lojza píše:Dizkuse se stale toci o tom, kdo ma jaky plat v CSA a zda si ho zaslouzi.To se muzeme bavit od rana do vecera, ale me by spise zajimal nazor zamestancu CSA, jako primych zucastnenych akteru, jak oni vidi reseni dnesni realne situace, kdy na jedne strane je evidetni zvyseni mzdovych nakladu oproti minulemu roku a na druhe strane je dnes take evidentni snizeni vynosu z letecke prepravy, protoze je prepravovano mene cestujich nez v minulem roce.Naklady prevysuji prijmy, takze bez radikalnich opatreni se to asi jiz opravdu neobejde.Podle me se CSA dostaly do situace, kdy si ziji nad pomery.A jak dal? Zustane se u navyseni platu, ale s mene zamestnanci? Uzemni se par letadel, vrati se par letadel,nez krize pomine? Je opravdu jakykoliv zajemce o CSA spasitel, ktery zachova vse pri starem a bude jenom sypat penize do spolecnosti? Opravdu by me zajimali nazory lidi z CSA z ruznych profesi.Snad krome pravych eRohaku, tam je to predem jasne neverim, ze se za posledni 8 let zmenili.
Takže pokud bude zájemce o ČSA chtít spoň zachovat jako leteckou společnost a ne ji postupně uzavřít, tak to spasitl bude. Jelikož to bude někdo, kdo chce vydělat a né jenom dosazený trafikant. O tom, že tato společnost nemůže fungovat tak doposud je snad jasné skoro všem zaměstnancům, ale má to opět malý háček, aby to zase eodnesli jen dělnické profese a místo nich se nenabrali kancelářský, jako se to dělo doposud. Zatím všechny tyto dohody končili stylem dělníci se propustili a v kancelářích se postupně nabíralo. Takže se jen doufá, že nový vlastník společnost restrukualizuje a bude dál provozovat. Jo jinak k zaměstnanosti, u mechaniků už teď chybí dost lidí, pokud by se zrušila těžká údržba( sice vynáší cca 100 mil. za rok) tak jich bude nadbytek. Jo jinak jsem mechanik.