ondra.t píše:proč bych měl sám sebe navrhovat na pracovníka měsíce ??
to snad mají udělat jiní ve firmě (útvaru) tyhle lidi ohodnotit. zůstat po 12ti hodinách v práci rovnou na dalších 12 neni v souladu s legislativou resp. kolekt. smlouvou. a v jen velmi málo oborech je potřeba tolik certifikátů a kvalifikací jako v civilním letectví (kdekoliv na světě) . at už pro mechnaika/avionika, pilota,cc . a stejně jako ENG ani já světe div se i když mi bylo v Travele nabízeno více odcházet nechci. chci aby ČSA s dlouhou tradicí pokračovalo dál.
to:ondra
mate pravdu, ze pracovni zatez, kterou jste zde naznacil, rozhodne neni v souladu s legislativou..
ovsem nerozumim tomu, kdyz venujete tolik casu, usili, proste vse , co vas k letectvi pouta..proc nelze na zaklade vasich zkusenosti , si vydobyt tu pozici, o ktere si nejen vy ( mechanici)myslite, ze na ni patrite...mate na ni narok...
chapu, ze je to tezke, z mnoha hledisek..
predevsim jste statni podnik, takze i mzdy jsou nastaveny zcela jinak..
oproti sektoru soukromemu...
presto, ze kvalifikaci splnujete, statni sektor v oblasti jakychkoli oprav...je statni sektor...
"co si nevydobijes pomoci odboru..neni.."..
Predevsim by se za vas meli vzit vasi nadrizeni a odbory,
nechapu tu nepruznost...pracujete v letectvi....
.
"
proč bych měl sám sebe navrhovat na pracovníka měsíce ?? to snad mají udělat jiní ve firmě (útvaru) tyhle lidi ohodnotit"tak proc to neudelaji, to nevi, ze jste pracovne na takove vysi, ze byste si take zaslouzili zviditelnit???...tady je opet videt nepruznost...aspon z meho pohledu...
"prece musim jako vedouci vedet, jak moji podrizeni pracuji ,
jak je mohu hodnotit , co mohu udelat v pripade , odpracovanych prescasu, za splneni nadlimitnich úkolu (a ty jiste mate)...
opet to moc nechapu..nevim, jaci jsou vasi nadrizeni...
vsechno se da, ale musi se chtit...