eng píše: Víte každy kdo pracuje na hangáru je vlastně požární hlidka, riziko požáru je tam opravdu vysoké, o dost vižší než pád letadla, myslíte že by nám za to dal někdo příplatek?
2eng, v něčem máš pravdu, ale už opravdu myslím že to přeháníš občas a kopeš kolem sebe co to dá.....viz tahle poslední věta, to mě fuck pobavilo Co se stane když to čapne v hangáru? Schoří možná éro, možná dvě, kus hangáru a je....no a vy utečete,v ideálním případě začnete volat hoří hoří a zavoláte pomoc.... nebo v tom hangáru v tomu úzkém trupu tak sedí desítky či stovky lidí? Jistě, riziko letecké nehody je nizké,když se jedná o nejbezpečnější způsob dopravy, ale jak vidíš, tak i dneska se na ranním Hamburga posádka zapotila. Uznávám, teď se budete potit asi vy, aby ta mašina odletěla vubec zpět. Éro bylo jistě v pořádku, ale chybička se někde vloudila a krk tam nasazovali členové FC a CC.... A když tam nějací mechoši poletí, tak jistě dostanou i ty diety, které Ti pořád leží v žaludku...
a co takové Libye? Nepřihlásil si se jako mechanik, že by si nějaké diety zarobil a podíval se do světa? Myslím že možnosti jsou. Je třeba ted makat, dělat každej na své pozici maximum a ne kopat kolem sebe a ještě více podněcovat špatné ovzduší ve firmě.....
nepochybuju o náročnosti vaší práce, nemmsírně si vás vážím, ale nechápu tedy vaše odbory, které buď nejsou jednotné a nebo mají nedostatečné zastoupní členů (nevím kolik % mechaniků je u vás členy). Myslím tedy, že pláčeš na špatném hrobě.
P.S. a s tím pravopisem zkus něco udělat. Vím že máš typovky na spousty letadel, umíš cizí jazyk, ale opravdu to je chvílema síla po Tobě číst. Taky s tím mám problém, ale snažím se