. Ale vždy do Dubaje byl bussines plnej a dle mého zjištění vždy všichni plně platící .. takže s upgrade na této trase asi nic moc:(
Upgrade do Business class
Rad bych te opravil. Do Crystal lounge muze vsoupit PAX pouze pokud ma kartu Diners Club s logem CSA. Pokud ne tak kartu bez loga akceptuji v Harmony lounge.
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
S Diners Club kartou můžete i s hostem do všech salonků v Praze a z vlastní zkušenosti můžu říct, že i jinde ve světě i tam, kde to není uvedeno v propozicích k Diners kartě. LIS,CDG a pod. Záleží na obsluze. Nekdy pustí, jindy ne.
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
S Diners Club kartou můžete i s hostem do všech salonků v Praze a z vlastní zkušenosti můžu říct, že i jinde ve světě i tam, kde to není uvedeno v propozicích k Diners kartě. LIS,CDG a pod. Záleží na obsluze. Nekdy pustí, jindy ne.
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Upgrade do Business class
Na charterech C/Class vubec neni. Neco podobneho ma napriklad 8F tam se to jmenuje S/Class.
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Vracím se ještě jednou k těm charerům. Chcete snad naznačit, že když si nikdo nepřiplatí u cestovky příplatek na "C", zůstane těch cca 20 míst volných. Nebo snad předělají kvůli tomu všechno na Y?
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Vracím se ještě jednou k těm charerům. Chcete snad naznačit, že když si nikdo nepřiplatí u cestovky příplatek na "C", zůstane těch cca 20 míst volných. Nebo snad předělají kvůli tomu všechno na Y?
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Upgrade do Business class
PXS: Na charterech C/Class vubec neni. Neco podobneho ma napriklad 8F tam se to jmenuje S/Class.
No a jak se teda označují ty sedadla v bussines v A310 při charterovým letu? že by zůstala volná to asi ne...
No a jak se teda označují ty sedadla v bussines v A310 při charterovým letu? že by zůstala volná to asi ne...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Upgrade do Business class
ČSA bude mít na chystaných charterech nějakou Caribbean Superior Class, viděl jsem na to reklamu v jejich in-flight magazínu.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1211
- Registrován: 28. 02. 2003, 13:19
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Upgrade do Business class
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> Upgrade jsem dostal od supervisora az v letadle, ackoliv jsem jej pozadoval jiz pri odbaveni, na gate a u letusek.<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
To mb:
Je marné žádat upgrade na letušce, ta o tom nemůže rozhodovat. Zajímalo by mě, od kdy má ČSA supervisory v letadle.
Cestující v C/class by měl vždy dostat C jídlo, ať už si C zaplatil, nebo má kartičku. Ta podminka
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> se mi podarilo nekolikrat upgradovat manzelku s modrou kartou do business na zaklade domluvy se supervisorem na gate,s podminkou ze dostane economy meal<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
je spíš problém, že jídlo navíc v business prostě nebylo a supervisor už nevěděl jak vysvětlit, že s modrou upgrade možný není, a tak ustoupil.
Do salonku má držitel karty vstup pouze když letí na letenku SkyTeam, popř. Lufthansa na letech do Německa (do 30 října 2004), ovšem praxe je mnohdy jiná než teorie, takže se stává, že se tam s kartičkou dostanete i s jinou letenkou.
To mb:
Je marné žádat upgrade na letušce, ta o tom nemůže rozhodovat. Zajímalo by mě, od kdy má ČSA supervisory v letadle.
Cestující v C/class by měl vždy dostat C jídlo, ať už si C zaplatil, nebo má kartičku. Ta podminka
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> se mi podarilo nekolikrat upgradovat manzelku s modrou kartou do business na zaklade domluvy se supervisorem na gate,s podminkou ze dostane economy meal<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
je spíš problém, že jídlo navíc v business prostě nebylo a supervisor už nevěděl jak vysvětlit, že s modrou upgrade možný není, a tak ustoupil.
Do salonku má držitel karty vstup pouze když letí na letenku SkyTeam, popř. Lufthansa na letech do Německa (do 30 října 2004), ovšem praxe je mnohdy jiná než teorie, takže se stává, že se tam s kartičkou dostanete i s jinou letenkou.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 83
- Registrován: 03. 08. 2004, 20:34
- Bydliště: Brno
- Stav: Offline
Upgrade do Business class
Carribean class je B747 pro 508 cestujicich,
zazil jsem pri letu na Martinique.
zazil jsem pri letu na Martinique.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 83
- Registrován: 03. 08. 2004, 20:34
- Bydliště: Brno
- Stav: Offline
Upgrade do Business class
to bb:
Supervisor byl do letadla povolán vedoucí kabiny, na základě mého protestu, že jsem nebyl upgradovan, a i v business neni ani noha. Ten mne následne presadil a zajistil jidlo.
Supervisor byl do letadla povolán vedoucí kabiny, na základě mého protestu, že jsem nebyl upgradovan, a i v business neni ani noha. Ten mne následne presadil a zajistil jidlo.
Upgrade do Business class
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Carribean class je B747 pro 508 cestujicich,
zazil jsem pri letu na Martinique.
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
A s čím to bylo? Na Martinique létá Air France po krachu AirLib a to jsou klasické linky, kde je bussines a economy / Tempo /
Carribean class je B747 pro 508 cestujicich,
zazil jsem pri letu na Martinique.
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
A s čím to bylo? Na Martinique létá Air France po krachu AirLib a to jsou klasické linky, kde je bussines a economy / Tempo /
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 83
- Registrován: 03. 08. 2004, 20:34
- Bydliště: Brno
- Stav: Offline
Upgrade do Business class
Bylo to s Air France B747-200, katastrofa,
vzhledem k tomu, ze se jedna pro Air France o vnitrostatni let, maji na Martinique specialni Tempo tridu, nevim jak tomu rikaji,ale napr. s B777 Economy se to neda srovnat. Pry jedine Japonci dokazou narvat do B747 vic nez 520 lidi na jeden zatah.
vzhledem k tomu, ze se jedna pro Air France o vnitrostatni let, maji na Martinique specialni Tempo tridu, nevim jak tomu rikaji,ale napr. s B777 Economy se to neda srovnat. Pry jedine Japonci dokazou narvat do B747 vic nez 520 lidi na jeden zatah.
Upgrade do Business class
Neco malo k tem jidlam.Hodne spolecnosti si sebou veze jidla i na let spet a tady s Prahy se posila request na pocet jidel popripade pocet pax ktery by mohli byt UPGC ale casto se stava ze clovek bez rezervace do C-cka nebo upgrade proste leti s Economy jidlem.Asi je to ale neco uplne jinyho u dalkovek.Tam je ten servis v C-cku trochu jinej a asi i hodne drazsi.Treba LH upgraduje jenom na mile(i SEN) a casto ani zlata karta nema narok.Casto je to i kvuli tem jidlum.Stribrna karta LH je dobra v Praze tak akorat na nadvahu.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 324
- Registrován: 24. 09. 2004, 22:04
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Upgrade do Business class
Například Exim Tours nabízí na letech s ČSA do Caribiku za cca 7000,- Bussines Class. (pod jakým názvem to prodávají nevím) Dokonce inzerují konfiguraci 2-2-2!!! To se chystá v OK-YAD?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Upgrade do Business class
No to bude asi ta Carribean Superior Class - ČSA to inzerovali v palubním časopise.
Upgrade do Business class
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Například Exim Tours nabízí na letech s ČSA do Caribiku za cca 7000,- Bussines Class. (pod jakým názvem to prodávají nevím) Dokonce inzerují konfiguraci 2-2-2!!! To se chystá v OK-YAD?
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
2-2-2 je rozestavení v bussines u A310 - Zlína u starších WAA a WAB je 2-3-2
Například Exim Tours nabízí na letech s ČSA do Caribiku za cca 7000,- Bussines Class. (pod jakým názvem to prodávají nevím) Dokonce inzerují konfiguraci 2-2-2!!! To se chystá v OK-YAD?
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
2-2-2 je rozestavení v bussines u A310 - Zlína u starších WAA a WAB je 2-3-2