z 23kg na 20kg co vy na to?
z 23kg na 20kg co vy na to?
Od 1.10.2008 podle potvrzenych zprav CSA snizuje weight allowance z 23 na 20kg....jeste to neni podepsano ale je to dalsi z kroku v ramci snizovani nakladu. Podle meho je to docela prijatelna vec, v dobe kdy spousta dopravcu snizuje hmotnost letadel upoustenim od distribuce roznych tiskovin, vymenou sedacek atd. Kdyz si spocitam ze kdyby mel kazdy pax v A320 (fulleco) 23kg + 2kg nadvaha (u ktere se mhouri oci) = 25kg jsou zhruba 4 tuny, bez 3 kil je uspora asi pul tuny na vaze stroje a to mi neprijde jako malickost. Zajima me Vas nazor
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 961
- Registrován: 05. 01. 2008, 21:30
- Oblíbené typy letadel: Airbus A320, Airbus A380, Airbus A330
Canadair CRJ900, ULL Zephyr :) - Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Vzhledem k tomu, že ČSA využívám pouze na krátké tratě, tak je mi snížení limitu šumák, protože po Evropě opradu nepotřebuji tahat tolik věcí, jako když se letí do zámoří. Ušetří to palivo a peníze a když to pomůže ČSA k lepším výsledkům, tak proč ne.
Jen by nemuseli už dále zhoršovat úroveň občerstvení na svých letech. Za posledních pár let to šlo dost dolů, takže doufám, že ČSA bude šetřit na jiných věcech, než na jídle apod.
Jen by nemuseli už dále zhoršovat úroveň občerstvení na svých letech. Za posledních pár let to šlo dost dolů, takže doufám, že ČSA bude šetřit na jiných věcech, než na jídle apod.
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 961
- Registrován: 05. 01. 2008, 21:30
- Oblíbené typy letadel: Airbus A320, Airbus A380, Airbus A330
Canadair CRJ900, ULL Zephyr :) - Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Lingus píše:Tak zrovna to jídlo je mi po Evropě taky docela šumák. Přiznám se, že využívám spíše LCC, a ty 2 hodiny se to bez kusu žvance vydržet dá
Já používám ČSA jako ranní spoj do hubů typu Paříž, Amsterdam, Londýn a pak letím dál. Ráno před odletem často na snídani čas nemám, takže je fakt příjemné se pohodlně najíst v průběhu prvního segmentu letu. To samé když přilétám ze zámoří a narychlo přestupuji na idiotském letišti typu CDG a není čas na jídlo, tak je opět fajn se před přistáním v Praze najíst.
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 961
- Registrován: 05. 01. 2008, 21:30
- Oblíbené typy letadel: Airbus A320, Airbus A380, Airbus A330
Canadair CRJ900, ULL Zephyr :) - Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Cherokee píše:Mna by znizenie limitu obmedzilo, keby som nemal zlatu kartu. Mne je kazde kilo dobre, kedze chodim aj na dva tyzdne na Sibir, do Tajgy a podobne. Tam sa zide kazde kilecko satstva, ktore unesiem. V lete je to malinko lepsie, ale uz teraz to zacina. Ale ako vravim, zlata karta to isti.
No vidis, na to jsem uplne zapomnel, takže mi to vadí ještě o to méně, když je bezplatná nadváha za kartu
skater píše:cafe-cafe píše:To je ok ))) jen po nas proboha nechtej nouzakskater píše:Horší bude, až mi zavedou platbu za nadváhu mé osoby. Zavazadlo mám většinou s velkou rezervou do limitu. Ale za živou váhu bych se asi nedoplatil...
Proč ne nouzák? Nadváhu mám, ale v nouzových dveřích bych neuvíznul...
))))) nejhorsi je kdyz 3000kilovej american rve kdyz mu nechci dat nouzak proc ne..... protoze neni able to help to another pax in case of emergency:-))))
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 446
- Registrován: 18. 07. 2006, 18:34
- Bydliště: BTS
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
skater píše:Horší bude, až mi zavedou platbu za nadváhu mé osoby. Zavazadlo mám většinou s velkou rezervou do limitu. Ale za živou váhu bych se asi nedoplatil...
To bude prca, az raz nejake aerolinky pridu a povedia, ze bezplatne prevezu chlapa do 80 kg aj s botami a babu s 60 kg aj s kabelkou. Baby budu mat problem s tou kabelkou vsetky, niektore cestuju aj s tromi. Ja budem mat problem s platenim za osobnu nadvahu. Do tej diery sa zmestim bez obav, len ci im neprdne podomnou ta smyklavka. Tak ti po mne budu musiet zosplhat a mna zavru za vseobecne ohrozenie. Ale dufam, ze to nikdy nebudem musiet pouzit.