Palubní servis v roce 2009
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 961
- Registrován: 05. 01. 2008, 21:30
- Oblíbené typy letadel: Airbus A320, Airbus A380, Airbus A330
Canadair CRJ900, ULL Zephyr :) - Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Palubní servis v roce 2009
Jaké změny se chystají v palubním servise v business a economy třídě v roce 2009.
Zatím jsem postřehl následující:
Economy třída
- bagetky Crocodile místo malých boxů a bagety Crocodile místo velkých boxů
- omezení novin a tiskovin
- něco dalšího?
Business třída
- zůstane servis zachován?
Společné
- možné snížení počtu CC v letadlech?
Může někdo něco doplnit, upravit?
Zatím jsem postřehl následující:
Economy třída
- bagetky Crocodile místo malých boxů a bagety Crocodile místo velkých boxů
- omezení novin a tiskovin
- něco dalšího?
Business třída
- zůstane servis zachován?
Společné
- možné snížení počtu CC v letadlech?
Může někdo něco doplnit, upravit?
Re: Palubní servis v roce 2009
V Y/Cl zavedeni doplnkoveho prodeje jidla a piti, v C/Cl omezeni vyberu tiskovin, vyber ze dvou teplych jidel na dennich linkach uz byl zrusen vloni. Omezeni poctu CC se praktikuje uz cca rok, ne vzdy to vsak v praxi tak uplne vypada.
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 961
- Registrován: 05. 01. 2008, 21:30
- Oblíbené typy letadel: Airbus A320, Airbus A380, Airbus A330
Canadair CRJ900, ULL Zephyr :) - Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Palubní servis v roce 2009
jane píše:V Y/Cl zavedeni doplnkoveho prodeje jidla a piti, v C/Cl omezeni vyberu tiskovin, vyber ze dvou teplych jidel na dennich linkach uz byl zrusen vloni. Omezeni poctu CC se praktikuje uz cca rok, ne vzdy to vsak v praxi tak uplne vypada.
Ten výběr jídel v business je zrušen ve všech denních dobách? Když jsem v listopadu letěl do Madridu a zeptal jsem se CC, proč už nedávají menu, odpověděla mi, že možnost výběru není jen na dopoledních letech - tam je prý vždy guláš. Na odpoledních a večerních letech prý možnost výběru zůstala zachována.
Jak to tedy opravdu je?
Re: Palubní servis v roce 2009
Vyber je jen na nocnich linkach.
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 961
- Registrován: 05. 01. 2008, 21:30
- Oblíbené typy letadel: Airbus A320, Airbus A380, Airbus A330
Canadair CRJ900, ULL Zephyr :) - Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Palubní servis v roce 2009
jane píše:Vyber je jen na nocnich linkach.
Noční linka znamená třeba Londýn - Praha ve 22:15? apod.
Re: Palubní servis v roce 2009
Nocni linka znamena CAI, BEY, TLV, ROV a tak.
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 961
- Registrován: 05. 01. 2008, 21:30
- Oblíbené typy letadel: Airbus A320, Airbus A380, Airbus A330
Canadair CRJ900, ULL Zephyr :) - Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Palubní servis v roce 2009
jane píše:Nocni linka znamena CAI, BEY, TLV, ROV a tak.
Potom úplně nechápu smysl výběru jídel na nočních linkách (kdy stejně většina lidí chce spát a ne se "cpát") a zrušení výběru na běžných linkách. Má tento krok nějaký hlubší smysl?
Re: Palubní servis v roce 2009
Nevim, jaky je hlubsi smysl tohoto kroku, kazdopadne vim, ze cestaci treba na Moskve jsou docela nastvany, ze misto vyberu ze dvou jidel dostanou vysuseny kure. Ono to jsou ty logicke kroky, jak si udrzet business klientelu - osekat servis, omezit vyber novin na jedny noviny. Ale na druhou stranu pro tebe prijede tago a muzes si nechat zabalit kufr. Jenom nevim, co cestujici oceni vic?
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 961
- Registrován: 05. 01. 2008, 21:30
- Oblíbené typy letadel: Airbus A320, Airbus A380, Airbus A330
Canadair CRJ900, ULL Zephyr :) - Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Palubní servis v roce 2009
jane píše:Nevim, jaky je hlubsi smysl tohoto kroku, kazdopadne vim, ze cestaci treba na Moskve jsou docela nastvany, ze misto vyberu ze dvou jidel dostanou vysuseny kure. Ono to jsou ty logicke kroky, jak si udrzet business klientelu - osekat servis, omezit vyber novin na jedny noviny. Ale na druhou stranu pro tebe prijede tago a muzes si nechat zabalit kufr. Jenom nevim, co cestujici oceni vic?
To je přesně to nejhorší, šetřit na takto viditelných místech. Kvalitní jídlo v business class považuji za úplný základ. Uvidíme, kam se to bude vyvíjet.
Žádné další změny kromě zde zmíněných se tedy nechystají?
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 961
- Registrován: 05. 01. 2008, 21:30
- Oblíbené typy letadel: Airbus A320, Airbus A380, Airbus A330
Canadair CRJ900, ULL Zephyr :) - Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Palubní servis v roce 2009
Odpovím si sám
Prý se v business třídě objeví nové nádobí. Tento krok opravdu nechápu, současné nádobí se mi zdá ok a utrácet peníze v této době za zbytečnosti typu nového nádobí mi připadá trochu zbytečné
Prý se v business třídě objeví nové nádobí. Tento krok opravdu nechápu, současné nádobí se mi zdá ok a utrácet peníze v této době za zbytečnosti typu nového nádobí mi připadá trochu zbytečné
Re: Palubní servis v roce 2009
Smurfx píše:Odpovím si sám
Prý se v business třídě objeví nové nádobí. Tento krok opravdu nechápu, současné nádobí se mi zdá ok a utrácet peníze v této době za zbytečnosti typu nového nádobí mi připadá trochu zbytečné
Jo, to mas pravdu, bude se obmenovat vsechno vybaveni, konci smlouva se soucasnym dodavatelem. Asi tam byly nejake problemy, tak se prechazi k nekomu jinymu.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1007
- Registrován: 20. 04. 2003, 13:11
- Stav: Offline
Re: Palubní servis v roce 2009
Smurfx píše:současné nádobí se mi zdá ok
Predchozi nadobi bylo ok, to dnesni je moc hezke, ale zbytecne tezke. Plus (resp. minus) s jeho zavedenim zmizel v J predkrm. Uvidime co vymysli nasi odbornici dale.
FD.
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 961
- Registrován: 05. 01. 2008, 21:30
- Oblíbené typy letadel: Airbus A320, Airbus A380, Airbus A330
Canadair CRJ900, ULL Zephyr :) - Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Palubní servis v roce 2009
FlightDetent píše:Smurfx píše:současné nádobí se mi zdá ok
Predchozi nadobi bylo ok, to dnesni je moc hezke, ale zbytecne tezke. Plus (resp. minus) s jeho zavedenim zmizel v J predkrm. Uvidime co vymysli nasi odbornici dale.
FD.
Třeba na lince do Almaty jsem postřehl i předkrm
Re: Palubní servis v roce 2009
jane píše:Nevim, jaky je hlubsi smysl tohoto kroku, kazdopadne vim, ze cestaci treba na Moskve jsou docela nastvany, ze misto vyberu ze dvou jidel dostanou vysuseny kure. Ono to jsou ty logicke kroky, jak si udrzet business klientelu - osekat servis, omezit vyber novin na jedny noviny. Ale na druhou stranu pro tebe prijede tago a muzes si nechat zabalit kufr. Jenom nevim, co cestujici oceni vic?
To je jeden z duvodu proc na SVO bude ubyvat v roce 2009 C-cl cestujicich, protoze s SU se servis OK v C-cl jiz bohuzel neda srovnat, chtelo by, aby se nekdy nekdo zodpovedny proletel na A32S Aerosrotu, jak se hanlive nazyva/l SU, drive operujici 134 a 154 do PRG.Objednavani taga, je podle me pekna cerna dira na penize
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
Re: Palubní servis v roce 2009
jane píše:Nevim, jaky je hlubsi smysl tohoto kroku, kazdopadne vim, ze cestaci treba na Moskve jsou docela nastvany, ze misto vyberu ze dvou jidel dostanou vysuseny kure. Ono to jsou ty logicke kroky, jak si udrzet business klientelu - osekat servis, omezit vyber novin na jedny noviny. Ale na druhou stranu pro tebe prijede tago a muzes si nechat zabalit kufr. Jenom nevim, co cestujici oceni vic?
není to hovadina s tím tágem? když někdo letí v business class tak obvykle za firemní prachy a každá takováhle větší/bohatší firma má nasmlouvanou svoji taxislužbu za pár korun, ne?