Globík píše:dider píše:No tak jsem ted zarizoval nekolik letenek po evrope a vysledek je, ze vsechno je bukovane nakonec na OS nebo LH. Slo o FCO, BLQ a MAD. Rozdily proti CSA byly propastne, takze neco asi na tech high fares asi bude Vsechno letenky na dve noci uprostred tydne...rodil 10 az 20 tisic. Docela me to zarazilo. Priplacet za Nonstop takovou dardu nakonec samozrejme nikdo nechtel.
Nikdo z Tvých kamarádů nebo kolegů samozřejmě ne, ale denně se najdou tisíce jiných, kteří to s radostí zaplatí, takže to dopravci vůbec nevadí
Ja tu strukturu CSA neberu, nakonec snad je to jejich strategie. Nebo ze by zadna nebyla?
Na systemu tarifu CSA neni nic spatneho, jen mam trochu pochybnost o tom, jak CSA prispusobuje tu tarifni strukturu konkurenci. Resp. jestli to u nich nekdo vubec resi.
Od zacatku "krize" je evidentni, ze napriklad LH je 100x aktivnejsi a podobnym smerem jde i OS. Od CSA moc aktivit neni, tedy krome celostrankovych reklam na jejich premiove sluzby ala taxi v ruznych mediich, ktere oslovuji vsechno mozne jen ne tu cilenou business klientelu. Nebo treba celostrankova reklama na dve? destinace, specialky, na Valentyna....kolik to asi stalo a jaky to ma efekt?