Palubní servis v roce 2009
Re: Palubní servis v roce 2009
Nejsem clovek ktery se na vse stezuje... mluvim zde ohledne fotky C class CSA... Chapu ze Y class standard byva bageta ci sandwitch ale toto co vidim nepokladam jako C class catering i na kratkem letu... Je to velice standardni Y calss ..
C class bych pokladal vetsi duraznost na prezentace, design apod. LHR neni zas tak blizko aby to crew neztihal. i mensi effort aby to vypadalo zajimave stoji za to... nebudu platit X tisic extra abych dostal z "vozyku" placku s plastickym talirkem a tam nejake fazole! je tezke alespon udrzet styl OK i nadale? alespon pro C class???? i toto od OK je "ok" http://nykaledonien.dk/OK-Business-Class-meal.jpg jen trochu pridat vice barev aby to nevypadalo tak mastne a zdraveji a voila... je to!!!
platici zakaznik C class se tezko uspokoji s tim co tady vidim.... paneboze, snad to neni tak tezke )))) i parky dobre prezentovane na taliri muze byt design a hned to vypada jinak
Na flyertalk tez citam jen a jen kritiku samozrejme na placene piti ale i ohledne C class kde zjevne spolecnost neni schopna planovat catering ze jiz prestala podavat menu a informace ohledne piti (alkohol) na palube, timto asi pasazer je v nevyhode ze nemuze objednat to co neni onboard. Pry sortiment je zlomek toho co bylo a vetsinou "nemame". Co je v tom pravdy?
C class bych pokladal vetsi duraznost na prezentace, design apod. LHR neni zas tak blizko aby to crew neztihal. i mensi effort aby to vypadalo zajimave stoji za to... nebudu platit X tisic extra abych dostal z "vozyku" placku s plastickym talirkem a tam nejake fazole! je tezke alespon udrzet styl OK i nadale? alespon pro C class???? i toto od OK je "ok" http://nykaledonien.dk/OK-Business-Class-meal.jpg jen trochu pridat vice barev aby to nevypadalo tak mastne a zdraveji a voila... je to!!!
platici zakaznik C class se tezko uspokoji s tim co tady vidim.... paneboze, snad to neni tak tezke )))) i parky dobre prezentovane na taliri muze byt design a hned to vypada jinak
Na flyertalk tez citam jen a jen kritiku samozrejme na placene piti ale i ohledne C class kde zjevne spolecnost neni schopna planovat catering ze jiz prestala podavat menu a informace ohledne piti (alkohol) na palube, timto asi pasazer je v nevyhode ze nemuze objednat to co neni onboard. Pry sortiment je zlomek toho co bylo a vetsinou "nemame". Co je v tom pravdy?
Re: Palubní servis v roce 2009
Tak jestli myslis palubni prodej, tak ten se skutecne na hodne destinacich uz prestal automaticky nakladat. Jinak v C class se opet rozsirila nabidka novin o LN a MFD, a taky nabidka casopisu, aspon neco. Na kvalitu jidla si stezuji nejen CC, ale i zakaznici, ja si fakt nemyslim, ze je tezky vyrobit dobre chutnajici jidlo, ktere splnuje normy pro leteckou dopravu. Nechapu, kde je zakopany pes.
Re: Palubní servis v roce 2009
Taky mě ta fotka od -monie- docela odrovnala... fakt bída na C class.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Palubní servis v roce 2009
jane píše:Tak jestli myslis palubni prodej, tak ten se skutecne na hodne destinacich uz prestal automaticky nakladat. Jinak v C class se opet rozsirila nabidka novin o LN a MFD, a taky nabidka casopisu, aspon neco. Na kvalitu jidla si stezuji nejen CC, ale i zakaznici, ja si fakt nemyslim, ze je tezky vyrobit dobre chutnajici jidlo, ktere splnuje normy pro leteckou dopravu. Nechapu, kde je zakopany pes.
Outsourcing, nejaka ochranna doba, po kterou nesmi CSA vypovedet cateringove sluzby? A nasledne cena?
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Palubní servis v roce 2009
.. nekupovalo se náhodou nové nádobí? Tedy "nové" po tom ostře-vejčitém designu? Nebo to je snad ono?
Re: Palubní servis v roce 2009
flyingblue píše:Outsourcing, nejaka ochranna doba, po kterou nesmi CSA vypovedet cateringove sluzby? A nasledne cena?
Tak to je jedna vec, ale snad proboha ma CSA nejakou moznost ovlivnit kvalitu jidla a ne ze bude brat vsechno, co mu caterng doda.
prodejce: jo, novy nadobi uz je v provozu, kdyz se clovek podiva na misticky a hrnecek zespodu, najde tam ten diamant
Re: Palubní servis v roce 2009
jane píše:Tak jestli myslis palubni prodej, tak ten se skutecne na hodne destinacich uz prestal automaticky nakladat. Jinak v C class se opet rozsirila nabidka novin o LN a MFD, a taky nabidka casopisu, aspon neco. Na kvalitu jidla si stezuji nejen CC, ale i zakaznici, ja si fakt nemyslim, ze je tezky vyrobit dobre chutnajici jidlo, ktere splnuje normy pro leteckou dopravu. Nechapu, kde je zakopany pes.
Na Flyer talk se mluvilo ohledne Business Class (ne prodej) nabidka alkoholu a piti. Pry aby se cestujici nestezoval tak menu uz neni tak clovek nevi presne co je v nabidce. Sortiment je pry tenci atd.
Stale se drzim zuby nehty svoje dobre dojmy ohledne OK ale bojim se ze pomalu to speje k horsimu produktu. Asi mluvim jako lajk i kdyz cetuji dost hodne kdyz nevime co to vse stoji atd., ale i ty nejmensi rozdily cestujici hned uciti... dobre jidlo se da zaridit a nemusi to byt drazsi. snad budou lepsi casy...
pred par lety stacilo to nove nadobi i kdyz plastic (barevne, tvar oko.... hned to vypadalo luxusnejsi. u C class bych jiste neslevil od kvality... chutove, vzhledove.. ale co lepsi vyhraje...
Re: Palubní servis v roce 2009
Ta fotografie je skutečně trošku tristní. Není to tak dávno, co ČSA svým servisem patřilo mezi nejlepší společnosti. Jenže to dělali lidé, kteří tomu alespoň trošku rozumněli. Pamatuji se dobu, kdy ČSA zavádělo C class na A310. Když si tam vymysleli cibulákové nádobí, zavíděla ho ČSA celá Evropa. To, co je tady na obrázku jako jídlo C class, by v té době možná prošlo jako Y class.
Cestující je v převážné většině jen obyčejný člověk, který si na palubě chce přečíst noviny a dostat najíst a napít, eventuelně kouknout na pěknou stevardku. Pokud se mu tohoto nedostane, tak se stevardi můžou přetrhnout, holky by i striptýz mohli předvádět a cestující spokojen nebude a půjde ke konkurenci.
Předchozí vedení např. tvrdilo, že cestující, který si už koupil letenku, ho nezajímá. Protože další si koupí cca za rok. A tak tedy oddělení vývoj produktu několikrát dostalo za úkol snížit náklady na cestujícího. Tu o 5M, tu o nějakou jinou částku.
I když - vzhledem k tomu, že ČSA opět obhájilo pozici nejlepší společnosti ve střední a východní Evropě, buď je pořád skutečně nejlepší nebo žije ze svého dřívějšího velmi dobrého jména.
@ MS743:
Dobre dojmy z OK si pečlivě uchovej. Tvoje obava, že vše spěje k horšímu produktu zdaleka není obavou. To je bohužel smutnou skutečností. Kdysi se říkalo, že společnost, která cestujícímu nedá noviny, zkrachuje. Nevím, jak to je u ostatních společností, ale ČSA po pokusu omezit denní tisk, už jeho nabídku zase lehce rozšířilo.
Cestující je v převážné většině jen obyčejný člověk, který si na palubě chce přečíst noviny a dostat najíst a napít, eventuelně kouknout na pěknou stevardku. Pokud se mu tohoto nedostane, tak se stevardi můžou přetrhnout, holky by i striptýz mohli předvádět a cestující spokojen nebude a půjde ke konkurenci.
Předchozí vedení např. tvrdilo, že cestující, který si už koupil letenku, ho nezajímá. Protože další si koupí cca za rok. A tak tedy oddělení vývoj produktu několikrát dostalo za úkol snížit náklady na cestujícího. Tu o 5M, tu o nějakou jinou částku.
I když - vzhledem k tomu, že ČSA opět obhájilo pozici nejlepší společnosti ve střední a východní Evropě, buď je pořád skutečně nejlepší nebo žije ze svého dřívějšího velmi dobrého jména.
@ MS743:
Dobre dojmy z OK si pečlivě uchovej. Tvoje obava, že vše spěje k horšímu produktu zdaleka není obavou. To je bohužel smutnou skutečností. Kdysi se říkalo, že společnost, která cestujícímu nedá noviny, zkrachuje. Nevím, jak to je u ostatních společností, ale ČSA po pokusu omezit denní tisk, už jeho nabídku zase lehce rozšířilo.
-
- autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
- Příspěvky: 1689
- Registrován: 12. 08. 2008, 05:05
- Bydliště: CTU
- Stav: Offline
Re: Palubní servis v roce 2009
Presne jak rika Dakota, pokud bude servis befelem v podobe otresnyho cateringu, placenych napoju atd., tak se muzou CC pretrhnout, ale zakaznik bude nastvanej. A priznam se, ze mi je z tohohle pohledu CC trochu lito
Jinak dneska jsem mel par segmentu s SQ po JV Asii a musim rict, ze jsme i v Y dostali pokazdy vyrazne lepsi jidlo nez to, co je na obrazku. Mozna je trochu nefer srovnavat OK a SQ, ale sakra, bavime se o jidle v C na lince do/z LHR...
Jinak dneska jsem mel par segmentu s SQ po JV Asii a musim rict, ze jsme i v Y dostali pokazdy vyrazne lepsi jidlo nez to, co je na obrazku. Mozna je trochu nefer srovnavat OK a SQ, ale sakra, bavime se o jidle v C na lince do/z LHR...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1886
- Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
- Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Svet
- Stav: Offline
Re: Palubní servis v roce 2009
"I když - vzhledem k tomu, že ČSA opět obhájilo pozici nejlepší společnosti ve střední a východní Evropě..."
a to sa im ako podarilo? Kto vlastne o takomto titule rozhoduje?
a to sa im ako podarilo? Kto vlastne o takomto titule rozhoduje?
Re: Palubní servis v roce 2009
a jaký spol. spadaj do tý jejich kategorie
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 447
- Registrován: 28. 01. 2006, 21:16
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Palubní servis v roce 2009
a to sa im ako podarilo? Kto vlastne o takomto titule rozhoduje?
Cestujici
Re: Palubní servis v roce 2009
konecne taky trochu pozitivni zprava http://ekonomika.idnes.cz/csa-prestanou ... oprava_spi
Re: Palubní servis v roce 2009
Čtvrtka citronu za 27 kč, to je fakt dobrý.
Re: Palubní servis v roce 2009
Lucky píše:konecne taky trochu pozitivni zprava http://ekonomika.idnes.cz/csa-prestanou ... oprava_spi
velice pozitivni zprava... a cloveku ktery tento tzv. experiment vymyslel tak radeji poslat na hlavni nadrazi prodavat jizdenky na MHD
ted jen trochu tvrdsi prace presvedcit rozcilene klienty ze to byla chyba a ze to speje k lepsimu. ztratit zakaznika je dosti lehke ale dostat ho zpet je tezsi