Snižování platů v ČSA
Snižování platů v ČSA
http://ekonomika.idnes.cz/ceske-aerolin ... oakcie_fih
skutečně text k pobavení. zejména mě dojala informace o tom, jak si Lašák a jeho chlapci sníží platy dvojnásobně, než piloti. Bodejť by ne, když se napakuji na "motivačním" programu. Rozprodat a po nás potopa. Kdo se tu smál SkyEurope?-)
skutečně text k pobavení. zejména mě dojala informace o tom, jak si Lašák a jeho chlapci sníží platy dvojnásobně, než piloti. Bodejť by ne, když se napakuji na "motivačním" programu. Rozprodat a po nás potopa. Kdo se tu smál SkyEurope?-)
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 580
- Registrován: 09. 01. 2007, 20:26
- Stav: Offline
Re: Snižování platů v ČSA
není na čase založit téma "Kdy zkrachují ČSA?"
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 194
- Registrován: 21. 10. 2007, 23:38
- Oblíbené typy letadel: mam rada vsechna letadla:-)...
- Pohlaví: žena
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Snižování platů v ČSA
velmi usmevne... ..
Re: Snižování platů v ČSA
...nějak nemůžu najít tu úsměvnou část.
w.
w.
Re: Snižování platů v ČSA
Tak to jsem zvedavej jak to protlacej skrz odbory. V aerolince, ktera vykaze skoro 60mil€ ztratu se to jeste da pochopit, ale pokud si Lasak a spol. honi triko jak krasny "zisk" maji a pak prijdou se snizovanim platu......
Jak znam ostry hochy z CZALPA tak to bude pro Lasaka peklo. Chudak kluk, ze radsi nezustal v CEZu.
Jak znam ostry hochy z CZALPA tak to bude pro Lasaka peklo. Chudak kluk, ze radsi nezustal v CEZu.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 502
- Registrován: 20. 08. 2006, 23:43
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Snižování platů v ČSA
To ja taky nezbyva nez v tomhle vedeni drzet palce. Jinak moje stanovisko je jasne snizit snizit SNIZIT anebo alespon zmrazit stejne jako ostatnim. Kez by na to piloti pristoupili vcetne odboru tedy CZALPA atd. Ale bohuzel by me vubec neprekvapilo kdyby se opakoval model Alitalie..
Re: Snižování platů v ČSA
Ani jsem nevěděl že mají plat okolo 200 000 to teda čumim
Re: Snižování platů v ČSA
Bubajs píše:Ani jsem nevěděl že mají plat okolo 200 000 to teda čumim
No to mozna kapitani na A310, ale ono taky ne kazdy je kapitan na A310 ze.
Re: Snižování platů v ČSA
nejak se to Lasakovi zacina komplikovat http://ekonomika.idnes.cz/piloti-csa-ne ... nomika_vem
myslim ze ostatni odborove organizace ze zachovaji podobne.Na penize si nikdo moc sahat nenecha
myslim ze ostatni odborove organizace ze zachovaji podobne.Na penize si nikdo moc sahat nenecha
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 502
- Registrován: 20. 08. 2006, 23:43
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Snižování platů v ČSA
to: jane nejde o to si hrat s cisli. take myslim ze se nejedna o 200 000 cisteho ale hrubeho. O co jde je prumerny plat pilotu u CSA. Navic je pekne ze se zaroven nerekne o kolik si piloti stejne jako dalsi vyssi prijmove skupiny polepsili dik danove reforme. Jsem si jisty ze i pres snizeni o 15% by ve finale rozdil v cistem prijmu 2008 a 2009 urcite 15% nebyl!
Princip je ten ze se v minulosti nekolikrat rozevreli nuzky mezi piloty a ostatnimi zamestnanci CSA. Proto mi prijde argumentace viz nize pana Gaspara opravdu hodna cloveka co si nevidi na spicku nosu Tak, jak je to dnes navržené, je to neakceptovatelné," řekl šéf sdružení dopravních pilotů Filip Gaspar.
Problém spatřuje mimo jiné v tom, že Lašák chce snížit platy pouze pilotům, ostatní zaměstnanci by měli příští rok brát stejně jako letos. Nezbyva nez se zeptat co a kdy bude pro pana Gaspara akceptovatelne. Mozna by mu pomohlo vyjit z kokpitu a podivat se do prozdne kabiny pak by snad konecne pochopil... Ale za to preci muze vedeni a ja si na plat sahnout nenecham. HMM s takovym pristupem to dotahneme tam kde je dnes Alitalia.
Je mi z toho smutne. A jeste hur mi z toho je kdyz si clovek uvedomi nakolik chovani CZALPA a ostatnich odboru plus zamestnancu samotnych pripomina legendarni a ted se opakuji ALITALII. Mimojine to ze to odbory zase prozenou nejdriv pres media opravdu nepomaha ve vyjednavani a je to naprosty diletantismus! Viz vyjadreni CZAPLA ke SWAPU pozemku mezi CSA a LP. Bohuzel kdyz si pred sebou predstavim zastupce za CC v odborech neni mi o nic lip. Kdybych je tak mohl poslat do pr... mooooc by se mi ulevilo. Takhle muzu jen doufat ze pan Gaspar otevre oci. Je mi fakt zle jakou moc tyhle lidi v CSA maji.
Princip je ten ze se v minulosti nekolikrat rozevreli nuzky mezi piloty a ostatnimi zamestnanci CSA. Proto mi prijde argumentace viz nize pana Gaspara opravdu hodna cloveka co si nevidi na spicku nosu Tak, jak je to dnes navržené, je to neakceptovatelné," řekl šéf sdružení dopravních pilotů Filip Gaspar.
Problém spatřuje mimo jiné v tom, že Lašák chce snížit platy pouze pilotům, ostatní zaměstnanci by měli příští rok brát stejně jako letos. Nezbyva nez se zeptat co a kdy bude pro pana Gaspara akceptovatelne. Mozna by mu pomohlo vyjit z kokpitu a podivat se do prozdne kabiny pak by snad konecne pochopil... Ale za to preci muze vedeni a ja si na plat sahnout nenecham. HMM s takovym pristupem to dotahneme tam kde je dnes Alitalia.
Je mi z toho smutne. A jeste hur mi z toho je kdyz si clovek uvedomi nakolik chovani CZALPA a ostatnich odboru plus zamestnancu samotnych pripomina legendarni a ted se opakuji ALITALII. Mimojine to ze to odbory zase prozenou nejdriv pres media opravdu nepomaha ve vyjednavani a je to naprosty diletantismus! Viz vyjadreni CZAPLA ke SWAPU pozemku mezi CSA a LP. Bohuzel kdyz si pred sebou predstavim zastupce za CC v odborech neni mi o nic lip. Kdybych je tak mohl poslat do pr... mooooc by se mi ulevilo. Takhle muzu jen doufat ze pan Gaspar otevre oci. Je mi fakt zle jakou moc tyhle lidi v CSA maji.
Re: Snižování platů v ČSA
Skoda, ze se taky vedeni nepochlubi, jaky ma v prumeru plat, to by me treba taky dost zajimalo, kdyz uz vim, kolik berou piloti.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 502
- Registrován: 20. 08. 2006, 23:43
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Snižování platů v ČSA
to jane:
ja te fakt nechapu kolik by podle tebe meli brat? I kdyby Lasak bral 300 000 tak by me to nevadilo. Typnu si ze prezident bude brat jako kapitan na A310 a viceprezidenti jako kapitan na A32X/737. A i kdyby vic tak mi to prijde normalni. Naopak mi prijde sympaticky ze vedeni jde prikladem. Bohuzel stejne jako to nepomohlo u Alitalie bojim se ze podobne to dopadne u nas.
Navic neni jedno kolik bere vedeni a kolik piloti?? Jde o to ze patri ke slozkam s nejvyssim platem u CSA a pri hledani uspor by podle me meli jit prikladem. Stejne jako se shodneme ze v minulosti oproti ostatnim zamestnancum meli piloti rust platu nejvyraznejsi.
ps: navic u manegmentu bude velka cast platu zalozena na KPI... a vyhodnoceni techto kriterii muze chodit nejen po mesicï ctvrtleti ale i po roce...
Nevim proc ale porad tady z kazdeho vlakna citim tezkou averzi proti vedeni.. to je smutny ale o tom uz pisu v jinem vlakne..
ja te fakt nechapu kolik by podle tebe meli brat? I kdyby Lasak bral 300 000 tak by me to nevadilo. Typnu si ze prezident bude brat jako kapitan na A310 a viceprezidenti jako kapitan na A32X/737. A i kdyby vic tak mi to prijde normalni. Naopak mi prijde sympaticky ze vedeni jde prikladem. Bohuzel stejne jako to nepomohlo u Alitalie bojim se ze podobne to dopadne u nas.
Navic neni jedno kolik bere vedeni a kolik piloti?? Jde o to ze patri ke slozkam s nejvyssim platem u CSA a pri hledani uspor by podle me meli jit prikladem. Stejne jako se shodneme ze v minulosti oproti ostatnim zamestnancum meli piloti rust platu nejvyraznejsi.
ps: navic u manegmentu bude velka cast platu zalozena na KPI... a vyhodnoceni techto kriterii muze chodit nejen po mesicï ctvrtleti ale i po roce...
Nevim proc ale porad tady z kazdeho vlakna citim tezkou averzi proti vedeni.. to je smutny ale o tom uz pisu v jinem vlakne..
Re: Snižování platů v ČSA
jane píše:Skoda, ze se taky vedeni nepochlubi, jaky ma v prumeru plat, to by me treba taky dost zajimalo, kdyz uz vim, kolik berou piloti.
Z výroční zprávy:
V roce 2007 představují mzdy a platy členů vedení včetně nákladů na sociální zabezpečení a zdravotní pojištění 6 947 tis. USD.
Re: Snižování platů v ČSA
dubaf píše:to jane:
ja te fakt nechapu kolik by podle tebe meli brat? I kdyby Lasak bral 300 000 tak by me to nevadilo. Typnu si ze prezident bude brat jako kapitan na A310 a viceprezidenti jako kapitan na A32X/737. A i kdyby vic tak mi to prijde normalni. Naopak mi prijde sympaticky ze vedeni jde prikladem. Bohuzel stejne jako to nepomohlo u Alitalie bojim se ze podobne to dopadne u nas.
Navic neni jedno kolik bere vedeni a kolik piloti?? Jde o to ze patri ke slozkam s nejvyssim platem u CSA a pri hledani uspor by podle me meli jit prikladem. Stejne jako se shodneme ze v minulosti oproti ostatnim zamestnancum meli piloti rust platu nejvyraznejsi.
ps: navic u manegmentu bude velka cast platu zalozena na KPI... a vyhodnoceni techto kriterii muze chodit nejen po mesicï ctvrtleti ale i po roce...
Nevim proc ale porad tady z kazdeho vlakna citim tezkou averzi proti vedeni.. to je smutny ale o tom uz pisu v jinem vlakne..
Jde mi o princip - proc se zverejni plat pilotu, ze kteryho nechteji slevit, ale uz se nezverejni plat vedeni? No, proc je tady citit averze vuci vedeni - mozna proto, ze nekteri zamestnanci maji pocit, ze vi, jak nektere veci zlepsit, ale nikoho to nezajima? asi proto.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 502
- Registrován: 20. 08. 2006, 23:43
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Snižování platů v ČSA
Tohle je krasnej priklad jak se lidi navazi do vedeni bez znalosti veci obecne. Jane napise ze je skoda ze se vedeni nepochlubi.. pritom je to verejne dostupny jak Malvolio napise. Ale to se tady stava casto a pak se z takovych skreslenych informaci stavaji tradovana fakta. A tyhle tradovana fakta bohuzel pak vytvaraji nezdrave prostredi uvnitr firmy.